VQ35 Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Witam, staram sie rozgryzc temat najbardziej optymalnego smarowania silnika ze wzgledu na podobno slabe panewki w tym silniku, wstepnie wybralem oleje dostosowane do mojego stylu jazdy tylko teraz pytanie Czy lepiej zalac olej z najwyzszej polki i wymieniac co ok 10tys km: Fuchs titan race pro s 5w40 lub Amsoil signature series 0w40 (polecany do GT-R) okolo 250zl 5l Czy zmienic co ok 5 tys km olej ze sredniej polki: Fuchs Titan GT1 XTL 5w40 lub Valvoline synpower 5w40/0w40 okolo 100-120zl 5l Co bedzie lepsze dla silnika czesta wymiana czy lepszy olej ale na dluzej? Wybieram 5w40 lub 0w40 poniewaz jezdze na daily najczesciej bardzo krotkie odcinki na niedogrzanym silniku po miescie, ale jak juz sie rozgrzeje to tez lubie przycisnac spod swiatel czy przy wyprzedzaniu do odcinki i nie chce sie zastanawiac czy panewki to wytrzymaja, raczej nie robie wyscigow zeby olej zlapal bardzo wysoka temp a raczej wlasnie okazyjnie odcinka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy_Edd Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Lej lepszy i wymieniaj co 8k km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Elf 5w50 w zupełności wystarczy i wymieniaj co 6k, dogrzewaj go i nie pałuj na zimnym, a najlepiej dużą miskę aby 6L wchodziło a nie 4,7L... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.