grundi Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Witajcie, to mój pierwszy post, bo pierwszy problem z "patkiem" Po wizycie w serwisie na filtrach i olejach, po zejściu z podnośnika wywaliło check ( czujnik abs/esp czy jakoś tak) i wszedł w tryb awaryjny, Mechanik męczył męczył i ostatecznie zapadła diagnoza Sterownik ESP do wymiany, znalazłem na allegro kilka sztuk ale żaden egzemplarz nie ma takiego samego numeru jak moja obecna pompa, i teraz moje pytanie czy muszę szukać koniecznie dokładnie tego samego numeru? czy mogę kupić z innym numerem? może ktoś z was ma na sprzedaż taką pompę w załączeniu zdjęcie mojego sterownika z numerami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleczko Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Cześć. A. Czy mechanior sprawdził przewody do czujników ABS-u? Mógł któryś uszkodzić i d.. a. A zachowanie będzie takie jak opisać Sprawdźcie przewody, zaczytajcie błędy i od najprostszych elementów zacznijcie. Ml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundi Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Podobno wszytko inne sprawdzone 3 tygodnie już "patek" stoi w warsztacie Mechanik twierdzi że to jest uszkodzone, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_S Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Może to głupie ale próbowałeś z tym pojeździć? Nie mam patka długo, ale po prawie każdym podniesieniu czujniki ESP ABS i 4x4 lekko wariują. Po paru km i kilku odpaleniach znikają i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundi Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 W sumie to trochę jeździłem, ale nie było poprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) a jaki dokładnie wywala kod błędu???? path to "inne" auto, mitologia słowian przy tym to prostota........ wywala ci kontrolki z esp i glizdy (auto w poślizgu) na szafie? przyczyn jest kilka.... Edytowane 15 Marca 2019 przez KrisT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundi Opublikowano 16 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Największy problem polega na "trybie awaryjnym" i brak możliwości normalnej jazdy. Mechanik, dłubał grzebał, znalazł jakieś "zaśniedziałe" kabelki, jakieś poprzecierane wiązki, auto trzyma już prawie miesiąc i ostatecznie stwierdził że uszkodzony jest moduł z pierwszego zdjęcia, chciał mi taki sprzedać od kogoś za 1200 zł ale zanim kupię coś za dwa worki złota to szukam sam szczególnie że na alledrogo znalazłem co prawda z innymi numerami ale w kwotach od 160 - 500 zł tak że 1200 zł jest stanowczo wygórowaną ceną, szczególnie że już mnie blisko 2K skasował za diagnozy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 (edytowane) Ja taką pompę mam z takim numerem ,podeślij mi numer który jest na pompie a nie na sterowniku o ozn A lub inną literą, same sterowniki regeneruje w łodzi i na pomorzu za około 800-900zl Chodzi mi o ten numer Edytowane 16 Marca 2019 przez Coyote024 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundi Opublikowano 16 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 (edytowane) Niestety mechanik dał mi tylko ten sterownik, Jaką kwotę byś chciał za pompę, lub sam sterownik? Edytowane 16 Marca 2019 przez grundi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Kolego na allegro masz 4 pompy z takim samym numerem ,najtańsza jest za 100zl i wzwyż, najdroższa za 630(przegięcie),niestety za 100zl ci nie sprzedam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundi Opublikowano 16 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Przekopałem Allegro i nie znalazłem z takim numerem jak mój. Jeżeli masz w 100% sprawną to podaj mi proszę cenę na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 Panowie na w/w zdjęciu w białym kwadracie jest litera A a np u mnie D i numer 47660 EC070 numery ate 06.2102-0207.4 czy te moduły ESP są z sobą zamienne? czym się różni A od D ? drugie pytanie odnośnie samego sterownika ESP (czarna skrzynka) u mnie jest nr 06.2109-0328.3 czy jest on zamienny z sterownikiem o nr 06.2109-0326.3 wnioskuję iż drugi człon tego nr jest mniej istotny przy podmianie? Najważniejsze jest 06.2109 Panowie z góry dzięki za jakiekolwiek info, bo juz ponad miesiąc znowu walczę z wywalonymi kontrolkami ESP i glizdami... standartowo zawsze wywala kody błędów 22 i 23. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.