Katrinnax33 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Witam. W jaki sposób są ponumerowane cylindry w Murano z51 v6 2008r? Mam błąd na 5, ale nie wiem, który to jest, proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 powinien być od chłodnicy środkowy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinnax33 Opublikowano 25 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 3 minuty temu, DINO napisał: powinien być od chłodnicy środkowy, Dziękuję za odpowiedź, jeżeli można to poproszę numeracje wszystkich (już na przyszłość) X x x X 5 x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 1 2 3 4 5 6 powinno być chyba tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 (edytowane) 5-tka więc trzeba trochę rozbierać, żeby się dostać jak składałem ostatni silnik (v8) to czasami różnie mogą być zamontowane, a serwisowe schematy dla silnika nie zawsze uwzględniają położenie jego w komorze, wtedy najlepiej jest znaleźć odniesienie numeracji cylindrów do tkz. flywheel (koła zamachowego) . Zdarzył mi sie też szkolny błąd silnik na palecie, odpalam i źle podłączyłem kable i szukanie przyczyny wszędzie, bo przecież podłączenie na 100% oki , jak mi się wydawało Edytowane 25 Maja 2019 przez Kazik_R52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 dla mnie to kolejność zapłonu ale mogę się mylić u mnie w Hondzie Odyssey 3.5 jest tak jak podałem a zapłon wg Twojego schematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Honda może mieć inaczej ......robiłem silnik Forda tkz small block (tylko 5.8l ), gdzie w pewnym czasie zmieniono system wtrysku MPI oraz oznaczenie, też trochę się z tym bujałem zanim doszedłem, że coś nie tak ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Velsatis i Espace mają ten sam silnik i tam jest Twoja rozpiska, czyli mój błąd masz rację z kolejnością cylindrów choć to dziwne takie mieszanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 ale pomyśl, jakie jest na wale położenie korb cylindrów w odniesieniu do ich położenia w głowicy, na logikę powinno być na głowicy 1,3,5 i 2,4,6 co daje na wale korbowym 1,2,3,4,5,6 to takie firmy jak Honda mieszają, jakby miały w silniku 2 wały korbowe, albo korby szły na krzyżak ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 no właśnie ja to widzę inaczej co innego kolejność zapłonu a co innego kolejność cylindrów. np. 4 cylindry zazwyczaj liczysz od rozrządu, oczywiście niektórzy liczą od zamachu i już jest problem, albo zapłon 1-2-4-3 ale też 1-3-4-2 mogło by być jakoś to unormowane a nie kombinacje. No ale ważne, ze ustalona jest kolejność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.