Fryc Opublikowano 15 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 Jutro czwartek a mi stoi nissan od weekendu. Nowy zacisk,wszystko sprawne chodzi w paluszkach, nasmarowany a trzyma hamulec. Przewód elastyczne czy pompa ABS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 15 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 Przód czy tył? przewód elastyczny da się zdiagnozować jak przy wciskaniu hamulca puchnie to do wymiany (oczywiście jak jest popękany albo uszkodzony mechanicznie to też) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 15 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 W toyce miałem wybulony w środku troche ,ciśnienie przebijało ale z powrotem juz tak łatwo nie było.Tutaj tez odbija ale nie do końca i słychać krótkie skrzypnięcia jakby coś puszczało co kilka sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Ten zacisk jest całkowicie nowy czy zregenerowany (w sensie wymienione gumki). Ja w swoim regenerowałem tylne i niestety w jednym coś się nie udało, mimo że chodził w paluszkach to tarcza była prawie czerwona. Już teraz nie pamiętam ale chyba jeszcze raz go rozebrałem i poskładałem na nowo i zaczął chodzić. Widocznie uszczelka tłoczka źle się ułożyła i tak to się skończyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 17 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Po zamawianiu i czekaniu na części i walce z rozkręceniem przewodu okazuje się że zacisk jest tak samo wydupcony jak mój.Tzn blokuje tłoczek w jednym miejscu.W miejscu gdzie są klocki obecnie i zrobiło mnie w konia. Zamówiłem ze znanego szrota "Cezar" Tłoczek od nich komuś musiał wypaść i ma brok i to juz calkiem się blokuje,niemniej jednak mój też się blokuje tylko słabiej.Są troche ślady na cylinderkach ale bardziej bym stawiał chyba na ten gwint i srubę może krzywa. Jutro dzwonie o wymianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 18 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2019 Kup zestaw uszczelek, rozbierz wymyj dokładnie zacisk, tłoczek przetrzyj delikatnie papierkiem, jak nie ma ubytków na tłoczku to powinien działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Dobra zacisk na odsyłkę tłoczek jak pisałem gites a rysy są w cylindrze nie do odratowania. Sprzedam linkę hamulcową prawą 99zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Nie piszesz czy chodzi o hamulec zasadniczy czy reczny ale zasada jest ta sama : nie wbijać tylnych tłoczķów młotkiem ( w środku zacisku jest śruba o duźym skoku - do hamulca ręcznego czego w przednich zaciskach nie ma ) , jeżeli blokuje tłoczek to śruba jest krzywa lub w środku tłoczka mechanizm jest uszkodzony i się zacina . Do wciskania tylnych tłoczków są specjalne pokrętła , które oprócz wciskania tłoczka obracają go przez co mechanizm wewnątrz tłoczka nachodzi prawidłowo na śrubę . Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.