banan86 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Witam chciałbym się dowiedzieć co może dziać się w moim samochodzie ,długo trzeba kręcić rozrusznikiem żeby odpalił na zimnym czy ciepłym silniku ,elektryk wymienił czujnik temperatury, czujnik zmiennych faz rozrządu, filtr paliwa, pompy paliwa i nic się tu nie zmienił. Może ktoś ma jakiś pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Kompresja sprawdzona ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan86 Opublikowano 13 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 17 godzin temu, polo32 napisał: Kompresja sprawdzona ? Nie wiem co elektryk robił czy sprawdzał kompresję, auto było u niego 3 dni, wiem że komputer żadnego błędu nie pokazuje, on pokazał mi tylko co mam wymienić w samochodzie. Ale nic to nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 To jakiś wymieniacz, a nie elektryk. Na jakiej podstawie wymieniał czujniki, nie diagnozując i nie mierząc parametrów silnika? Jeśli sterownik nie zgłasza żadnych błędów - to raczej skupiłbym się na sprawdzeniu kąta zapłonu (przeskoczenie łańcucha np. z winy napinacza) oraz ciśnienia sprężania. Jeśli ma oscyloskop dwukanałowy - niech sprawdzi synchronizację obu czujników (wału i wałka rozrządu). Brak synchronizacji - wskazywał by na wyciągnięty łańcuch rozrządu (zwykle zgłaszany przez check). To są podstawy - dalsze działania kierunkują wyniki pomiarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan86 Opublikowano 13 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 32 minuty temu, polo32 napisał: To jakiś wymieniacz, a nie elektryk. Na jakiej podstawie wymieniał czujniki, nie diagnozując i nie mierząc parametrów silnika? Jeśli sterownik nie zgłasza żadnych błędów - to raczej skupiłbym się na sprawdzeniu kąta zapłonu (przeskoczenie łańcucha np. z winy napinacza) oraz ciśnienia sprężania. Jeśli ma oscyloskop dwukanałowy - niech sprawdzi synchronizację obu czujników (wału i wałka rozrządu). Brak synchronizacji - wskazywał by na wyciągnięty łańcuch rozrządu (zwykle zgłaszany przez check). To są podstawy - dalsze działania kierunkują wyniki pomiarów. Żaden check się nie pali dzisiaj jadę kupić świece jutro będą wymienione i przy okazji zostanie sprawdzone ciśnienie tak jak napisałeś. A elektryk powiedział że z łańcuchem jest wszystko okej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan86 Opublikowano 13 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) 18 godzin temu, banan86 napisał: Żaden check się nie pali dzisiaj jadę kupić świece jutro będą wymienione i przy okazji zostanie sprawdzone ciśnienie tak jak napisałeś. A elektryk powiedział że z łańcuchem jest wszystko okej 17 godzin temu, banan86 napisał: Przed chwilą Się zapalił ten czek po lewej stronie Edytowane 14 Marca 2019 przez banan86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan86 Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 W dniu 13.03.2019 o 12:22, polo32 napisał: To jakiś wymieniacz, a nie elektryk. Na jakiej podstawie wymieniał czujniki, nie diagnozując i nie mierząc parametrów silnika? Jeśli sterownik nie zgłasza żadnych błędów - to raczej skupiłbym się na sprawdzeniu kąta zapłonu (przeskoczenie łańcucha np. z winy napinacza) oraz ciśnienia sprężania. Jeśli ma oscyloskop dwukanałowy - niech sprawdzi synchronizację obu czujników (wału i wałka rozrządu). Brak synchronizacji - wskazywał by na wyciągnięty łańcuch rozrządu (zwykle zgłaszany przez check). To są podstawy - dalsze działania kierunkują wyniki pomiarów. Świece wymienione, ciśnienie sprawdzone Jest wszystko okej , ale z odpalanie nadal jest problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 W dniu 13.03.2019 o 13:26, banan86 napisał: Przed chwilą Się zapalił ten czek po lewej stronie Jaki błąd podaje? Odłącz czujnik wałka rozrządu i uruchom silnik. To samo wykonaj po zamianie miejscami czujników (oba są takie same), uruchamiając tylko na podłączonym czujniku wału korbowego (czujnik rozrządu odłączony). Skasuj błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan86 Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 W dniu 15.03.2019 o 18:50, polo32 napisał: Jaki błąd podaje? Odłącz czujnik wałka rozrządu i uruchom silnik. To samo wykonaj po zamianie miejscami czujników (oba są takie same), uruchamiając tylko na podłączonym czujniku wału korbowego (czujnik rozrządu odłączony). Skasuj błędy. Błędy się skasowały,dzisiaj się dowiedziałem że mój Nissan ma dwie pompy paliwa,czy to prawda że ma tez jedną pomocniczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan86 Opublikowano 31 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 W dniu 18.03.2019 o 15:53, banan86 napisał: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.