miazgaty Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 W dniu 15.10.2019 o 16:13, mellach napisał: I dalej walczę z problemem. Wymieniłem przekładnię kątową (niektórzy błędnie nazywają ją w tych autach reduktorem) na zregenerowaną i dalej to samo. Odpinałem wał żeby wykluczyć łożysko podpory i tylną przekładnię i dalej to samo. Podejrzenie pada na sprzęgło hydrokinetyczne w skrzyni. Auto zostawiłem wczoraj na warsztacie, gdzie robili mi skrzynię i zainkasowali 11k zł. Jakby tego było mało mam problemy ze sterowaniem - szukam dobrego, sprawnego sterownika. Dokładnie - jazda jak po tarce - tryka, strzela przy ruszaniu. Delikatnie operując gazem przy ruszaniu wzbudza taki rezonans, że aż rzuca i trzęsie całą budą... Przy większych prędkościach po odpuszczeniu gazu słychać i czuć "trajkotanie", tak jakby coś się nie ułożyło jak trzeba i wibrowało. Delikatnie musnięcie pedału gazu powoduje stuk i nastaje cisza. Masz podobnie? Jak pisałem - podejrzenie pada na sprzęgło hydrokinetyczne. Czekam na info od mechanika... czy te 11k to masz liste co było wymienione / naprawione ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miazgaty Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 W dniu 26.10.2019 o 15:43, rufus75 napisał: Hmm, u mnie chyba jest to samo tak jakbym jechał po gęstych poprzecznych garbach czy coś, ale tylko kiedy się toczę bez gazu, po dodaniu lekko nawet już jest ok. Mam skrzynie po pełnej regeneracji łącznie z wymianą sterownika więc mam nadzieję że to nie jedno z dwóch. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk a możesz się rozwinałą co oznacza pełna regeneracja ? które elementy ? wymiana, naprawa, itp. drąże temat dalej i nie mam już pomysłów. Czy wymieniałeś łozyska w skrzyni ? łańcuch, bieżnie, itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mellach Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Ja robię skrzynię od nowa (proszę nie wnikać dlaczego itp), całą od podstaw. Wymieniam łańcuch, bieżnie, łożyska, regeneracja pompy, sprzęgła i konwertera + to co tam jeszcze się napotka po drodze. Dam znać jak już zrobię i napiszę czy coś pomogło... Dalej obstawiam na sprzęgło, ale zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTy Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Nadal szukam. Jedyne co sie potwierdzilo i zostalo wyeliminowane to przesuniecie na polosi. Brak luzu osiowego powodowal stuki i trzaski przy kreceniu kierownica. Czekam na kolejna diagnoze skrzyni/napedu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mellach Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 A ja w końcu znalazłem. Nic nie tryka, nie pyka i nie strzela. Zregenerowany konwerter w skrzyni i wymienione bieżnie z łańcuchem. W końcu spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTy Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 To bieznie. Wlasnie wrocilem z serwisu. Ile Cie skasowali za to ? Ja na razie przestawilem komputerem ustawienie sily hamowania silnikiem i przestalo na chwile ale wraca juz. To potwierdzilo ze to bieznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mellach Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Ja wymieniałem łańcuch, bieżnie, pompę i regenerowałem sprzęgło... 13k Nie wymienili mi łożysk, chociaż prosiłem. Od dwóch tysięcy obrotów wyje skrzynia. Też tak macie czy tylko u mnie? Czy one tak mają? Sterowania nie zrobili, bo stwierdzili że dobre... Ale dobre nie jest. Potrafi szarpnąć i machnąć obrotami przy spadku prędkości (tak miałem już wcześniej przed robotą)... Szukam dobrego sterownika. Ktoś, coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTy Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Mi nic nie wyje i obroty tez ok. Tylko ta tarka od biezni... Mi powiedzieli ok 13 .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTy Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Czy skrzynia z -50 pasi do z51 ? Mam taka na oku ryzyko jest zawsze ale 6 zamiast 13 klockow.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTy Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Odpuszczam. Teraz przy temp ok 0 jest lepiej. A po obnizeniu obrotow biegu jalowego do 600 duzo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mellach Opublikowano 12 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 U mnie po wymianie bieżni, łańcucha i regeneracji konwertera nie strzela i nie tryka. Sterownik sprawny do skrzyni zapytam jeszcze raz... Ktoś, coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus75 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 U mnie po wymianie bieżni, łańcucha i regeneracji konwertera nie strzela i nie tryka. Sterownik sprawny do skrzyni zapytam jeszcze raz... Ktoś, coś?Ja mam nowe bieżnie i łańcuch w skrzyni, sterownik był wymieniony na jakiś regenerowany i trykanie pojawiło się po tych wszystkich wymianach wiec obstawiam że może to ten sterownik .... bdw mój sprowadził mi mechanik ale nie wiem skąd. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTy Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Ja regenerowalem sterownik i nic to nie dalo. Cos mi sue wydahe,ze to ani sterownik ani bieznie z lancuche... Chyba nikt nie wie do konca a znika czasem po baprawie sjrzyni bo hest jakis element po drodze wymieniany. Nie pasuje mi to do biezni bo jest zalezne od predkosci napedu a nie obrotow. Po feriach dalej bede kombinowal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mellach Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Kombinujcie i piszcie... Niewielu nas tu i przydałoby się współpracować odnośnie naszych "Rebrano" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus75 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Kombinujcie i piszcie... Niewielu nas tu i przydałoby się współpracować odnośnie naszych "Rebrano" Ja na razie jeżdżę a to sobie tryka, dopiero jak lekko złapie temperatury, bo na zimnym nic nie czuć.Podniosłem obroty biegu jałowego jak ktoś radził ale nie pomogło, może pobawię się siłą hamowania silnikiem ale nie obstawiam że to pomoże.Ostatnio zrobiłem duży kurs ponad 600km ciagle i trochę mnie zaniepokoiła temp skrzyni bo doszła do 107 stopni na CVTz50.Po nowym roku pojadę testowo do zwykłego mechanika niech posłucha i postawi diagnozę, potem chce pojechać do serwisu który ktoś polecał tu na forum (innego niż tam gdzie robiłem skrzynie i sterownik) i znowu zobaczę co powie. Co prawda trochę daleko bo na Śląsku a ja z Radomia.Taki mam plan.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTy Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 A gdzie , bo ja ze slaska ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus75 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 A gdzie , bo ja ze slaska ?Automatyczne Skrzynie Biegów PALKARzemieślnicza 14, 41-400 Mysłowice501 809 680https://goo.gl/maps/3yhSX3B8wLhPrPUt8Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTy Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Odradzam Orzneli mnie kiedy bylem tam captiva. Za wymiane sterownika dalem 9000 a okazalo sie,ze wystarczylo zregenerowac konwerter za 1500. Poczytaj opinie i zdecyduj. Ja planuje do gliwic Artmag. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus75 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Ktoś o nich pisał że po próbie naprawy w jakimś innym miejscu gdzieś pod Warszawą oni poprawili itd. ale każdy ma inny przypadek. Tak czy inaczej każda opinia jest ważna. Kiedy planujesz wizytę ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mellach Opublikowano 9 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Znowu zaczyna trykać przy ruszaniu... Szlag mnie już trafia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTy Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 U mnie bez zmian. Caly czas. Moze po feriach sie tym zajme. Ja obstawuam naped. Nie pasuje mi to do skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTy Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 W dniu 9.01.2020 o 16:35, mellach napisał: Znowu zaczyna trykać przy ruszaniu... Szlag mnie już trafia A co na to Ci ktorzy skasowali kilkanascie tysi za remont skrzyni ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jungu Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 W dniu 2020-01-09 o 19:39, PawelTy napisał: U mnie bez zmian. Caly czas. Moze po feriach sie tym zajme. Ja obstawiam naped. Nie pasuje mi to do skrzyni. Ja również obstawiałbym napęd czyli przekładnię kątowa lub tylko most. W przekładni bardzo często wyrabiają się zęby, a w tylnym moście ubywa oleju. Dodatkowo sprawdziłbym alternator, u mnie awaria alternatora objawiła się w nietypowy sposób: Włączyłem bieg, a auto nie jedzie. Zgasiłem auto, a przy próbie odpalenia cisza, nawet nie zakręcili. Po chwili druga próba, auto odpaliło od strzała bez żadnych problemów, włączam bieg i auto jedzie! Dosłownie jak by nic mu nie dolegało. Przejechałem z 500m i nagle auto stanęło, nie pamiętam czy zgasło czy po prostu jak by nie się automatycznie wysprzęglił. Dzwonie po lawetę, ma być za 20min. Po paru minutach znów bez problemu odpala, przejechałem ok 1,5km i powtórka z rozrywki, tym razem już na dobre bo kręcąc zdechł aku. Na początku 100% mojej diagnozy poleciało w stronę skrzyni, bo odpalone auto nie reagowało na włączenie biegu. Przyczyną okazały się popalone diody w alternatorze, a skrzynia zostawała odłączana automatycznie przez jakiś czujnik. Tak więc te Wasze trykanie nie koniecznie musi byc związane z awarią skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTy Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Dokladnie to sako mialem w dodge jurney kiedys. 3 warsztaty sie poddaly w koncu sam doszedlem,ze to prknieta obudowa alternatora byla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mellach Opublikowano 12 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Przekładnie kątową wykluczam, bo regenerowałem i dalej było to samo. Wału, jego podpory i tylnej przekładni nie dotykałem. Może tam właśnie tkwi problem... Sprawdzę w tym tygodniu alternator o ile magicy - mechanicy będą mieli czas... Poinformuję na bieżąco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.