MarcinJ Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Przeglądając zawartość ekranu między licznikami obrotów i prędkości zauważyłem jedno puste miejsce. Mogę przełączać między radiem, spalaniem, prędkością, ciśnieniem w oponach itp ale jeden ekran jest pusty, jakby na coś przygotowany. Pytanie na co. Podejrzewam oryginalny system parkowania (czujniki). Z ciekawości zapytam jutro w serwisie o koszt instalacji (pewnie duuuuży). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Mi mówili, że jakieś 850 zł + robocizna + ewentualne pomalowane czujników pod kolor. Też mam puste pole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 30 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Dzięki. Jutro zapytam u siebie. Kurde, może wartoby dozbierać i zrobić to w wersji oryginalnej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Te niecale 900 to za akcesoryjne czujniki. Zrobienie wersji oryginalnej, podpiętej pod ekran itp to koszt w serwisie około .... 5 tyś zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Haha. Ciśnie mi się tylko jedno słowo na myśl. Pajace. Pewnie dlatego mi nie powiedzieli ile robocizna. I dziwią się w tych ASO trzemu ludzie po gwarancji uciekają, albo większość rzeczy wolą robić gdzie indziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Tak na marginesie. Czy mówili co w tych 5 tys. jest? Czy wymieniają przy okazji jakieś moduły (komfortu czy coś, centralki, jakieś inne rzeczy)? Programują coś specjalnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 O ile mnie pamięć nie myli wchodziło w to przeprogramowanie / wymiana komputera. W szczegóły nie wchodziłem już, bo dość mocno mnie to odrzuciło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Zastanawiam się jak w ogóle wygląda system czujników w pulsarze. Wszystkie, które widziałem wyglądają jak dołożone przez dealera. W programie fast dla pulsara nie ma słowa o "sonarach". W qq jest. Serwisówki nie mam to też nie ma jak sprawdzić. W qq jest jakiś TCM, jednostka sterująca., jakiś element przełączający przy wbijaniu wstecznego, połączenie z ekranem między zegarami i komunikacja po canie. Dla pulsara nie mogę tego znaleźć. Myślałem dołożyć czujniki, ale ja właśnie chciałem by to było śpięte z ekranem między zegarami, a nie z jakąś dokładką w rogu czy na lusterku wstecznym. Wychodzi na to, że trzeba zawsze kupować najbardziej wypasioną wersję auta albo taniej będzie samemu radio wymienić i założyć kamerę cofania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Nosi mnie wymiana radia na 2DIN z kamera ale kwestia ramki (klima manualna) mnie blokuje. No i radio musi wspolpracowac z kierownica. Chyba bede pierwszym testerem jak wpadne, jak to obejsc. Ewentualny ekran z czujnikow prawdopodobnie dalbym pod pokretla z klimy, przy lewarku zmiany biegow. I tak papiery wole trzymac w podlokietniku, z tamtego mikro schowka nie korzystam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.