Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zacisk hamulcowy - cieknie


fonir

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Niestety taka sytuacja mokry klocek ,tarcza ...

Doradzcie czy warto kupić któryś z tych zacisków ?

IMG_20190630_181325.jpg

IMG_20190701_135903.jpg

IMG_20190701_135846.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym kupił 2 na cały tył....co do firmy się nie wypowiadam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze - tak ,zgodzę się .

W komplecie lepiej wymienić .

Ale zaciski - po co skoro drugi jest suchy ?

Pytam się ,czy te nowe to aby nie jakieś badziewie .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana się zawsze 2 , żeby równo hamowały i zużywały , żeby opory na tłoczku, ślizgach prowadnicy były jednakowe , zwłaszcza w autach starych. Tak się po prostu robi...zaoszczędza się sobie potem kłopotów, zwłaszcza jak na robotę trzeba dac gwarancję ....

A może wystarczy kupić komplet uszczelnień ...

Nie dałeś linku a w telefonie opcja lupy mi się popsuła , więc trudno ocenić czy to co wkleiłes to jakiś chiński odlew czy nowe renumafactured ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wymiany w kompletach mam inne zdanie

Nawymieniałem się tych zacisków zaczynając od Syren ,Maluchów i nigdy w parach .

Skoro drugi działa bez oporu ,to nie widzę sensu.

Co do zestawów naprawczych mam złe doświadczenia i wolę dołożyć te 40-ci złotych na cały zacisk .

Moim zdaniem to wszystko to chiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio (jakieś 3 miesiące temu) robiłem regenerację tylnych zacisków zestawem naprawczym AUTOFREN D41603C i wszystko działa wyśmienicie. Wcześniej jedno z kół mi się grzało, drugie działało poprawnie ale regeneracja została zrobiona na obu zaciskach. Ale to była kompleksowa naprawa tyłu bo do wymiany poszły także komplety tarcz i klocków.

W każdym razie ja także jestem zdania że jeśli wymiana zacisków to raczej kompletem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też tak robię jak kolega gkowal , bo jak szedłem na skróty to mialem nawet te same objawy co kolega, koło mi się nagrzewało, w dłuższej perspektywie wycierało jedną stronę klocków... a nawet tarcze zniszczyło. po paru autach sie człowiek nauczy .. i robi jak trzeba, jak zaciski nie są tragiczne, to warto kupić zestaw regeneracyjny i zrobić, co oryginalne zaciski to nie tania chińszczyzna, ja mam o tyle lepiej w sklepach, ze jak kupuję nowe , to tak naprawdę są one regenerowane do OEM, bo chcą od razu w rozliczeniu stare, inaczej drożej płacę jak nie oddam starych, w USA praca jest na tyle droga, że taniej w sklepie kupić te nowe/odnawiane niż samemu robić... w PL pracowałem na diagnostyce samochodowej w OSKP więc trochę człowiek zobaczył ...............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem we wszystkich kołach kompletne tłoczki nowe z uszczelniaczami, chodzi jak w bajce wszystko ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...