majwsik Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 Problem wygląda tak: Klimatyzacja była na przeglądzie. Całą noc stała pod azotem w celu sprawdzenia szczelności układu. Wszystko OK więc została napełniona. To było mniej więcej tydzień temu, auto w tym czasie mało jeździło. Problem jaki dzisiaj wystąpił to całkowite wyłączenie się układu klimy (nie słychać było załączającego się kompresora) w wolnym ruchu miejskim w korku. Z nawiewów nie leciało mniej zimne powietrze tylko takie ciepłe jak na zewnątrz. Termometr wskazywał 30 stopni na plusie. Wystarczyło, że na ekspresówce nabrałem prędkości i chłodzenie wróciło i działało potem nawet przy prędkościach w okolicach 50km/h. Wentylator na chłodnicy działa i włącza się automatycznie kiedy trzeba. To było pierwsze co przyszło mi do głowy jako przyczyna takiego działania klimy. Skoro układ jest szczelny to nie powinien występować niedobór czynnika, ale czy takie objawy może dawać jego nadmiar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki12 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Nie wiem jak jest w kompresorze w naszych autach ale są sprężarki, które działają dwustopniowo. W innym moim autku było odwrotnie. Przy wysokich obrotach się wyłaczyla. Przyczyną był przerdzewialy przewód od czujnika sterującego stopniami sprężarki. Może iść tym tropem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.