Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Korek chłodnicy.


tuarek

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzałem dzisiaj płyn chłodniczy pod korkiem w chłodnicy oraz w zbiorniku wyrównawczym. W chłodnicę mam wkręcony taki zwykły z gumową uszczelką natomiast w zbiorniczku korek jest zaworem ciśnienia (ze sprężynką). Czy przypadkiem nie powinno być odwrotnie?

Do chłodnicy pod korkiem jest podłączony wężyk prowadzący do zbiorniczka. Gdyby tu był korek z zaworem to zamykałby dojście do wężyka i jedynie w momencie zwiększonego ciśnienia (temperatury) powinien się otwierać i puszczać płyn do zbiorniczka?? Obecnie przy zwykłym korku płyn krąży sobie swobodnie.

Jak to jest u was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema podepne sie do tematu, mam problem caly czas wyrzuca mi plyn ze zbiorniczka wyrownawczego doslownie caly jest obrzygany, rok temu zaczal lapac wys temperature , wymienilem chlodnice korek chlodnicy wtedy, mechanik mowi ze moze uszczelka,ale zrobilem test na uszczelke ten do wykrywania co2 zakladajac tester na zbiorniczku i nic nie zmienil koloru faktem jest ze niby powinien bulgotac w tej rurce "fermentacyjnej" a u mnie nie bulgotal tylko nieznacznie sie pzresuwal przy gazowaniu, macie jakies pomysly? Kumpel mi mowil ze moze wlasnie korek od zbiorniczka jest zly, jak bede w domu to oblookam ten korek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Znalazłem w serwisówce że korek na chłodnicy jest płaski (ciągle otwarte ma wyjście na wężyk do zbiorniczka) być natomiast ten na zbiorniczku wyrównawczym ma mieć zawór (sprężynkę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...