Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Brak mocy do 1500 obrotów


jackal79
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,

Navara 2008 ponad 200 tys km 171 km

Mam brak mocy  z dołu aż dosłownie nie da się ruszyć samochodem na 1 biegu lub na wstecznym pod nawet niewielkie wzniesienie . do 1500 obrotów

Brak błędów  na komputerze - byłem u Mechanika od wtrysków - twierdzi iż wtryski są ok.

co ciekawe od 2 tys obrotów silnik idzie bez problemów ( wręcz idzie jak rakieta ) , ogólnie zapala od strzała brak jakichkolwiek wibracji , nie dymi  tylko  problem z ruszeniem

Przy wolnych obrotach brak reakcji na gaz przy obciążeniu.

Jakieś rady ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze iż podłączyłem strzykawkę pod gruszkę od strony zaworu N75 ,jak na moje oko gruszka chodzi poprawnie i podciśnienie nie ucieka ...

ale zauważyłem ze gruszka na wolnych obrotach faluje góra duł non stop ....

Pytanie brzmi czy tak ma być czy szukać innego rozwiązania . ?

polecam ten filmik jako diagnoza gruszki lub turbiny itp ...  https://youtu.be/llagNzzY6Qo
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ten czujnik luzu w skrzyni biegów ;) jak masz tempomat lub podgrzewanie silnika to łatwo zdiagnozujesz :) 

Edytowane przez papa_bizkit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten czujnik nie ma nic wspolnego z wchodzeniem silnika na obr.  zazwyczaj wadliwa praca N75 powoduje takie objawy jak mułowatośc i nagły strzał mocy po przekroczeniu np  2k obr czy więcej.

W N75 jest membrana jej nieszczelnosc przez zabrudzenie bądz uszkodzenie mechaniczne daje takie objawy. Do tego dochodzi zatarta zwora czy pęknięta spręzynka ktora dociska zworę do gumki membrany....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.06.2019 o 21:52, KrisT napisał:

elektrozawór sterujący turbiną N75...

 

W dniu 8.06.2019 o 23:20, KrisT napisał:

ten czujnik nie ma nic wspolnego z wchodzeniem silnika na obr.  zazwyczaj wadliwa praca N75 powoduje takie objawy jak mułowatośc i nagły strzał mocy po przekroczeniu np  2k obr czy więcej.

W N75 jest membrana jej nieszczelnosc przez zabrudzenie bądz uszkodzenie mechaniczne daje takie objawy. Do tego dochodzi zatarta zwora czy pęknięta spręzynka ktora dociska zworę do gumki membrany....

Wymieniłem ten zawór na nowy i tak samo się zachowuje ... czyli nic to nie dało ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 11.06.2019 o 20:30, jackal79 napisał:

Ale faktycznie jak jak dam bieg na włączonym podgrzewaniu sinika obroty nie spadają ...

Jak to te czujniki to o co mam pytać ?

Kolego wymienialismy sprzeglo z dwumasem w moim Patku i przy okazji wymienilem czujnik polozenia luzu (85 zl mnie kosztowal, jak chcesz dam Ci link do strony www). Tempomat mi na poczatku rozlaczalo pozniej calkowicie znikl, grzalka po wrzuceniu biegu dalej grzala obroty wiec od razu wiedzielismy ze to czujnik. Nie wiem przez co, ale po wymianie sprzegla i tego czujnika auto odrzylo. Nigdy mi tak nie jezdzil jak teraz. Przy ruszaniu ze swiatel kola piszcza :D a mialem takie same objawy jak Ty: do czasu zalapania turbiny wyprzedzaly mnie rowery. Ruszyc go z miejsca to byla masakra mimo, iz miesiac wczesniej wymienilem N75 i masowy przeplywomierz powietrza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...