Melon777 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Witam kolegów niestety przykra wiadomość silnik w moim t30 zakończył żywot a miałem tam 2.5l (qr25de) i teraz przymiezam się do włożenia tam silnika z MURANO Z50 czyli 3.5l (vq35de) wyposażonego w skrzynie bezstopniowa CVT. To na początek docelowo chciałem doładować ten silnik kompresorem i myślałem o adaptacji od jakiegoś Jaguara. Z tego co sprawdzilem w sieci to powinien pasować bez większych przeróbek jedyne o co się obawiam to elektronika i połączenie komputera z MURANO z oryginalną elektryka. Co o tym sądzicie? Dodam że decyduje się na taki krok dlatego że silnik qr25 jest w cenie uszkodzonego całego MURANO przeważnie to padnieta skrzynia CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 a to będzie razem z tą uszkodzoną CVT, czy co ? pierwsze vg35de w Z50 miały trochę błędów wieku dziecięcego, sama CVT trwałością nie grzeszy pomysł karkołomny ale to dzieła, żeby tylko nie jak zawsze skończyło sie na planowaniu ładuj wszystko, kompresor, sprężarkę, będzie fruwać ............ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melon777 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 No spoko tylko co rozumiesz pod słowami błędy wieku dziecięcego? Te silniki są montowane w 350z i śmigają, prawda CVT jest awaryjne ale nie ma za bardzo jakiejś innej skrzyni pod ten silnik chyba że się mylę albo nie wiem o innych. Myślę że jak ja sam zregeneruje i będę regularnie wymieniał olej to będzie chodzic. Najchętniej to wlazylbym skrzynie manualna lub zwykły automat ale co podejdzie do tego silnika a adapter skrzyni to chyba trochę za bogata zabawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Pierwsze vq35de, miały trochę problemów, glowny to branie oleju, ale też przegrzewanie sie, napinacz rozrzadu. W braniu oleju główną winelę upatrywano w katalizatorach, ale nie tylko podobno sam cylinder mial na to wplyw. Od 2007 zauważono znacznie mniej problemów, a od 2009 wszedł zmodernizowany vq35de tkz. Model 2 fazy. Generalnie to trwałe silnika zwłaszcza w takich autach jak Murano, gdyż skrzynia uniemożliwiała palowanie tego auta.... Najgorzej mają się maltretowane biegowką modele 2001-2006. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.