Coobcio Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 DZielmy sie w tym poście swoimi pomyslalmi na temat tuningu silnika. Ja podam dwie rady ktore znaczaco podniosly kopa mojej nysy z silnikiem SR20De FAjna sprawa Walek ssacy w wersji GT ktory jest ogolno dostepny - seryjnie montowany w silnikach SR20DE - czyli 100nx gti, almera gti i sunny gti... cena ok 350zł za walek w idealnym stanie do tego ok godzina zabawy z montarzem i kop odczowalnei lepszy. A to "zimny dolot" w stanach takie cos w wykonaniu JMT (Jim Wolf Technology) dodaje 8 koni przy 4000 obr.min weid sie oplaca... WArto popatrzec i zrobic coś podobnego w Swojej Nysie/ Weic powodzenia i czekam na wasze pomsyly co do modyfikacji silnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted September 8, 2004 Share Posted September 8, 2004 nie widze fotek ale to moze tylko ja... JMT nigdy nie bylo udowodnione ze dodaje 8km... tylko reklamuja sie firmy tak... Juz prubowalem kilka roznych dolotow powietrza i zaden mi nie pasowal... przy 4,000rpm masz minimalnie wiecej sily ale ponizej 4,000 tracisz, takze wychodzi na to samo albo w wiekszosci przypadkow jeszcze mniej sily jak na orginalnym.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted September 8, 2004 Author Share Posted September 8, 2004 http://republika.pl/coobcio_p10/s.html Oto przyklad takiego dolotu... U Siebie poczulem po nim roznice ale nie wiem ile dal sam z siebie bo na hamowni bylem lacznie z wymienionym kolektorem wydechowym i reszta wydechuco w sumie podnioslo mi moc o 13 koni i 9Nm... Jeszcze musze cos usprawnić zeby mieć na Bemowie czas ok 15,5... NA przyszly sezon zmienie waleczki i do lodzi na strojenei pojade z opcja przesuniecia odciecia i musze miec przynajmniej te 180 koników - zobaczymy co pokaze hamownia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 znam te doloty bo mialem tez taki.. przyznam ze z wszystkich co mialem to Cold Air Intake (CAI) byl najlepszy ale i tak na orginalnym mam wiecej sily ponizej 3,500rmp . . . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Zgodze się z Toba... Chociaz jest to nei odczowalne w normalnej ekspoloatacji. Ale za to jak chce sie z kim pokilować albo szybciej ruszyć spod swiateł to kozystam z przedzialu obrotowego 4200 - 6600 i przy nich czuc ta nadwyzke mocy plynaca z dolotu. Nawaet wieloktornie sprawdzalem to na G-Techu jadąc na 3 Biegu od 95 km/h do 145 km/h czas srednio poprawil sie od 1,7 do nawet 3 sek ! ! ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 od 95km/h - 145km/h poprawial sie czas nawet o 3 sek???????????? to ile ciebie zajmuje zeby osiagnac 145km/h od 95km/h?????? troche duzo mi sie wydaje ....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 ale najlepiej sprawdzic na torze bo g-tech jest dobry ale do stopnia... nie mozna patrzec tylko na to..... jak dostaniesz wydruk z 1/4 mili na torze to wtedy naprawde widac co i jak... (chociaz tez zalezy jak ci pojdzie) **raz jest lepiej raz jest gorzej** ja na g-tech osiagalem 0-100km/h w ciaga 6.2 sek a byly czasy ze wyswietlal mi 7.8 sek . . . czasami te maszyny glupieja . . . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted September 9, 2004 Author Share Posted September 9, 2004 miałem ok. 9,5 do 10,7 sek w przyspeiszeniach na 3 BIegu od predkosci silnikowej 4200 do odciecia W seri. A poprawiło się do 8 sekund Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted September 26, 2004 Author Share Posted September 26, 2004 no nareszcie widac obrazki - myszka do góry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted October 10, 2004 Share Posted October 10, 2004 miałem ok. 9,5 do 10,7 sek w przyspeiszeniach na 3 BIegu od predkosci silnikowej 4200 do odciecia W seri.A poprawiło się do 8 sekund tak jak kolega napisal G-tech pokazuje roznie ciekawe wyniki...mi kiedys pokazal, ze na 1/4 mili mam 16.7s a na modlinie bez czasu reakci bylo 17.4s(czyli taki pomiar jak mierzy Gtech) jak sam wiesz roznica gigantyczna...jasne roznica warunkow etc ale bez przesady :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 10, 2004 Author Share Posted October 10, 2004 Mi na piątkowych pomiatach po zmianie walków wyszlo 6,94 do setki (do 96km/h) ale dokonalem tylko jednego pomiaru po policja na S... wpadla. ZEby miec jako takie wyniki trzeba dokonac co najmniej 3 pomiary i do sredniej z nich doliczyc ok 0,3 sek :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ROBAS Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 http://republika.pl/coobcio_p10/s.html Oto przyklad takiego dolotu... U Siebie poczulem po nim roznice ale nie wiem ile dal sam z siebie bo na hamowni bylem lacznie z wymienionym kolektorem wydechowym i reszta wydechuco w sumie podnioslo mi moc o 13 koni i 9Nm... Gość miał taki motorek do popchnięcia za 1300 pln :shock: jak się potem okazało - jeden ból- nie było papieru. A mogłem mieć taki silniczek ](*,) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 19, 2005 Author Share Posted April 19, 2005 spokojnie masz SR20DE 150koni a ja SR20De 135 :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ROBAS Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Chodziło mi o ten z czarną czapką . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 20, 2005 Author Share Posted April 20, 2005 Delej nie zmiaenia to faktu ze to ma 150koni i odciecie na 7100, tylko ma lepszy moment obrotowy z dolu ale gorsza góre, ja wole twoj silnik z czerwona pokrywą... DO tego ten z czarna ma rolki w dzwigienkach zaworowych ktore sporo warza i nie chce sie przez to ladnei krecić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ROBAS Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 A te zmienne fazy rozrządu (bo to chiba ma)???- tak marnie ??? Druga sprawa- dla mnie ważniejszy jest moment- u mnie w mieście uliczki są krótkie więc ważniejsze jest przyspieszenie. Mało jest takich miejsc gdzie można się bujnąć do 160/h. Nawet zastanawiałem się kiedyś nad zmianą skrzyni na tą od 1,6 (wydaje mi się, że dostosowana do słabszego silnika powinna mieć większe przełożenia więc- na koła mniejsze V a więcej momentu) ale boję się znów czy wytrzyma tak mocny napęd. No i te pierwsze 3 biegi zmieniane w łącznym czasie ok. 3sek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 21, 2005 Author Share Posted April 21, 2005 Zmienne FAzy to ma kręcocy sie do ponad 8000obr.min silnik SR20VE, w zalerznosci od rocznika posaida on albo 190 albo 205koni mechanicznych - oczywiście bez trubiny. CO do skrzynie to ie pasuje ona do mocowania naszego silnika, trzeba by przeorobic jej mocowanie do silnika (najlepiej uciac od starej i przyspawc do tej od 1,6) ale nie wiadomo czy walek bedzie pasować do tarczy sprzeglowej i jak poloski. NAjprosciej walnać o wiele krotsdza skryznei beigów z Sunny GTi któa pasuje plug and play Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.