Kazik_R52 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) Często do mechanicznego wspomagania idzie AtF typu dextron, kolor ma mniejsze znaczenie Jakie masz obajawy teraz na skrzyni ? Widzę że tam niezła suma za robotę , co tam policzyli ? Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Kazik_R52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romang Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) 41 minut temu, damkus2204 napisał: Jak kurcze czerwony to zly olej natychmiast odstaw auto do.mechanika...bo narobisz szkod Nie no wiadomo ze roczna gwarancja to podatawa nie zaprowadze do Janusza ktory mi powie ze 30dni gwarancja i zaleje jeszcze skrzynie atf czerwonym Widzisz jechales do nich wymienic olej a oni zly olej ci nalali i tak bylo warto do nich jechac??zaraz bedzie skrzynia do regeneracji i placz Kazik jak dobrym skoro on mowi ze kolor czerwony?? Jechałem do nich dwa lata temu i nie było przez ten czas żadnego problemu zrobili to co trzeba, teraz mi wali to co pisałem po wymianie silnika u mnie w mojej miejscowosci Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez romang Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 MoZe to nie w skrzyni stuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romang Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, Kazik_R52 napisał: Często do mechanicznego wspomagania idzie AtF typu dextron, kolor ma mniejsze znaczenie Jakie masz obajawy teraz na skrzyni ? Widzę że tam niezła suma za robotę , co tam policzyli ? No właśnie ogólnie przekładka z silnikiem 13000 z poczatku miałem doła ale już przywykłem , szkoda mi tylko silnika bo jest w naprawdę dobrej kondycji , chyba będę musiał sprzedać bo jak mi przyjdzie remontować skrzynię to już nie wyrobię finansowo . W tej chwili coś stuka dosyć głośno. Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez romang Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 popsułeś swoim problemem temat "poszukiwany warsztat do naprawy CVT" powinieneś założyć nowy temat, i dokładnie opisać swój problem. zacząłeś niby od uzupełnienia płynu w CVT skończyłeś na wymianie silnika, to są istotne "szczególiki" , powinieneś po kolei opisać co i jak robiłeś i jakieś masz objawy, skąd ten silnik i inne istotne sprawy .............. w końcu nic nie wiadomo ................... nie że coś Ci napierdziela, ale dokładnie, co kiedy, na postoju, jak jedziesz, jak przyśpieszasz, może panewki w "nowym"/używanym silniku ? z fakturze pisze " olej ATF CVTF NS-2/J1" - to prawidłowy płyn do tej skrzyni, prawdopodobnie firmy Ravenol, ma kolor zielony a ATF tu oznacza Automatic tramsmission Fluid - czyli płyn do skrzyni automatycznej masz też 2 pozycję, olej hydrauliczny ATF - ten może być czerwony i prawdopodobnie został zalany do wspomagania, jak Ci wymieniali silnik, stąd te zamieszanie namieszałeś i masz namieszane odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romang Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Mam założony temat wymiana silnika ale niestety nikt nic nie pisze.Dzieki za wszystkie komentarze, i przepraszam za zamieszanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.