Gość pawel_s Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Tydzień temu postanowiłem zabezpieczyć swoją primerkę przed zimą i zrobić wszystkie niezbędne naprawy lakiernicze. Wszystko już załatwione, ale przy okazji tych napraw zauważyłem, że mam duże ognisko korozji pod maką. Po otwarciu maski ognisko to znajdowało się ono po lewej stronie od zamka (stojąc przodem do samochodu), na samej krawędzi maski a właściwie na łączeniu blach pod gumą uszczelniającą. To zostało też wyczyszczone i polakierowane. Ciekaw jestem czy jest to seryjna przypadłość P11. Ciekawość moją spowodowało przypadkowe odkrycie rdzy w tym samym miejscu w P11, który stał u lakiernika. Napiszcie jak jest u Was. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 mi to wyglada na wypadkowa przeszłosz autka, primerki maja dosyc dobra blahe. Ja mam 98 rok i zadnych oznak korozji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 mi to wyglada na wypadkowa przeszłosz autka, primerki maja dosyc dobra blahe. Ja mam 98 rok i zadnych oznak korozji Co do P11 u lakiernika nie wiem czy była bita, natomiast wiem na 100%, że moja nie była bita. Nawet jeżli była to została złożona z oryginalnych części i nic nie było szpachlowane ani lakierowane - cała była przemierzona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pułkownik Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Ja mam Primere p11 z 1999 roku, jestem pierwszym wlascicielem a samochod kupiony w salonie . i powiem wam ze sie zdziwilem bo ostatnio podczas mycia znalazlem sporo rdzy w drzwiach przednich od strony kierowcy. Rdza jest na samym dole drzwi od strony samochodu , zdziwilem sie bo samochod nie byl uderzony a do tego od kupna byl garazowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 potwierdzam: primera ma słabe blachy i nie jeden użytkownik mi to potwierdził. U mnie kwiatki wychodzą tam, gdzie na pewno nic nie było robione (na dolnych rantach drzwi też) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Moja nie była bita a ruda wylazła na klapie od wewnątrz w okolicy przedniego znaczka oraz wlotów powietrza (na łączeniu blach). Na drzwiach też mam w kilku miejscach cytrynkę (na powierzchni zewnętrznej) i chyba we wszystkicha drzwiach widać odcisk rdzy na uszczelce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 to ja juz nie wiem jak to jest u mnie nie ma jak narazie zadnych oznak korozji i tez jestem 1 włascicielem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 nie powiedziałbym że primerka ma słabe blachy. Ja mam swoją od 98 - jedyny problem z blachą zlokalizowałem podobnie jak niektórzy z Was na dolnym rancie drzwi przednich. Mimo to uważam że to nie wina blach a nieprawidłowo zrobionej uszczelki (woda się tam zbiera jak nic). Oprócz tego wzorowo :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Zawsze trochę wody dostanie się do wnętrza drzwi podczas deszczu lub mycia auta. Przeczyną mogą być zapchane odpływy wody. Małe otworki znajdujące się po wewnętrznej stronie drzwi poniżej tapicerki. W moim przypadku tak było, ruda przerzarła mi drzwi na wylot. :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekB9 Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 potwierdzam: primera ma słabe blachy i nie jeden użytkownik mi to potwierdził. U mnie kwiatki wychodzą tam, gdzie na pewno nic nie było robione (na dolnych rantach drzwi też) U mnie nie ma śladu korazji. Ostanio zrobiłem konserwację podwozia, wnęk... w zasadzie wszystkiego. Gość który to robił stwierdził, że jest w zajefajnym stanie. A jest to mój b. dobry kolega (kazał sprzedać mi poprzedni samochód, ze względu na jego stan, posłuchałem go i nigdy nie żałowałem ). Samochodzik z Niemiec - ja jestem trzecim właścicielem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 u mnie tez jesy rdza na dolnej krawedzi drzwi pasazera i kierowcy - mysle ze to moze przyczyna slabych zawiasow - bo blacha tam jest a w zasadzie farba wytarta od uszczelki, poza tym tez mam rdze na klapie od wewnatrz przy wlotach - mysle ze woda sie tam zbiera i nie ma odplywu - juz myslalem zeby nawiercic tam otwory.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Rdza jest na samym dole drzwi od strony samochodu , zdziwilem sie bo samochod nie byl uderzony a do tego od kupna byl garazowany. Dokładnie to samo miałem i tylko na drzwiach kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość master1 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 z tą rdzą nie jest tak rózowo. Na przednim słupku przy takim plastykowym elemencie, no i na kielichu pod maską i to jest chyba poważna dziura. Moja była uderzona w tylne drzwi od strony pasażera ale one akurat nie rdzewieją. P11.144 2000 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Tydzień temu postanowiłem zabezpieczyć swoją primerkę przed zimą i zrobić wszystkie niezbędne naprawy lakiernicze. Wszystko już załatwione, ale przy okazji tych napraw zauważyłem, że mam duże ognisko korozji pod maką. Po otwarciu maski ognisko to znajdowało się ono po lewej stronie od zamka (stojąc przodem do samochodu), na samej krawędzi maski a właściwie na łączeniu blach pod gumą uszczelniającą. To zostało też wyczyszczone i polakierowane. Ciekaw jestem czy jest to seryjna przypadłość P11. Ciekawość moją spowodowało przypadkowe odkrycie rdzy w tym samym miejscu w P11, który stał u lakiernika. Napiszcie jak jest u Was. Witam. U mnie tak też jest, właśnie się szykuję na wojnę z tym tlenkiem żelaza w tym miejscu :kosci: :028: . W primce mojego szwagra (rok starszej, też 2.0TD) też to jest.... Będziem razem walczyć, co dwóch to nie jeden a z tego co widzę (czytam) jest nas wielu :diabel2: :kosci: Pozdrawiam - Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Po otwarciu maski ognisko to znajdowało się ono po lewej stronie od zamka (stojąc przodem do samochodu), na samej krawędzi maski a właściwie na łączeniu blach pod gumą uszczelniającą. U mnie jest identycznie. :029: A primera na 99% nie bita. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Widać ten typ tak ma. U siebie zrobiłem i na razie mam spokój - w sumie to następny właściciel będzie miał spokój bo po woli sprzedaję primerkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damian Pawelec Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 mam prime z 97r i rdza jest w wielu miejscach... zaczynajac od błotników, kończąc na podwoziu... tylko czekac kiedy to wszystko wyjdzie na wierzch. :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 też mam pod maską w okolicach nerek od spodu. Blacha przeżarta :-( zastanawiam się czy to dać do zrobienia, czy po prostu wymienić maskę na taką w moim kolorze, ale bez rdzy. Przypuszczam, że wyjdzie taniej niż łatanie i malowanie całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitko Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Najważniesze żeby choć raz na rok auto po zimie dobrze umyć - podwozie, komorę silnika, maskę od wewnątrz. Niestety sól i wilgoć to zabójstwo. Ja poprzednią P10 po paru latach dbania olałem i nie myłem już, a mieszkałem w Wałbrzychu gdzie zawsze było ful śniegu, soli jeszcze więcej a na dodatek stała pod chmurką. Zżarło ją w mig i to w wielu miejscach na wylot. Uwaga - przy myciu komory nie lać pod ciśnieniem na alternator i rozrusznik - wypłukuje smary i sprzęt często pada, doświadczyłem tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Np.P10 ma slabe blachy porownujac do Audi B3,ktora ma blachy ocynkowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abram Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 ja w swojej tez znalazłem z tym miejscu jak w temacie ale jest małe wiec zaraz usunolem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teczowa_tomek Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Ja w swojej primerce miałem rdze na przednich kielichach. Jest to autko z polskiego salonu nigdy nie była bita rocznik 2000 a rdza na kielichach w suchym miejscu pod maską . Prawda że dziwna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wafel Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Rdzewiejące kielichy to w nissannach normalka. W swojej primie z 97 roku też to mam i w sunny z 89 roku to tak mi jeden kielich przezarla rdza , że koło mi mało co do komory silnika nie wpadło - maska je przytrzymala Oczywiście rdza wokół nerek maski to również standard - a raczej wada fabryczna bym rzekł. Moj ojciec miał camry z 90 roku i jak ją sprzedawał w zeszłym roku to ani grama rdzy nie było na kielichach, ale za to cala reszta typu dzwi i blotniki poleciala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 odswieze.. wczoraj zauwazylem male rudawe podcieki pod maska na tej gumie (zgrzew) wykrecilem nerki no i okazalo ze ze nie ma tam uszczelnienia ani konserwacji :/ gole zgrzane blachy i od spodu pojechane taka guma.. zalalem to olejem w pierony zeby go tam naszlo w ten zgrzew.. prawdopodobnie to pomoze woda oczywiscie po kazdym myciu sie tam zbiera w duzych ilosciach.. olej ja odgoni chcialem konserwowac bollem do profili zamknietych ale to niestety kaszana.. woda go podmywa i robi swoje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Mam pytanie z innej kategori: Nadkola tylnie. Zauwazylem podczas mycia ze rant tylnego prawego nadkola jest troche pokryty ruda taki maly punkt0.5cm na 2mm. Zedrzec go golego i zamalowac podkladem antykorozyjnym i farba czy psiknac jakims srodkiem hamujacym rdze te typu bittum. Ten punkcik jest prawie nie zauwazalny jest tak maly (prawdopodobnie kamyk odbil) ale chce zareagowac szybko bo nie chce robic tylnych nadkoli jak w sunnym. Lewe jest ok tylko to prawe. Oczyscic i zamalowac czy dac jakis srodek hamujacy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.