lysyfm Opublikowano 24 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Witam. Mam problem z Xtrailem 2.2 dci yd22. Mianowicie po wymianie głowicy samochód przestał odpalać. Po podłączeniu tester Delphi nie ma żadnych błędów. Sterownik widzi obroty silnika z czujników podczas kręcenia rozrusznikiem. Z tego co zauważyłem z przewodu łączącego pompę CR z listwą nie wydobywa się paliwo pod ciśnieniem. Ledwo kapie. Odpinałem zawór Scv również bez rezultatu. Wyjmowałem wtryskiwacze i podpinałem je u góry włącznie z przelewami i nie wydobywa się z nich paliwo. Silnik ma książkową kompresję. Nasuwają mi się następujące pytania: czy sterownik wykrył by błąd w przypadku źle ustawionego rozrządu i pokazał coś na testerze? Czy pomimo dobrej synchronizacji wałków rozrządu z wałem korbowym może być przestawiona pompa CR na rozrządzie i w wyniku tego nie ma paliwa pod ciśnieniem na listwie, a silnik nie wykazuje błędów? Czy w tym modelu jest pompka wstępna elektryczna przed pompą CR czy pompa CR sama zasysa paliwo z filtra? Dodam że pompa stała bez paliwa z 3 tygodnie czy mógł się uszkodzić zawór SCV bądź pompa i nie pokazać żadnego błędu? Dziś postaram się sprawdzić rozrząd i ustawienie koła pompy. Z góry dzięki za rzeczowe odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 25 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2019 Brak pompy wstępnej. CR sama zasysa. załóż gruszkę za filtrem i podpompuj paliwo . Możliwe ,że zapowietrzone . Sprawdzałeś jakie ciśnienie pokazuje komputer podczas kręcenia rozrusznikiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysyfm Opublikowano 26 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Podczas kręcenia rozrusznikiem 0 MPa. Czy przy przestawionym łańcuchu na pompie pompa nie zrobi ciśnienia? Czy na filtrze jest jakiś zawór zwrotny? Czy podczas dmuchania kompresorem 8 bar w otwór w czujniku ciśnienia na listwie pokaże mi ciśnienie na kompie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysyfm Opublikowano 3 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 W dniu 26.09.2019 o 16:11, lysyfm napisał: Podczas kręcenia rozrusznikiem 0 MPa. Czy przy przestawionym łańcuchu na pompie pompa nie zrobi ciśnienia? Czy na filtrze jest jakiś zawór zwrotny? Czy podczas dmuchania kompresorem 8 bar w otwór w czujniku ciśnienia na listwie pokaże mi ciśnienie na kompie? Witam. Problem został rozwiązany. Jeden wtrysk został urwany przez zakład regenerujący głowicę. Był zapieczony w głowicy i mądrala przekręcił kluczem za cewkę wtrysku, w wyniku czego ukręcił ją. Całość paliwa z listwy przy ukręconym wtrysku leci na przelew. 0 błędów na kompie a samochód nie odpala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Ciekawe, dzięki ,że napisałeś co było powodem. Zakład przyznał się do winy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.