djanek Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Witam, Z uwagi że z silnikiem było coraz gorzej (przebieg 192kkm), tj bram mocy, silne drgania, itp postanowiłem zabrać się za diagnostykę i dokonać bieżących napraw. 1. Zacząłem od próby przelewowej, wyszło 35 ml, 62ml, 34ml, 43ml (licząc od rozrządu) (gorący silnik, czas próby 1 min, wolne obroty)) 2. Następnie czyszczenie wtrysków za pomocą płynu Moly liqui diesel (500ml). Odłączyłem przewód paliwowy od pompy, oraz powrotu i wykonałem mały obieg 3. Ponowny test przelewowy 27ml, 33ml, 25ml, 34ml. jak widać jest zmiana - Zanieczyszczenia w filterku: 4. Idąc dalej rozebrałem zawór odmy. Niestety widok okazał się przykry. Jeżeli ktoś ma przejechane ok 150kkm to powinien jak najszybciej wymienić na nowy (nie tzw. sprawną używkę) Myślę że przez ten zawór miałem uszkodzoną turbinę Co mi to dało ?, silnik chodzi ciszej, nie rzuca nim no i moc wróciła. Jeszcze wymienię zawór (zamówiony) Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Ja oddałem przy przebiegu 170 tys km auto na sprawdzenie wtrysków i jeden był już slaby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.