krisklusk Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Witam Wszystkich. Mam taki problem. Posiadam Nissana Qashqai 1.6 163km ( benzyna). Zdarza mi się że podczas przyspieszania,niezależnie na którym biegu auto ma chwilę "zamulenia - przydławienia". W serwisie powiedzieli mi że to normalne ponieważ jest to turbo dziura. Podobno jest to mała turbina i czasami może się przydławić. Parametry są prawidłowe po podpięciu komputera diagnostycznego. Poproszę o opinię w tym temacie. Dziękuje za wszelkie rady i opinie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Jedynie na 1 potrafi czasami zrobić kangurka,ale zamulenia nie stwierdzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahtew Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 miałem to to samo, zwłaszcza przy mocniejszym przyspieszaniu (pierwsze 5k kilometrów). mi trochę pomogła wymiana filtra powierza na KN. teraz albo się przyzwyczaiłem i nie zauważam albo ustąpiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozbef Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Niestety też tak mam Zwłaszcza przy gwałtownym przyspieszeniu w okolicach 2 tys obr. Dopiero jak minie 3 tys obr jedzie dalej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notup Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 U mnie dokładnie to samo. Pomiedzy 1,8 tyś a 2tyś obrotów czuć że auto gorzej przyspiesza. Czy komuś udało sie ten problem rozwiązać? Czy raczej trzeba sie przyzwyczaić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 To nie zmienna geometria że bierze od samego dolu. Turbina u mnie ciągnie dopiero od 2.6k i tego się spodziewałem. Np. w Tusconie ciagnie od 1.8k więc jeździ się lepiej ale droższy o 20k zlWysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisklusk Opublikowano 31 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Czyli trzeba się przyzwyczaić? Nie ma szans na poprawę tego problemu? Nie wiem jak inni użytkownicy ale mnie to denerwuje. Pytanie co na to sama firma Nissan! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Lepsze to niz jeżdżenie bez turbo Wysłane z mojego SM-A530F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Panowie,uderzcie do ASO! Nie ma czegoś takiego jak przymulenie,czy turbo od 2500 obr! Mam 1.6 i ciągnie płynnie,fakt lubi zrobić kangurka przy ruszaniu,jest to efekt wejścia turbo już na niskich obrotach,u mnie już przy 1500 czuć jak ciągnie.Nie ma TTTM i trzeba się przyzwyczajać! Wiem,że jakiś czas temu serwisy aktualizowały softy w 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisklusk Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Mogę prosić o jak się przedstawia sprawa tego kangurka. Z płynnym przyspieszeniem to nie tylko przy ruszaniu a problem pojawia się np jadąc 5 tak około 80km i chcąc gwałtownie przyspieszyć jest chwilowy brak reakcji. Mimo że padła gazu wyciśnięty. Może jest jakaś technika jazdy by nie pojawiał się ten problem? Jest to moje pierwsze auto z turbinka. Posiada Pana może info czy po wygraniu nowego softu temat zniknął? Dziękuję za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Kangurek,...pojawia się tylko podczas ruszenia,to jest wpływ wczesnego wchodzenia turbo.Można to opanować.Nie ma natomiast innych opóźnień,czy braku reakcji.Podczas jazdy płynnie się zbiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Jakie macie sposoby na opanowanie kangurka czy np. wolniejsze puszczanie sprzęgła nie skróci jego żywotności ? Próbowałem też z mniejszą ilością gazu ale silnik się dusi i kangur chyba jeszcze większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia Od jakiegoś czasu ten problem coraz bardzie się uwidocznił w mojej Kaśce... Ale! Wyczyściłem map sensor,wystarczy go wypiąć i umyć w czystej benzynie,ewentualnie spryskać sprayem do styków.Jest po tym zabiegu poprawa.map sensor jak zdejmiecie pokrywę silnika,jest na samej górze plastikowej rury przykręcony śrubką na klucz 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.