Gość zorgon Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Witam. Mam problem tego typu ,ze chcialem przesunac dzis suwak cyrkulacji powietrza (tak to sie chyba nazywa-takie dwa symbole autka ze strzalkami) a ze prawdopodobnie przymarzla ta zapadka w srodku wiec urwal sie mi ten suwak. Jak sie do niego dostac i czy da sie to jakos naprawic??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 musisz zaczac rozbierac od samego dolu czyli dzwigni zmiany biegow to cos co siedzi w nim guma jest zamontowane tylko na zatrzaskach wystarczy popchac mocno do przodu i do gory nastepnie przenosimy sie dalej odkrecamy 2 srubki pod zapalniczka i ciagniemy do siebie trzymaja tylko zatrzaski oczywiscie wczesniej trzeba zdjac galki z suwakow i powinnienes sie juz tam latwo dostac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zorgon Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 No juz rozkrecalem kiedys to zeby sie dostac do przycisku podgrzewania tylnej szyby to ten etap mam opanowany ale dalej sa schody bo tam nie ma dojscia. Moze bys mnie nakierowal jak dalej sie dostac od tego wlasnie momentu. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 kurcze też mam ten sam problem w zony suniaczu,nie można ruszyć tym suwakiem :? w swoim to specjalnie raz na jakiś czas wajchą ruszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 no to jak odkreciles oslone konsoli srodkowej to odczep wszystkie wtyczki od przyciskow i od zapalniczki i zdejmij ja.suwaki sa przykrecone dwoma srubami albo czterema (nie pamietam) razem z malym schowkiem. na gorze suwakow jest oslonaka - odczep. linki odczepiasz przez podwazenie blaszki blokujacej srubokretem. suwak oczywiscie mozesz skleic ale lepiej jest albo wyminic na nowy albo dorobic z metalu wtedy na pewno nie peknie. suwak obiegu zamknietego/otwartego blokuje sie poniewaz piankowa uszczelka klapki zamykajacej obieg przykleja sie do obudowy dmuchawy. trzeba wymianic te uszczelke i bedzie git. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zorgon Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 lowiec: Wielkie Dzieki - jutro sie zabiore za rozbieranie. Wyczerpujaca odpowiedz i dzieki za dobre rady na przyszlosc z ta uszczelka, mam nadzieje ze pojdzie mi z tym latwo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 hehhehe u mnie tez się urwal w pozycji nadmuch z zewnatrz i tak jeżdże alke kiedys tez musze to zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ku2000 Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 wprawdzie objawy mam takie same jak wszyscy. na szczescie nie urwalem suwaka jak to sie innym udalo, ale po calkowitej rozbiorce(rozpoczynajac od silnika dmuchawy poprzez cala prawa strone) doszedlem do momentu ze to nie jest wina jakiegos przyblokowanego suwaka, tylkok pancerza linki. teraz to mi sie suwa w ta i z powrotem nie powodujac zadnej zmiany w cyrkulacji powietrza. pozdro... P.S. oczywiscie zdjecia z postepu prac sa, ale jeszcze nie doszedlem do tego jak je wrzucic na stronke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 P.S. oczywiscie zdjecia z postepu prac sa, ale jeszcze nie doszedlem do tego jak je wrzucic na stronke. Koniecznie daj znać ja będą na stronie. A jeśli nie to byłbym wdzięczny za przesłanie ich mailem. tez mnie czeka ta operacja ale zostawiam ja sobie na wiosne jak bedzie cieplej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sboard Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 To i ja się podłączę, mam ten sam problem w Y10, nie wiem czy tam się tą konsole zdejmuje tak samo jak w N14? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Odnawiam ten temat bo nie wiem jak dobrać do tego. Ktoś może mi to wytłumaczyć jak babie ? Doszedłem do tego że rozebrałem już schowek odkreciłem belkę na której jest mocowany owy schowek, zdjąłem tunel silnik->konsola środkowa, co dalej? [ Dodano: Pią 22 Wrz, 2006 12:17 ] no to chyba muszę sam sobie odpowiedzieć na to pytanie. :D Cały silnik jest przymocowany na 2-ch nakrędkach "12" na dole i jednej śrubie "12" ewentualnie krzyżak na górze (widać ją między obudową a wspornikiem) przy górnej śrubie jest zatrzask całą obudowę pociągamy delikatnie do siebie zdjemujemy wszystkie wtyki (do płytki opornikowej i zasilanie silnika) oraz zdejmujemy linkę i już mamy całą dmuchawę :D proste co nie? Następnie odrecamy krzyżakiem sinik od obudowy górnej, zapomniałem dodać że cała budowa składa się z trzech części dolnej - silnik, środkowej - z wylotem powietrza i z wirnikiem oraz górnej - z wlotem powietrza. Następnie wykęcamy 2-ie śrubki które mocują baszkę pomiędzy klapką a wirnikiem ostarnia rzecz to wykęcenie 2-ch śrubek które mocują klapkę. Wczyściłem klakę i obudowę, zmieniłem uszczelki i jak narazie jes ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAMIL_01 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Rozkręciłem przednią obudowę(tam gdzie jest włącza się ogrzewanie tylnej szyby,awaryjne,przeciwmgielne)i jest zapalniczka.I się okazało że ta linka wygieła się(fotka 1 w którym miejscu) do góry na dodatek przy próbie zmiany nawiewu na np. nogi to ta linka nie jest w plastiku tylko chowa się w dół co powoduje że blokóje i nie można zmienić na nogi lub na wnętrze.Jak to naprawić???Czy trzeba tylko tak jak na fotce 2??,ale jak tam się dostać???? FOTKA 1: http://www.wrzuta.pl/obraz/wRMxqHvsm9/suwak_ogrzewania-n14 FOTKA 2: http://www.wrzuta.pl/obraz/dWyXAEJuoP/cieglo_regulacji_-n14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Nie bardzo wiem o co ci chodzi ale wydaje mi się że brakuje ci zawleczki która to przytrzymuje pancerzyk żeby nie latał. Popatrz czy na innych i na tej lince jest zawleczka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 A pancerz nie jest na wcisk w mocowaniu - mi wypadł z regulacji obiegu za schowkiem - i przypadkiem to odkryłem - wcisnołem w mocowanie i żadnej zawleczki nie widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAMIL_01 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Kolega zrobił kilka fotek mojego problemu,oto one(niektórych jakość jest nie za bardzo dobra): -> http://www.wrzuta.pl/obraz/uP713ShWSI/pic00001 -> http://www.wrzuta.pl/obraz/yDEtIyhEP6/pic00006 -> http://www.wrzuta.pl/obraz/dE8Z1FTEa7/pic00007 -> http://www.wrzuta.pl/obraz/3Z8XXr2SrF/pic00004 czy to ten pancerz???czy co ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Ale masz zakurzone auto hehe!!! Wracając do sedna sprawy to linka ci się wygięła spróbuj ją naprostować Poza tym pancerz jest troszkę dalej na zdjęciach nie widać jak byś się trochę pochylił to zauważysz go. Teraz pytanie dlaczego ta linka się tak wygięła, musisz sprawdzić czy ją gdzie nie blokuje coś albo jakiś brud wpadł w pancerzyk i to może ją blokować wpuść do pancerzyka trochę oliwy do maszyny do szycia powinno pomódz Pokarzę ci jak wygląda panel sterujący cyrkulacją powietrza (zdjęcia są słabej jakości) 1. Miejsce na zawleczkę trzymającą nieruchomo pancerz 2. Miejsce gdzie jest zakończenie pancerza. widełki w których powinna chodzić linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaga Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 witam. Mój problem jest następujący: złamała mi się dźwigienka od regulacji temp w aucie. Teraz jest ustawione na max grzanie. Teraz zimą jest ok, ale przyjdzie lato i co wtedy? Jaka jest możliwość wyłączenia ogrzewania? Ta dźwigienka jest dosyć długa i złamała się gdzieś w środku, wydaje mi się, że sklejenie jej jest chyba niemożliwe. Czy miał ktoś podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.