jackal79 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 Witam , Navara 2008 ponad 200 tys km 171 km Mam brak mocy z dołu aż dosłownie nie da się ruszyć samochodem na 1 biegu lub na wstecznym pod nawet niewielkie wzniesienie . do 1500 obrotów Brak błędów na komputerze - byłem u Mechanika od wtrysków - twierdzi iż wtryski są ok. co ciekawe od 2 tys obrotów silnik idzie bez problemów ( wręcz idzie jak rakieta ) , ogólnie zapala od strzała brak jakichkolwiek wibracji , nie dymi tylko problem z ruszeniem Przy wolnych obrotach brak reakcji na gaz przy obciążeniu. Jakieś rady ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackal79 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 a moze to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 elektrozawór sterujący turbiną N75... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackal79 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 Dodam jeszcze iż podłączyłem strzykawkę pod gruszkę od strony zaworu N75 ,jak na moje oko gruszka chodzi poprawnie i podciśnienie nie ucieka ... ale zauważyłem ze gruszka na wolnych obrotach faluje góra duł non stop .... Pytanie brzmi czy tak ma być czy szukać innego rozwiązania . ? polecam ten filmik jako diagnoza gruszki lub turbiny itp ... https://youtu.be/llagNzzY6Qo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papa_bizkit Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 (edytowane) Sprawdź ten czujnik luzu w skrzyni biegów jak masz tempomat lub podgrzewanie silnika to łatwo zdiagnozujesz Edytowane 8 Czerwca 2019 przez papa_bizkit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 ten czujnik nie ma nic wspolnego z wchodzeniem silnika na obr. zazwyczaj wadliwa praca N75 powoduje takie objawy jak mułowatośc i nagły strzał mocy po przekroczeniu np 2k obr czy więcej. W N75 jest membrana jej nieszczelnosc przez zabrudzenie bądz uszkodzenie mechaniczne daje takie objawy. Do tego dochodzi zatarta zwora czy pęknięta spręzynka ktora dociska zworę do gumki membrany.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackal79 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 W dniu 1.06.2019 o 21:52, KrisT napisał: elektrozawór sterujący turbiną N75... W dniu 8.06.2019 o 23:20, KrisT napisał: ten czujnik nie ma nic wspolnego z wchodzeniem silnika na obr. zazwyczaj wadliwa praca N75 powoduje takie objawy jak mułowatośc i nagły strzał mocy po przekroczeniu np 2k obr czy więcej. W N75 jest membrana jej nieszczelnosc przez zabrudzenie bądz uszkodzenie mechaniczne daje takie objawy. Do tego dochodzi zatarta zwora czy pęknięta spręzynka ktora dociska zworę do gumki membrany.... Wymieniłem ten zawór na nowy i tak samo się zachowuje ... czyli nic to nie dało ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackal79 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Ale faktycznie jak jak dam bieg na włączonym podgrzewaniu sinika obroty nie spadają ... Jak to te czujniki to o co mam pytać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papa_bizkit Opublikowano 15 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 https://www.sklep4x4.pl/sklep/pr/217/23329/Czujnik-biegu-jalowego-skrzyni-biegow-Nissan-Navara-D40,-Pathfinder-R51-2-5dCi--32006-CD10B-.html tylko jakaś cena zabójcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_Ka Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 W dniu 11.06.2019 o 20:30, jackal79 napisał: Ale faktycznie jak jak dam bieg na włączonym podgrzewaniu sinika obroty nie spadają ... Jak to te czujniki to o co mam pytać ? Kolego wymienialismy sprzeglo z dwumasem w moim Patku i przy okazji wymienilem czujnik polozenia luzu (85 zl mnie kosztowal, jak chcesz dam Ci link do strony www). Tempomat mi na poczatku rozlaczalo pozniej calkowicie znikl, grzalka po wrzuceniu biegu dalej grzala obroty wiec od razu wiedzielismy ze to czujnik. Nie wiem przez co, ale po wymianie sprzegla i tego czujnika auto odrzylo. Nigdy mi tak nie jezdzil jak teraz. Przy ruszaniu ze swiatel kola piszcza a mialem takie same objawy jak Ty: do czasu zalapania turbiny wyprzedzaly mnie rowery. Ruszyc go z miejsca to byla masakra mimo, iz miesiac wczesniej wymienilem N75 i masowy przeplywomierz powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackal79 Opublikowano 13 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 To jednak ten czujnik położenia lewarka a dokładnie biegu N. Wszytko działa poprawnie .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.