AlbertA Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Witam! Mam problem z gaśnięciem zimnego silnika, Po rozgrzaniu chodzi w miarę stabilnie. Ale podczas jazdy zaczął też gasnąć, okazjonalnie, po puszczeniu gazu. To automat więc to niebezpieczne. Czasem na dłużej zapala się ch.engin. Po pewnym czasie gaśnie. Benzyna czy gaz - to samo. Elektryk twierdzi że sygnalizuje błąd katalizatora. Podmieniłem przepływomierz, ale nic nie pomogło. Poprzedni właściciel twierdzi że regulował/naprawiał TPS. Na razie jestem bez sensownej diagnozy.. :-( Proszę o pomoc, jeśli macie jakieś tego typu doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 jaki błąd wyświetla, bo zgłoszenie kata nei powoduje takich objawów, zakręć butlę od gazu, pojeździj i zobacz czy będzie nadal to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Zakręcenie gazu (na butli) to podstawa ja miałem kiedyś zbliżone problemy i się okazał winny wtryskiwacz LPG (lał), potem jakoś stwierdziłem, że nawet zamrozić potrafi się parownik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troix Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Kazik zmieniłeś strefe czasową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 (edytowane) Tak, teraz mam -7 godzin . Właśnie 9.59am W zasadzie to nie zmienilem, bo to moja strefa od lat.. :-) Edytowane 10 Kwietnia 2019 przez Kazik_R52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troix Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Rozumiem że dojechałes do celu o, ktōrym pisałeś. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Tak, tak :-) bez najmniejszych kłopotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbertA Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Dzięki za sugestie. Na benzynie jest to samo! Kierunek dobry wskazujecie, ale to niestety nie od inst.gazowej. Wygląda na to, że zalewa paliwem bo jest uszkodzone zasilanie. Leje się benzyna do kolektora.. To by tłumaczyło zapalanie się na dłuższy czas ch.engin, czasem gaśnięcie samoczynne. Też wzrost zużycia pal. Najprawdopodobniej jest uszkodzenie tłumika układu paliwowego- 'fuel damper'. Pewnie gaz go zmaltretował... ? No i jest kłopot bo wygląda na to że nie ma w Europie tego podzespołu, nie mówiąc o cenie. Używka poszukiwana...! ? Nie macie namiarów na czytelny katalog części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 z tego co pamiętam to fuel damper diagnozowało się tak, iż odłączało się wąż podciśnienia (ten cieńszy nad grubszym od paliwa) i się przełączało zapłon i sprawdzało, czy nie cieknie paliwo, generalnie nie może być w podciśnieniach paliwo ........ ani w kolektorze .. albo tłumik, albo regulator ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbertA Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Dokładnie jest tak, jak zdiagnozowałeś z drugiej półkuli, Kazik Debeściaku ... :-) Kontaktował się ze mną elektryk, któremu powierzyłem problem, bo ja wyczerpałem swoje skromne możliwości: '.. przewodem podcisnieniowym leje się benzyna do kolektora ..' Podejrzany był również regulator ciśnienia paliwa, a wolałbym żeby to był on bo tani i dostępny... :-(( Pewnie stosowany też w innych modelach. W magazynach Nissana na Europę brak. W kraju z rozbiórki A33, gościu wyrzucił listwę z FD i regulatorem c., bo sprzedał z niej wtryski, niestety! Ciekaw jestem jak jest w Stanach? Mam tam jakieś kontakty rodz., ale sami analfabeci techniczni. Gdybyś mógł obadać sytuację...? Póki co, dzięki za pomocne wsparcie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 (edytowane) tu mam o tyle łatwiej, że idę do sklepu kupuję co trzeba, wykładam te 130$ na tą cześć, podłączam i patrzę czy działa jak nie pomaga, to ładnie ponownie pakuję, wracam do sklepu i rżnę głupa, że nawet nie dotykałem i pomyliłem się z częścią i kasa wraca. Inna opcja to sprawdzam w katalogach on line część w jakim roczniku/modelach była ta część i jadę na tkz. "dzionkarnie", gdzie te Maximy leżą jak trupy, pytam się na wejściu, czy mają Maximę np. 1995-2003, ile sztuk, tam płacę 1-2$ za samo wejście na plac, biorę swoje klucze , wykręcam cześć, albo cały podzespół, rurki, wracam do bura, płacę za całość 10$ i wychodzę z częścią prawdopodobnie sprawną .... Edytowane 21 Kwietnia 2019 przez Kazik_R52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlbertA Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 (edytowane) Tak też to sobie wyobrażałem. Dzięki za miłą kartkę świąteczną ;-) . Ciekaw jestem od jakiego to słowa pochodzi "dzionkarnia" Do US się nie wybieram, niestety. Znalezliśmy coś na carid.com, ale może jutro się wyjaśni jak tam jest z shipping'em. No i dodatkowy problem z ewentualnym ocleniem/vat'owaniem ewentualnej przesyłki już w Polsce. Jeśli mogę o coś prosić. to o opinię co to za firma i co to jest za producent cz.zamiennych Standard® - Intermotor™, czy to coś warte. No i wprawdzie u Ciebie już PoŚwiątecznie - Wszystkiego Dobrego! Edytowane 21 Kwietnia 2019 przez AlbertA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 (edytowane) najlepiej kogoś mieć przepakować i wysłać firmą Doma lub Polamer, napisać w zawartość rzeczy używane, koszty wysyłki wtedy będą nieduże i nie oclą Standart intermotors to kiedyś jedna z najlepszych firm, co najmniej OEM, problem z tym że ostatnio sporo produkują w chiny, indie (jak inni) i czasami zdarzają się wpadki, znaczy jest trochę loterii, ale generalnie firma uważana z lepszych niż gorszych. co do "dzionkarni" znaczy junk car, Polonia stworzyła swój język, junk car nawet fajna sprawa, można wyjechać taką w miarę sprawną A33 za 800$ inne ciekawe okreslenia trafik na hajłeju worki garbeciowe pamietam jak kiedyś, zielony przyjechałem i potrzebowałem kłódki do zamknięcia walizki, poprosiłem naszego rodaka niby biegle znającego angielski, by mi pomógł kupić a on wszedł do sklepu amerykańskiego i "plis mi kłódka", ha ha ha, potem wrócił on do Polski na 2 tygodnie i udawał, że nie umie mówić w polsku "u nas w aameryyce ........ big samochody ........" ha ha ha Edytowane 22 Kwietnia 2019 przez Kazik_R52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.