Louis72 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Witam wszystkich. W samochodzie P12 z 2006 roku wyświetlił się błąd silnika. Wymieniłem świece, cewki, box( sterownik), wtryskiwacze, sprawdziłem połączenia(kable) od cewek do boxa, od wtryskiwaczy do boxa.....i dalej pokazuje błąd p0303 na trzecim cilindrze. Na wolnych obrotach silnik nie równo chodzi i z tłumika wydaje dziwne dziwięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Kompresja i luzy zaworowe do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis72 Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Może coś więcej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devil1986 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Też tak miałem wymiana podzespołów na 3 cylindrze, a się okazało że miałem zwarcie jednego kabelka do pokrywy zaworów, zaizolowanie kabla pomogło do tej pory nic nie wyskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekB Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Podczepiam się pod temat: U mnie ( Nissan Note 1.6 2006 PB + LPG ) wyskakuje P0304. Pojawia się zarówno na benzynie jak i na gazie (Na benzynie jest rzadziej). Instalacja BRC z dodatkową lubryfikacją. Nie zauważam żadnych różnic w pracy silnika. Może z rury po zagrzaniu silnika tak trochę dziwnie pierdzi. Wymienione świece, czyszczenie przepustnicy + dolot + regulacja, zamiana cewek miejscami i nadal to samo. Błąd zapala się losowo. Czasem po 2 dniach czasem po 5. Sam nie gaśnie, jest resetowany. Wydaje się że na trasie jest to rzadziej. W dniu 25.08.2019 o 16:34, Devil1986 napisał: Też tak miałem wymiana podzespołów na 3 cylindrze, a się okazało że miałem zwarcie jednego kabelka do pokrywy zaworów, zaizolowanie kabla pomogło do tej pory nic nie wyskakuje Co miałeś na myśli? jednego znaczy którego ? Pytam bo z tego co udało mi się znaleźć w internecie wynika że bez zdjęcia głowicy się nie obejdzie. Może ktoś może podpowiedzieć coś mniej inwazyjnego. Albo w jakiej kolejności wykonywać naprawy: 1. może ten kabelek właśnie. 2. Kompresja i regulacja luzów zaworowych ? 3. Przegląd zaworów pod kątem uszkodzeń = zdjęcie głowicy, czy można to jakoś podglądnąć jakimś endoskopem ? Może to być jeszcze jakaś pierdoła którą przeoczyłem ?? Wszelkie podpowiedzi byłyby mile widziane. Czy możecie polecić jakiegoś dobrego mechanika który mógłby się podjąć dalszej diagnostyki w Trójmieście ? Z góry bardzo dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Devil1986 Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 Który kabelek dokładnie Ci nie powiem, to była wiązka która idzie u góry na słupku silnika do cewek, całe sterowanie, też bym tego nie znalazł gdyby nie fakt, że cały prąd uciekł mi przez kabel i zostałem na ulicy więc musiała mnie ściągnąć laweta, po tym jak znalazłem owy kabelek i go zaizolowalem samochód odpalił od kopa, a nie ładowałem akumulatora, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekB Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 Sytuacja u mnie rozwiązała się następująco: brak kompresji na 4 cylindrze, nierówna kompresja na pozostałych. szlifowanie zaworów + wymiana wylotowych, szlif głowicy wymiana uszczelniaczy, uszczelek, regulacja luzów zaworowych, wymiana oleju i filtrów. Przy okazji kontrola dołu + łańcuch i takie tam. Generalnie remont góry silnika. Koszt całkowity 3800zł. W poniedziałek odbieram auto. Pozostaje jeszcze wizyta u gazownika w celi zestrojenia i wymiany filtrów. I obserwacja jak to teraz działa. Dziękuję wszystkim za pomoc w ustaleniu przyczyny. Niestety nie miałem szczęścia... Ale co począć. Pozdrawiam Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.