Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

pathfinder - akumulator


ert

Rekomendowane odpowiedzi

czołem cześć,

 

czy może ktoś podać parametry akumulatora Pathfindera,

( mój fabryczny ma wyblakłą i nieczytelną już etykietę :-) )

 

 

pozdrawiam, dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a google nie potrafi powiedzieć?  ba nawet przekieruje do strony sklepu...:emot060:

możesz wsadzić co chcesz np varta E44 77Ah, może tez być 75Ah, możesz i 82Ah... poniżej masz wszystko co potrzeba:

https://akustrefa.pl/jaki-akumulator/564-nissan-pathfinder/4851-nissan-pathfinder-iii-2-5-dci-4wd-od-2005

varta a bosch to jedno i to samo.... 

uwaga taka iż najlepiej kupić aku z korkami aby móc kontrolować elektrolit i na tej podstawie ładować aku do odpowiedniej jego gęstości.

Właśnie pochowałem boscha silver po 7 latach, umarł bo w passacie był stale niedoładowany co spowodowało zasiarczenie, rozładowanie i zamarznięcie jednej z cel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a widzisz, 

google a nawet moja instrukcja użytkownika nie mówi jakie parametry ma fabryczny akumulator. Dlatego pytam. 

Pan w znanym serwisie nissana (warszawa) mówi, że czarny :-)  inny Pan w sklepie z akumulatorami, że to przecież wszystko jedno :-)

Gdybym nie miał pojęcia, to zbaraniałbym od tych głupot. 

Szukam dalej fabrycznych wartości akumulatora wg Nissan Genuine Patrs.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już kupowałem to wchodziłem na stronę producenta/sklepu  i wklepywalem model auta, rok...  Z tego wyszło że mój path ma Aku w rozmiarze tkz. 35 i kupiłem Duracel model 35, były 3 modele Duracel o różnych pojemnościach wybrałem o wyzszej 640, płaciłem 105$ i montaż free, montaż do d*py bo nie mogli poradzić sobie 2 osoby  w 30 minut  i wywalili do kosza plastikową osłonę bo się im nie mieściła , zgubili śrubkę bo dali nową. Ja jak podladowywalem stary aku to wyjecie zajmowało mi 5 minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ert- tak naprawdę możesz wsadzić od 74AH po ponad 80Ah, ważne aby wymiary zewnętrzne się zgadzały i był prawy plus. Ot i cała filozofia.

W moim linku masz podane wymiary i są zgodne z ori aku. Ja miałem ori 77Ah made in nissan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakuj taki o największej pojemności i największym prądzie rozruchowym. Alternator da radę , a zimą te większe parametry jak znalazł :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duży akumulator, krótkie odcinki, zima , niedoładowany może być..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazik- nie do końca tak jest, większy aku trudniej rozładować, bądz rozładuje się w mniejszym stopniu a niżeli mniejszy. 

Masz aku 80Ah, wyciągnij z niego 10%, zostanie 72Ah, mając aku 77Ah i wyciągając też 10% zostanie.... 69.3Ah.

Mit większego niedoładowanego aku został obalony, mniejszy też może być niedoładowany jesli regulator nie poda właściwego napięcia, (i amper) W początkowej fazie po rozruchu do aku idzie i z 30A prądu ładowania.....

Ogólnie podsumowując to każdy aku przed zimą jak i po , powinien zostać doładowany  do gęstości elektrolitu 1.28

Wracając do tematu jeśli większego aku nie doładuje to mniejszego też nie. Sedno w tym iz trzeba wsadzic w aku więcej a nizeli się pobrało, i na krótkich trasach nie ma szans bez względu na to jaki się ma aku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

halo cześć,

fabryczny akumulator Pathfindera /prod. marzec 2007-luty 2008/. 

Nissan Genuine Parts - battery:

KE241-75E00-NY

75Ah 760 CCA (cold current amperage test- gdyby ktoś nie wiedział)

 

temat zamykam. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...