Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Jak dostac sie do suwaka cyrkulacji powietrza???


Guest zorgon
 Share

Recommended Posts

Witam. Mam problem tego typu ,ze chcialem przesunac dzis suwak cyrkulacji powietrza (tak to sie chyba nazywa-takie dwa symbole autka ze strzalkami) a ze prawdopodobnie przymarzla ta zapadka w srodku wiec urwal sie mi ten suwak. Jak sie do niego dostac i czy da sie to jakos naprawic???

Link to comment
Share on other sites

Guest raveland

musisz zaczac rozbierac od samego dolu czyli dzwigni zmiany biegow

to cos co siedzi w nim guma jest zamontowane tylko na zatrzaskach wystarczy popchac mocno do przodu i do gory

nastepnie przenosimy sie dalej

odkrecamy 2 srubki pod zapalniczka i ciagniemy do siebie trzymaja tylko zatrzaski

oczywiscie wczesniej trzeba zdjac galki z suwakow

i powinnienes sie juz tam latwo dostac

Link to comment
Share on other sites

No juz rozkrecalem kiedys to zeby sie dostac do przycisku podgrzewania tylnej szyby to ten etap mam opanowany ale dalej sa schody bo tam nie ma dojscia. Moze bys mnie nakierowal jak dalej sie dostac od tego wlasnie momentu. Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

kurcze też mam ten sam problem w zony suniaczu,nie można ruszyć tym suwakiem :? w swoim to specjalnie raz na jakiś czas wajchą ruszam :lol:

Link to comment
Share on other sites

no to jak odkreciles oslone konsoli srodkowej to odczep wszystkie wtyczki od przyciskow i od zapalniczki i zdejmij ja.suwaki sa przykrecone dwoma srubami albo czterema (nie pamietam) razem z malym schowkiem. na gorze suwakow jest oslonaka - odczep. linki odczepiasz przez podwazenie blaszki blokujacej srubokretem. suwak oczywiscie mozesz skleic ale lepiej jest albo wyminic na nowy albo dorobic z metalu wtedy na pewno nie peknie.

 

suwak obiegu zamknietego/otwartego blokuje sie poniewaz piankowa uszczelka klapki zamykajacej obieg przykleja sie do obudowy dmuchawy. trzeba wymianic te uszczelke i bedzie git.

 

pozdrawiam

slawek

Link to comment
Share on other sites

lowiec: Wielkie Dzieki - jutro sie zabiore za rozbieranie. Wyczerpujaca odpowiedz i dzieki za dobre rady na przyszlosc z ta uszczelka, mam nadzieje ze pojdzie mi z tym latwo.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

wprawdzie objawy mam takie same jak wszyscy. na szczescie nie urwalem suwaka jak to sie innym udalo, ale po calkowitej rozbiorce(rozpoczynajac od silnika dmuchawy poprzez cala prawa strone) doszedlem do momentu ze to nie jest wina jakiegos przyblokowanego suwaka, tylkok pancerza linki. teraz to mi sie suwa w ta i z powrotem nie powodujac zadnej zmiany w cyrkulacji powietrza. pozdro...

P.S. oczywiscie zdjecia z postepu prac sa, ale jeszcze nie doszedlem do tego jak je wrzucic na stronke.

Link to comment
Share on other sites

P.S. oczywiscie zdjecia z postepu prac sa, ale jeszcze nie doszedlem do tego jak je wrzucic na stronke.

 

Koniecznie daj znać ja będą na stronie. A jeśli nie to byłbym wdzięczny za przesłanie ich mailem. tez mnie czeka ta operacja ale zostawiam ja sobie na wiosne jak bedzie cieplej :)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Odnawiam ten temat bo nie wiem jak dobrać do tego. Ktoś może mi to wytłumaczyć jak babie :P? Doszedłem do tego że rozebrałem już schowek odkreciłem belkę na której jest mocowany owy schowek, zdjąłem tunel silnik->konsola środkowa, co dalej?

 

[ Dodano: Pią 22 Wrz, 2006 12:17 ]

no to chyba muszę sam sobie odpowiedzieć na to pytanie. :D:D Cały silnik jest przymocowany na 2-ch nakrędkach "12" na dole i jednej śrubie "12" ewentualnie krzyżak na górze (widać ją między obudową a wspornikiem) przy górnej śrubie jest zatrzask całą obudowę pociągamy delikatnie do siebie zdjemujemy wszystkie wtyki (do płytki opornikowej i zasilanie silnika) oraz zdejmujemy linkę i już mamy całą dmuchawę :D :D proste co nie? Następnie odrecamy krzyżakiem sinik od obudowy górnej, zapomniałem dodać że cała budowa składa się z trzech części dolnej - silnik, środkowej - z wylotem powietrza i z wirnikiem oraz górnej - z wlotem powietrza. Następnie wykęcamy 2-ie śrubki które mocują baszkę pomiędzy klapką a wirnikiem :) ostarnia rzecz to wykęcenie 2-ch śrubek które mocują klapkę.

 

Wczyściłem klakę i obudowę, zmieniłem uszczelki i jak narazie jes ok :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest KAMIL_01

Rozkręciłem przednią obudowę(tam gdzie jest włącza się ogrzewanie tylnej szyby,awaryjne,przeciwmgielne)i jest zapalniczka.I się okazało że ta linka wygieła się(fotka 1 w którym miejscu) do góry na dodatek przy próbie zmiany nawiewu na np. nogi to ta linka nie jest w plastiku tylko chowa się w dół co powoduje że blokóje i nie można zmienić na nogi lub na wnętrze.Jak to naprawić???Czy trzeba tylko tak jak na fotce 2??,ale jak tam się dostać????

 

FOTKA 1:

http://www.wrzuta.pl/obraz/wRMxqHvsm9/suwak_ogrzewania-n14

 

 

FOTKA 2:

http://www.wrzuta.pl/obraz/dWyXAEJuoP/cieglo_regulacji_-n14

Link to comment
Share on other sites

Guest _Pablo_

Nie bardzo wiem o co ci chodzi ale wydaje mi się że brakuje ci zawleczki która to przytrzymuje pancerzyk żeby nie latał. Popatrz czy na innych i na tej lince jest zawleczka?

Link to comment
Share on other sites

A pancerz nie jest na wcisk w mocowaniu - mi wypadł z regulacji obiegu za schowkiem - i przypadkiem to odkryłem - wcisnołem w mocowanie i żadnej zawleczki nie widziałem :)

Link to comment
Share on other sites

Guest KAMIL_01

Kolega zrobił kilka fotek mojego problemu,oto one(niektórych jakość jest nie za bardzo dobra):

-> http://www.wrzuta.pl/obraz/uP713ShWSI/pic00001

 

-> http://www.wrzuta.pl/obraz/yDEtIyhEP6/pic00006

 

-> http://www.wrzuta.pl/obraz/dE8Z1FTEa7/pic00007

 

-> http://www.wrzuta.pl/obraz/3Z8XXr2SrF/pic00004

 

 

czy to ten pancerz???czy co ???

Link to comment
Share on other sites

Guest _Pablo_

Ale masz zakurzone auto hehe!!!

Wracając do sedna sprawy to linka ci się wygięła spróbuj ją naprostować

linkafx0.th.jpg

Poza tym pancerz jest troszkę dalej na zdjęciach nie widać jak byś się trochę pochylił to zauważysz go. Teraz pytanie dlaczego ta linka się tak wygięła, musisz sprawdzić czy ją gdzie nie blokuje coś albo jakiś brud wpadł w pancerzyk i to może ją blokować wpuść do pancerzyka trochę oliwy do maszyny do szycia powinno pomódz

Pokarzę ci jak wygląda panel sterujący cyrkulacją powietrza (zdjęcia są słabej jakości)

 

11111un8.th.jpg

1. Miejsce na zawleczkę trzymającą nieruchomo pancerz

2. Miejsce gdzie jest zakończenie pancerza. widełki w których powinna chodzić linka

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

witam. Mój problem jest następujący: złamała mi się dźwigienka od regulacji temp w aucie. Teraz jest ustawione na max grzanie. Teraz zimą jest ok, ale przyjdzie lato i co wtedy? Jaka jest możliwość wyłączenia ogrzewania? Ta dźwigienka jest dosyć długa i złamała się gdzieś w środku, wydaje mi się, że sklejenie jej jest chyba niemożliwe. Czy miał ktoś podobny problem?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...