Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Eksploatacja BRC Sequent24 - problemy i spostrzeżenia


Guest krzych

Recommended Posts

Właśnie pokusiłem się i założyłem do swojego autka instalację gazową BRC Sequent24. Mam w związku z powyższym, i nie tylko, pytanie do osób, które takową instalację gazową już posiadają:

1. Jak wygląda spalanie gazu (trasa/miasto/mieszane)?

2. Jaki dystans w km (przy obecnej pogodzie) pokonujecie zanim nastąpi przełączenie na gaz?

3. Czy normalne jest utrzymywanie przez 2-3 s zwiększonych obrotów po wrzuceniu na luz (po wrzuceniu na luz podczas jazdy czy tez wciśnięciu sprzęgła obroty spadają do 1300 - 1400 a dopiero po chwili obniżają się do normalnych) - podobne zachowanie jest na benzynie, a wydaje mi się, że wcześniej nie miałem takiej przypadłości.

4. Czy Wasze autka (silnik 1.6) też są takie mułowate na niskich obrotach (2000 - 3000)?

5. Jak oceniacie ogólnie tą instalację?

Link to comment
Share on other sites

Ja mam LPG, ale II generacji i po kolei:

1) 8/11,5 (trasa/miasto) mieszane wynika z wymienionych

2) nie mam ograniczonego bo przełącza się powyżej 2k obrotów na LPG

3) U mnie jest tak samo

4) Mułowate to raczej odczucie subiektywne, ale co można się

spodziewać po 1.6 w aucie o tej wadze. Ale powyżej 3k obrotów to

jest całkiem przyjemnie.

5) :?:

Link to comment
Share on other sites

2) nie mam ograniczonego bo przełącza się powyżej 2k obrotów na LPG

Mi się też przełącza powyżej 2.5 tys obrotów, ale dopiero kiedy osiągnie odpowiednią temperaturę. Przy obecnej temp powietrza po około 1km.

Inna sprawa, że mamy II generację i reduktor(?) musi się nagrzać, a przy wtrysku gazu to może wyglądać inaczej.

 

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Od ok 5 m-cy mam BRC Sequent 24 w P10 GT. Jestem z niej b. zadowolony, przez ten czas przejechałm ok 15 kkm i jest ok. ale odnośnie:

1)jeżdze 90% po trasie, dość żwawo - 10l LPG/100km, min spalanie jadąc bardzo delikatnie do 100km/h - 8,4l LPG/100km.

2)ok 1,2 km (można zmienic temp. przełączania - ja mam ustawioną na 35 C)

3)Czasami jest tak jak piszesz tylko ze u mnie jest to 1100-1200 rpm i b. szybko spada na 850. Zjawisko to nie występuje wtedy kedy hamuje silnikiem i potem wysprzęglam.

4)elastyczności nie porównam bo mam większy silnik ale na gazie mam ok 10% gorsze osiągi niż na benzynie. Nie jest źle ale brakuje tej szybkości reakcj na gaz. Najbardziej uwidacznia sie to przy komplecie pasażerów

5) 4+

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...