Greg110773 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Witam jak wczesniej pisalem mialem problem z abs esp 4wd abs zrobiony wymienione nowe czujniki i wiazka abs zgasl tylko pozostala kontrola trakcji komp pokazuje usterke czujnika skretu kola czy to jest powiazane z wymiana na nowe czujniki abs jesli tak to jak to powiazac ze soba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Jak przyjedziesz około 150metrow powinna zgasnac, lub po ponownym uruchomieniu silnika! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg110773 Opublikowano 13 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Oki dzieki sprawdze i dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg110773 Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Dokladnie jak pisales tylko ze musial zalaczyc napedy i zgasly awaria to przetarty kabel tylnego abs dzieki wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof_Lupus Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Szanowni Z jakich powodów może się uruchomić kontrolka ESP? U mnie włączyła się i nie mam możliwości jej wyłączenia. Co za tym idzie również kontrola trakcji nie działa. Co mogę zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 powodów może być tyle , a właściwie jest aż tyle że jeśli wypiszemy alfabetycznie wszystkie to kolega się załamie..... objaw- ESP świeci czyli nie działa jak i nie działa 4x4 tryb auto. a teraz pytanie pomocnicze czy ABS działa? reduktor z 4x4 działa? jeśli 2x TAK to stawiałbym na uszkodzenie czujnika cisnienia na pompie hamulcowej. ponadto- uszkodzenie wiązki czujek ABS, uszkodzenie któregoś czujnika ABS, czujnik skrętu kierownicy, komp ABS, uszkodzenie pompy ABS, uszkodzenie modułu TCM, BDM, coś po linii CAN, zaśniedziałe styki wtyczki ABS.....czy uszkodzenie samego przełącznika. To może być nawet zapieczony nieodbijający tłoczek hamulcowy. powodów jest ogrom! ogólnie temat szeroko rozpisany na forum, dostępnych tematów z diagnozą i naprawą jest kilkadziesiąt po kilkadziesiąt stron..... a tak naprawdę najszybciej i najprościej zdiagnozować co jest nie tak to można podpinając się pod kompa. oryginany interfejs to consult II, lub coś co czyta renaulty tylko iz trzeba w tym przypadku wybrać navarę w ustawieniach. być może to tylko sławny błąd C1142.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.