mihu7 Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Dzień dobry ! Przy wymianie przegubu zewnętrznego wyskoczyła mi półośka ze skrzyni i wylało się ok. litra oleju. Przeszukując Forum doczytałem, że dolewa się go przez otwór wyjmując mechanizm prędkościomierza. Skrzynia wygląda jak na fotce poniżej. Mechanizm prędkościomierza (zębnik) jest niby przykręcony śrubką do korpusu skrzyni. Niestety, w mojej skrzyni - po odkręceniu tej śrubki nie można go w żaden sposób wyjąć. Czyżby olej dolewało się po odkręceniu całego pancerza linki? Próbowałem ją odkręcić ręką, ale robię pół obrotu i dalej nie idzie - pancerz blokuje... Może trzeba linkę wypiąć z licznika? Pozdrawiam. EDIT: Udało się odkręcić linkę od skrzyni, ale nie udało się tędy wlać oleju. Olej wrócił do skrzyni króćcem do odpowietrzania. Wyprowadzenie od króćca wężem gumowym przy obudowie filtra powietrza. Do aplikacji Użyłem strzykawki do dializ o pojemności 100 ml gdyż średnica tej gumowej rurki to 5-6 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlik118 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Ja wlewałem przez korek z boku skrzyni, weszło równo 3L. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihu7 Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Ja nie znalazłem korka niestety, chyba go w tym modelu skrzyni nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.