romang Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Witam, Wymieniłem silnik w moim Murańcu i zaczęły się problemy.Slychac dziwny pisk i chrobotanie, niewiem czy to skrzynia czy może coś innego , autko zbiera się i jeździ ale nie wiem czy mogę z tym jeździć szczerze mówiąc to się boję.Macie jakieś pomysły ? Komputer nie wywala żadnych błędów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 kiedy występuje te chrobotanie odpalasz silnik i co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romang Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 7 minut temu, Kazik_R52 napisał: kiedy występuje te chrobotanie odpalasz silnik i co ? Na postoju nic się nie dzieje, tylko podczas jazdy, teraz jest to dosyć głośne stukanie nasila się podczas jazdy, czuć uderzenia na kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Od początku to było po wymianie silnika ? Moze coś źle złożone ? Wrociles do nich ? Zgłosiłeś problem ? , Może to nie skrzynia , Dobrze biegi zmienia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romang Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 13 minut temu, Kazik_R52 napisał: Od początku to było po wymianie silnika ? Moze coś źle złożone ? Wrociles do nich ? Zgłosiłeś problem ? , Może to nie skrzynia , Dobrze biegi zmienia ? Jedzie normalnie zmienia biegi , po wymianie silnika przejechałam 250 km byłem u nich stwierdzili że to chyba półoś , wymienili i dalej to samo.Jade zaraz do szwagra żeby pociągnął mnie na lince zobaczę co się dzieje na neutralnym biegu, mi to wygląda bardziej na rozsypane łożysko. Obym się nie mylił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Niech działa Ci silnik na N, i nie za długo . Równie dobrze możesz jechać na D i wrzucić na N w celu sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romang Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 43 minuty temu, Kazik_R52 napisał: Niech działa Ci silnik na N, i nie za długo . Równie dobrze możesz jechać na D i wrzucić na N w celu sprawdzenia Na każdym biegu jest bicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 No to auto do góry i za koła kręcić , myślę że musisz jechać na podnośnik , żeby wejść pod auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romang Opublikowano 18 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Auto podniesione, reduktor i lewa półoś do wymiany, myślę że w 3000 się zmieszczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jungu Opublikowano 18 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Ja za wymianę redaktora zapłaciłem 3200zl z robotą. Z czego sam reduktor ok 2000zl. Jak będziesz wysyłał reduktor do regeneracji to dobrze oznacz części bo są firmy które nieźle kantują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 18 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 reduktor znaczy transfer case tak , ten przy CVT ? jeśli tak to po przejechaniu 1000km od wymiany bardzo dokładnie posprawdzaj potem wycieki z reduktora i skrzyni ............, znam przypadki z innego forum, że przy wymianie tego potem ciekło, warto od razu przyjrzeć się CVT, może trzeba od razu jakiś uszczelniacz wymienić są bardzo tanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafer_alston Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Potwierdzam konieczność wymiany uszczelniaczy. Dwa na prawą półoś i jeden na lewą półoś u mnie były "podarte" od rozbierania i składnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jungu Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 U nie było coś kombinowane i jeden uszczelniacz (ori) nie pasował, znaczy się wchodził o otwór i zewnętrznie było ok, ale otwór wewnętrzny był za luźny i coś pomalutku ciekło... Później przyszła wymiana silnika i na szczęście jakoś wszystko się tak spasowało że wycieków nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romang Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Hej Panowie, czy reduktor może w jakiś sposób uszkodzić skrzynię? Pytam bo będę wymieniał i nie wiem czego się spodziewać. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.