Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Xtrail T30 2.2 dci nie odpala po wymianie głowicy


lysyfm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Mam problem z Xtrailem 2.2 dci yd22. Mianowicie po wymianie głowicy samochód przestał odpalać. Po podłączeniu tester Delphi nie ma żadnych błędów. Sterownik widzi obroty silnika z czujników podczas kręcenia rozrusznikiem. Z tego co zauważyłem z przewodu łączącego pompę CR z listwą nie wydobywa się paliwo pod ciśnieniem. Ledwo kapie. Odpinałem zawór Scv również bez rezultatu. Wyjmowałem wtryskiwacze i podpinałem je u góry włącznie z przelewami i nie wydobywa się z nich paliwo. Silnik ma książkową kompresję. Nasuwają mi się następujące pytania: czy sterownik wykrył by błąd w przypadku źle ustawionego rozrządu i pokazał coś na testerze? Czy pomimo dobrej synchronizacji wałków rozrządu z wałem korbowym może być przestawiona pompa CR na rozrządzie i w wyniku tego nie ma paliwa pod ciśnieniem na listwie, a silnik nie wykazuje błędów? Czy w tym modelu jest pompka wstępna elektryczna przed pompą CR czy pompa CR sama zasysa paliwo z filtra? Dodam że pompa stała bez paliwa z 3 tygodnie czy mógł się uszkodzić zawór SCV bądź pompa i nie pokazać żadnego błędu? Dziś postaram się sprawdzić rozrząd i ustawienie koła pompy. Z góry dzięki za rzeczowe odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak pompy wstępnej.  CR sama zasysa.  załóż gruszkę za filtrem i podpompuj paliwo  . Możliwe ,że zapowietrzone . Sprawdzałeś jakie ciśnienie pokazuje komputer podczas kręcenia rozrusznikiem ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas kręcenia rozrusznikiem 0 MPa. Czy przy przestawionym łańcuchu na pompie pompa nie zrobi ciśnienia? Czy na filtrze jest jakiś zawór zwrotny? Czy podczas dmuchania kompresorem 8 bar w otwór w czujniku ciśnienia na listwie pokaże mi ciśnienie na kompie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.09.2019 o 16:11, lysyfm napisał:

Podczas kręcenia rozrusznikiem 0 MPa. Czy przy przestawionym łańcuchu na pompie pompa nie zrobi ciśnienia? Czy na filtrze jest jakiś zawór zwrotny? Czy podczas dmuchania kompresorem 8 bar w otwór w czujniku ciśnienia na listwie pokaże mi ciśnienie na kompie? 

Witam. Problem został rozwiązany. Jeden wtrysk został urwany przez zakład regenerujący głowicę. Był zapieczony w głowicy i mądrala przekręcił kluczem za cewkę wtrysku, w wyniku czego ukręcił ją. Całość paliwa z listwy przy ukręconym wtrysku leci na przelew. 0 błędów na kompie a samochód nie odpala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...