Gość gbula Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Jak szybko wam się Micry nagrzewają (K11 1.0). Azun w wątku http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=11320 napisał, że przy ok -4 stopniach silnik ma nagrzany po 2-3 kilometrach (strzałka w środku skali). Niestety u mnie nie jest tak różowo. Mam ok. 4 kilometry do pracy (w międzyczasie kilka postoi na światłach) i przy -4 stopniach nie ma szans, żeby silnik się nagrzał do nominalnej temperatury. Ponadto zauważyłem, że nawet jak się nagrzeje i puszczę mu max wentylację i max ciepło to wskazówka temperatury lekko opada. Czy to jest normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Nie ma możliwości, żeby przy 4km silnik się nagrzał całkowicie, a zwłaszcza przy włączonym ogrzewaniu. Te 2-3 km to chyba wartość orientacyjna - może być równie dobrze 5-6. W mojej micrze po 2-3 km wskazówka dopiero ledwo rusza przy mrozie na zewnątrz. Może zasłoń wlot powietrza na zimę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 U mnie po ok.2-3 km przy temp. w granichach 0st.C wskazowka temp. silnika dopiero zaczyna sie unosic. Optymalna ma juz po ok.6-7km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba.mak1 Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 ja jak jade do pracy 10km to tak w połowie drogi Nissiek juz fajnie ciepły ale najlepiej jak teraz snieg spad to ja zawsze odpalam najpierw auto i biore sie za odsniezanie i załaczam ogrzewanie na max na 1 bieg i jak koncze to w autku juz jest ciepełko A własnie odnosnie załoniecia wlotu powietrza praktykuje to ktos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 A własnie odnosnie załoniecia wlotu powietrza praktykuje to ktos? No jasne, zwłaszcza jak jeździsz na krótkich odcinkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gbula Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 A własnie odnosnie załoniecia wlotu powietrza praktykuje to ktos? No jasne, zwłaszcza jak jeździsz na krótkich odcinkach. A gdzie dokładnie znajduje się ten wlot powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 :shock: Z tego co mi wiadomo z przodu na masce. Tzw. "grill" lub atrapa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gbula Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 :shock: Z tego co mi wiadomo z przodu na masce. Tzw. "grill" lub atrapa. Ach o ten wlot chodzi. Ale czy nie jest przypadkiem tak, że dopóki silnik się nie nagrzeje, to obieg przez chłodnicę jest wyłączony. A jeśli tak, to co w takim razie da zasłonięcie wlotu powietrza? Chyba jedynie to, że nie będzie wiało pod maską. Czy jestem w błędzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 Zgadza się, ale jak będzie napływało mniej zimnego powietrza do komory silnika, to szybciej się on nagrzeje. A potem nie będzie problemu z utrzymaniem ciepła nawet przy włączonym ogrzewaniu. Gdyby to nic nie dawało, to nikt by nie zasłaniał :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gbula Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 Gdyby to nic nie dawało, to nikt by nie zasłaniał :wink: W sumie jest to jakiś argument.Sprawdzę to, tylko muszę wymyśleć jakiś sposób czym to przesłonić (chyba najlepiej kartonem) i jak.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 polecam mercedesa czy ma 30 czy 20 czy 10 czy 1 rok nagrzewa sie odrazu pojakis 5 min,sa to cieple auta , wyjatkiem sa wersje z webasto cieple zanim zejdziesz do auta :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yacek13 Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Mój dokładnie na 4 km. Oczywiście w zimę ;-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mayday-krk Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Ja osobiście do przysłonięcia atrapy nie radze stosować kartonu ponieważ jest on niepraktyczny i nie estetyczny. Wystarczy że bedzie padał deszcz lub padal śnieg i po kartonie zostanie tylko wspomnieni. Ja do tych celów zastosowałem plekse. Tnie się łatwo, mocuje się też łatwo wogóle jej nie widaś i można nawet w niej wyciąć niewielki otworki żeby jednak zimne powietzre mogło wlatywać do komory silnikowej. Tak aby podczas zimowych szaleństw nie nagrzewał się zabardzo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Jak szybko wam się Micry nagrzewają (K11 1.0). Sprawdzałem dziś przy +5 st. C i przy 0 st. C. Nagrzewa się po 7-9 minutach jazdy w mieście z prędkością max 50km/h (min 0km/h - czerwone światła), przy ogrzewaniu ustawionym na maksa na drugiej prędkości dmuchawy . Wlot nie jest niczym przysłonięty (tyle, że silnik 1.3, o ile ma to znaczenie; no i temperatura zewnętrzna troszkę wyższa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.