Gość heineken72 Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 powazny problem wracałem z kapcia do domu primera P10 2.0 diesel nie zajarała sprawdzałem bezpieczniki ...ok kupiłem paliwo w opakowaniu po petrygo przejechałem bez problemu 80 km jeździł normalnie i postał 4 godzinki i nie zapalił ...czy to moze byc przyczyną? co jeszcze może sie popsuc podejzewam że cos po stronie elektrycznej paliwo zimowe a temp. była -1 wszystkie opinie mile widziane bo MPK pozostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bercik Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 moze zabrakło ci paliwa?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 paliwo ok ćwierć baku odkręcałem przewód przy wtryskawaczu czy pompa podaje ... myślałem że może pasek na pompie pekł .... ale wszystko oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bercik Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 ostatnio klient przycholował do nas swojego N14 CD20 bo tez mu nie odpalał i okazło sie ze umarł mu ten duży przekażnik który jest na podszybiu na 3 wtyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krawczynski Marcin Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 a ja typuje że świece żarowe ci padły i jak jest zimny silnik nie zajara :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 świece ok grzały zawsze dobrze tak nagle nie mogły siąść widac jak lampka siada od oswietlenia tzn że grzeją .. a moze woda we filtrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 ciekawe co za paliwo włałeś bo diesel jest akurat na to bardzo wrażliwy z elektryki to tylko może być zawór na pompie sprawdź czy otwiera a jak tak to trzeba szukać w zasilaniu bo akurat elektryka nie ma tu nic doi tego bo to jest samozapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 a zawór powinien "klikać" mozna tak na such sprawdzic podając plus z akumulatora bezposrednio np?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 TAK ODŁĄC Z PRZEWÓD I DAJ ZAPŁON I WTEDY DOTKNIJ DO ZAWORU JAK KLIKA TO JEST GIT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość frobek Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Pisałeś że odkręciłeś przewód od wtrysku ale nie napisałeś czy paliwo leciało. Jeżeli nie leciało to stawiam na zawór odcinający w pompie wtryskowej. Jeżeli leciało to mogą być dwie rzeczy po pierwsze małe ciśnienie wtrysku (uszkodzenie pompy), mała kompresja silnika. Tą drugą przyczynę można wyeliminować bo silnik tak nagle się nie psuje. Natomiast jak wlałeś jakieś badziewie do baku, to pompa mogła ci podziękować. Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 paliwo leciało... czyli pompa paliwowa była oki przyczyna była ... podobno w wodzie w paliwie kupiłem autostart psiknełem i zaczął łapac... ale aku był już słaby i trzeba było holować- zapalił nigdy nie dolewałem nic do ropy w celu eliminacji wody, teraz kupiłem i wlałem dodatek zobaczym jutro jak zajara ps. musze także wymienić filtr paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bjosek Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 A ja mam taki problem... nagle zaczął mi odpalać ze strasznym oporem, ponieważ miałem już taki problem w zeszłym roku przy niskich temperaturach uznałem że to świece i je wymieniłem. Pomimo że nowe grzeją mocniej i szybciej się nagrzewają to nic się nie zmieniło, trzeba nieźle pokręcić silnikiem aby odpalił a gdy już się uda to silnik przerywa jak się wciśnie gaz, trwa to z minutkę po czym silnik pracuje już jak złoto i odpala na dotyk... podejrzewałem że pompa mi sie zapowietrza, przeleciałem okiem wszystkie przewody paliwowe ale nie stwierdziłem żadnych nieszczelności, na wszelki wypadek podokręcałem gdzie się dało (nie zawadzi) problem pozostał tankuję na dobrej i sprawdzonej stacji, nie żałując tych 15groszy na litrze... aku świerzyna, kręci jak wariat ale już nie długo jak tego nie zwalczę P10 2.0dLX 91r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 a moze masz zimny rozruch tak ustawiony (z tyłu za pompą) że masz za niskie obroty jałowe przy rozruchu i musisz dłuzej pokrecic a nie łapie powietrza na dolocie bokiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bjosek Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 gdyby "zimny rozruch" dawał zbyt małe obroty silnik zapalałby lepiej z wciśniętym gazem, a tak nie jest. P10 2.0dLX 91r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 ja mam swiece chyba już starawe troche ... tak mi sie wydaje i.... w zime dwa razy podgrzewam raz z 6 sek i potem jeszcze raz cofam stacyjke i znów grzeje wtery rozruch trwa ok 1 sekundy ale gdy sie zapomne i zagrzeje tylko raz to chechłam kilka sekund Tak mi powiedział poprzedni własciciej abym w zime grzał 2x i ... pali oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bjosek Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 jak musisz grzać 2 razy to już jest coś nie tak... nie wiem jak w innych modelach ale w mojej P10 grzanie jest 2 etapowe raz jak wsadzisz kluczyk do stacyjki działa podgrzewanie świec załączane przekaźnikiem czasowym potem jak przekręcasz kluczyk załącza się podgrzewanie w zależności od temperatury silnika (jak silnik ciepły to kontrolka tylko mignie) z rozrzewnieniem wspominam czasy gdy moja P10 zapalała na dotyk po normalnym cyklu podgrzewania świec w temp -13 stopni celsjusza. P10 2.0dLX 91r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 nie patrz na kontrolke ona tylko mignie na krótko a swiece dalej grzeją jak sie wyłaczą to słychac jak klika przekaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Włodek Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 A ja mam odwrotnie w swoim, w zimie pali lepiej niż w lecie. Chyba mi pompa siada, czy ktoś miał podobne problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.