fonir Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Witam. Niestety taka sytuacja mokry klocek ,tarcza ... Doradzcie czy warto kupić któryś z tych zacisków ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Ja bym kupił 2 na cały tył....co do firmy się nie wypowiadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 1 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Tarcze - tak ,zgodzę się . W komplecie lepiej wymienić . Ale zaciski - po co skoro drugi jest suchy ? Pytam się ,czy te nowe to aby nie jakieś badziewie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Wymiana się zawsze 2 , żeby równo hamowały i zużywały , żeby opory na tłoczku, ślizgach prowadnicy były jednakowe , zwłaszcza w autach starych. Tak się po prostu robi...zaoszczędza się sobie potem kłopotów, zwłaszcza jak na robotę trzeba dac gwarancję .... A może wystarczy kupić komplet uszczelnień ... Nie dałeś linku a w telefonie opcja lupy mi się popsuła , więc trudno ocenić czy to co wkleiłes to jakiś chiński odlew czy nowe renumafactured .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 1 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Co do wymiany w kompletach mam inne zdanie Nawymieniałem się tych zacisków zaczynając od Syren ,Maluchów i nigdy w parach . Skoro drugi działa bez oporu ,to nie widzę sensu. Co do zestawów naprawczych mam złe doświadczenia i wolę dołożyć te 40-ci złotych na cały zacisk . Moim zdaniem to wszystko to chiny.☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Ja ostatnio (jakieś 3 miesiące temu) robiłem regenerację tylnych zacisków zestawem naprawczym AUTOFREN D41603C i wszystko działa wyśmienicie. Wcześniej jedno z kół mi się grzało, drugie działało poprawnie ale regeneracja została zrobiona na obu zaciskach. Ale to była kompleksowa naprawa tyłu bo do wymiany poszły także komplety tarcz i klocków. W każdym razie ja także jestem zdania że jeśli wymiana zacisków to raczej kompletem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 ja też tak robię jak kolega gkowal , bo jak szedłem na skróty to mialem nawet te same objawy co kolega, koło mi się nagrzewało, w dłuższej perspektywie wycierało jedną stronę klocków... a nawet tarcze zniszczyło. po paru autach sie człowiek nauczy .. i robi jak trzeba, jak zaciski nie są tragiczne, to warto kupić zestaw regeneracyjny i zrobić, co oryginalne zaciski to nie tania chińszczyzna, ja mam o tyle lepiej w sklepach, ze jak kupuję nowe , to tak naprawdę są one regenerowane do OEM, bo chcą od razu w rozliczeniu stare, inaczej drożej płacę jak nie oddam starych, w USA praca jest na tyle droga, że taniej w sklepie kupić te nowe/odnawiane niż samemu robić... w PL pracowałem na diagnostyce samochodowej w OSKP więc trochę człowiek zobaczył ............... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Też regenerowałem. Nawet dawałem fotki. Wszystko działa idealnie.https://forum.nissanklub.pl/topic/106968-co-dziś-zrobiłeś-dla-swojego-x-traila/?page=4&tab=comments#comment-1221296 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Ja wymieniłem we wszystkich kołach kompletne tłoczki nowe z uszczelniaczami, chodzi jak w bajce wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.