comcf Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Witam Czy może mi ktoś wytłumaczyć kilka kwestii które mnie mocno zastanawiają i irytują w w moim T32 w wersji wyposażenia TEKNA. Serwis nie potrafi mi tego rozsądnie wytłumaczyć 1. Mamy zaparkowanego X-a między dwoma autami na miejskim parkingu czyli niewiele miejsca między autami, auto jest zamknięte podchodzimy do bagażnika i korzystamy z wynalazku XXI wieku czyli otwierania "nogą" - zapłaciliśmy za tę funkcję niezłą kasę . Wyjmujemy ciężki pakunek i trzymamy w dwóch rękach, zamykamy "nogą" i teraz jest problem bo z bagażnikiem otwierają się wszystkie drzwi i co teraz bo trzeba oddzielnie zamknąć drzwi za pomocą pilota albo przycisku przy zamku. Czyli trzeba pakunek położyć na ziemi lub w kałuży, sięgnąć po pilota albo wcisnąć się miedzy auta i zamknąć z przycisku w zamku 2. Szyberdach po jego otwarciu nie zamyka się automatycznie z zamknięciem auta. Kilka razy zdarzyło mi się zostawić pod domem auto z otwartym szyberdachem dobrze że po dłuższym czasie nie zaczęło padać. Szyby rozumiem że mogą się nie domykać automatycznie ale szyberdach ? 3. Prawa szyba od pasażera brak auto otwierania i zamykania (tę funkcje ma tylko szyba od kierowcy) Dużo starsze auta tę funkcję mają w czterech szybach. 4. Po wyłączeniu zapłonu "zgaszeniu silnika" nie ma opóźnienia w odcięciu zasilania, nie można domknąć szyb ani szyberdachu ale za to elektryczne ustawienia fotela działają Wyłączasz silnik i np.kończysz rozmowę przez zestaw głośnomówiący i musisz znowu włączyć zapłon żeby domknąć cokolwiek w aucie. 5. System audio i multimedia mają konkretne opóźnienie, np. odpalasz auto ruszasz a kamera zaskakuje po dłuższej chwili. Audio - odpalasz auto chcesz ściszyć i musisz chwilę poczekać aż zaskoczy. System connect to jest chyba tylko po to żeby wydłużyć listę wyposażenia . 6. Aha najlepsze jest to że sprzedają w Polsce auta bez polskiego menu. Dla mnie nie problem, daję radę po Angielsku ale np. moi rodzice kupując takie auto nie skorzystają z wielu funkcji w wyniku braku polskiego języka w menu i braku znajomości obcych języków. Oddzielną najbardziej irytującą sprawą dla mnie jest brak wyciszenia w tym aucie, zdarzyło mi się kilka razy siedzieć z tyłu, wrażenia prawie jak w "blaszaku" z za kierownicy jakby łożyska w tylnych kołach były do wymiany. Jednak dobry system audio w tym aucie to dobre rozwiązanie Jest jeszcze wiele innych funkcji które miałem w kilkunastoletniej toyocie a tutaj nie ma ale toyota była klasy premium którą przejechałem ponad 300 tys. bez awarii i pewnie to już się nie wróci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 13 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2019 Musisz przyzwyczaić się, to jest tylko NISSAN , taki francuski Polonez ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juras2017 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 9 hours ago, comcf said: Witam Czy może mi ktoś wytłumaczyć kilka kwestii które mnie mocno zastanawiają i irytują w w moim T32 w wersji wyposażenia TEKNA. Serwis nie potrafi mi tego rozsądnie wytłumaczyć 1. Mamy zaparkowanego X-a między dwoma autami na miejskim parkingu czyli niewiele miejsca między autami, auto jest zamknięte podchodzimy do bagażnika i korzystamy z wynalazku XXI wieku czyli otwierania "nogą" - zapłaciliśmy za tę funkcję niezłą kasę . Wyjmujemy ciężki pakunek i trzymamy w dwóch rękach, zamykamy "nogą" i teraz jest problem bo z bagażnikiem otwierają się wszystkie drzwi i co teraz bo trzeba oddzielnie zamknąć drzwi za pomocą pilota albo przycisku przy zamku. Czyli trzeba pakunek położyć na ziemi lub w kałuży, sięgnąć po pilota albo wcisnąć się miedzy auta i zamknąć z przycisku w zamku * chyba nie do konca tak jest jak napisales. wlasnie sprawdzilem i otwarcie klapy bagaznika nie odblokowuje wszystkich drzwi a sama klape a po jej zamknieciu zostaje ona po jakims tam czasie "zaryglowana" i aktywowany alarm (jsli go posiadamy) . Ja mam otwieranie sekwencyjne wybrane w menu, mozte to jest tez roznica w dzialaniu 2. Szyberdach po jego otwarciu nie zamyka się automatycznie z zamknięciem auta. Kilka razy zdarzyło mi się zostawić pod domem auto z otwartym szyberdachem dobrze że po dłuższym czasie nie zaczęło padać. Szyby rozumiem że mogą się nie domykać automatycznie ale szyberdach ? * Brak informacji w opisach, niestety "drobna" niedogodnosc 3. Prawa szyba od pasażera brak auto otwierania i zamykania (tę funkcje ma tylko szyba od kierowcy) Dużo starsze auta tę funkcję mają w czterech szybach. * To bylo do sprawdzenia przed zakupem 4. Po wyłączeniu zapłonu "zgaszeniu silnika" nie ma opóźnienia w odcięciu zasilania, nie można domknąć szyb ani szyberdachu ale za to elektryczne ustawienia fotela działają Wyłączasz silnik i np.kończysz rozmowę przez zestaw głośnomówiący i musisz znowu włączyć zapłon żeby domknąć cokolwiek w aucie. * Fotel i lusterka dzialaja a reszta, no coz ... - "ale to tylko Nisan" 5. System audio i multimedia mają konkretne opóźnienie, np. odpalasz auto ruszasz a kamera zaskakuje po dłuższej chwili. Audio - odpalasz auto chcesz ściszyć i musisz chwilę poczekać aż zaskoczy. System connect to jest chyba tylko po to żeby wydłużyć listę wyposażenia . * Ja odkad pamietam zawsze mialem opoznienia zanim "wystartuja" wszystkie systemy inaczej musialyby pracowac w tle a to zuzywa aku. Mozna to pewnie zrobic szybciej no ale ... - "ale to tylko Nisan" 6. Aha najlepsze jest to że sprzedają w Polsce auta bez polskiego menu. Dla mnie nie problem, daję radę po Angielsku ale np. moi rodzice kupując takie auto nie skorzystają z wielu funkcji w wyniku braku polskiego języka w menu i braku znajomości obcych języków. * Nie zauwazylem nawet. Czasem zapewne moze to stanowic problem / dyskomfort uzytkowania - "ale to tylko Nisan" Oddzielną najbardziej irytującą sprawą dla mnie jest brak wyciszenia w tym aucie, zdarzyło mi się kilka razy siedzieć z tyłu, wrażenia prawie jak w "blaszaku" z za kierownicy jakby łożyska w tylnych kołach były do wymiany. Jednak dobry system audio w tym aucie to dobre rozwiązanie * Mnie tez rozwala chwalenie sie, ze polepszono wyciszenie w nowszeych wersjach otp a ja tego nie "slysze". Dla mnie to jest glosnie auto - "ale to tylko Nisan" .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokosz69 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Niestety te wszystkie mankamenty też mnie powaliły. Cóż trzeba z tym żyć i zaakceptować. Bo inaczej nie będzie przyjemności z jazdy. Przy słoneczne pogodzie już zostawiłem otwarty dach i zaczęło padać. Na szczęście to był przelotny opad a nie oberwanie chmury, jak to u nas dość często ma miejsce. Ale było mokro. Już mi się to zdarzyło w Vitarze z miękkim dachem. Zostawiłem samochód tylko na 30 min z otwartym dachem i przyszła burza...... Źle się jeździ na mokrych siedzeniach i z mokrą tapicerką. Na szczęście to samochód który nie posiadał prawie żadnej elektroniki. Samo porządne audio w tym samochodzie nie poprawi komfortu. Musisz wyciszyć drzwi. Inaczej wszyscy na zewnątrz będą słuchać twojej muzyki. Wystarczy popukać w karoserię i poczujesz się jak w pustej puszcze od piwa. Też przyzwyczaiłem do samochodem o wiele wyższej klasy co prawda był to 12 letni Land Rover z pneumatycznym zawieszeniem i nagłośnieniem Harman Kardon jak podkręciłem muzykę to na zewnątrz było słychać dopiero po otwarciu drzwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
comcf Opublikowano 14 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Juras2017 dzięki za informację z zamykaniem bagażnika, szukałem w ustawieniach wszystkich pozostałych opcji na początku po zakupie a do ustawień otwierania auta jakoś jeszcze nie dotarłem co mogę powiedzieć, pewnie z lenistwa i przyzwyczajenia do mankamentów w nissanie. Zapytałem o te rozwiązanie w serwisie dwie osoby przy przeglądzie, doradcę serwisowego i mechanika, powiedzieli że nic się z tym nie zrobi to auto tak ma i pewnie dlatego odpuściłem poszukiwania w menu. Po twojej informacji pofatygowałem się i oczywiście da się to ustawić za pomocą zaznaczenia funkcji "selective unlock" w vehicle settings Tylko wtedy trzeba otwierać wszystkie drzwi na dwa razy ale dobre i to. Jeszcze raz dzięki za info. No i proponuję serwisantom oraz doradcą serwisowym czytać fora, tutaj jest użyteczna wiedza którą powinni pochłaniać "garściami", zwłaszcza pracując w autoryzowanych serwisach. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i życzę miłego pogodnego dnia, dzisiaj aż się prosi żeby otworzyć szyberdach tylko nie zapomnijcie zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 W dniu 13.10.2019 o 21:40, comcf napisał: Witam Czy może mi ktoś wytłumaczyć kilka kwestii które mnie mocno zastanawiają i irytują w w moim T32 w wersji wyposażenia TEKNA. Serwis nie potrafi mi tego rozsądnie wytłumaczyć 1. Mamy zaparkowanego X-a między dwoma autami na miejskim parkingu czyli niewiele miejsca między autami, auto jest zamknięte podchodzimy do bagażnika i korzystamy z wynalazku XXI wieku czyli otwierania "nogą" - zapłaciliśmy za tę funkcję niezłą kasę . Wyjmujemy ciężki pakunek i trzymamy w dwóch rękach, zamykamy "nogą" i teraz jest problem bo z bagażnikiem otwierają się wszystkie drzwi i co teraz bo trzeba oddzielnie zamknąć drzwi za pomocą pilota albo przycisku przy zamku. Czyli trzeba pakunek położyć na ziemi lub w kałuży, sięgnąć po pilota albo wcisnąć się miedzy auta i zamknąć z przycisku w zamku W instrukcji pisze chyba, że nie otwierają się (mam od T31) Może to kwestia ustawień. 3. Prawa szyba od pasażera brak auto otwierania i zamykania (tę funkcje ma tylko szyba od kierowcy) Dużo starsze auta tę funkcję mają w czterech szybach. Ma to QQ po lifcie, ale niestety w X zapomnieli o tym - jest starty nie podświetlany panel bez 4xauto i bez sterowania z pilota szybami, szkoda. 4. Po wyłączeniu zapłonu "zgaszeniu silnika" nie ma opóźnienia w odcięciu zasilania, nie można domknąć szyb ani szyberdachu ale za to elektryczne ustawienia fotela działają Wyłączasz silnik i np.kończysz rozmowę przez zestaw głośnomówiący i musisz znowu włączyć zapłon żeby domknąć cokolwiek w aucie. Powinno jeszcze przez chwilę działać do momentu odpięcia pasa albo otwarcia drzwi kierowcy, ale nie sprawdzałem. Jest jeszcze wiele innych funkcji które miałem w kilkunastoletniej toyocie a tutaj nie ma ale toyota była klasy premium którą przejechałem ponad 300 tys. bez awarii i pewnie to już się nie wróci Problem w tym, że to jest dość losowe. Czasem w drogich autach brakuje prostych funkcji a są w autkach segmentu B dla kowalskiego... Nie ma tu wielkiej logiki ale pewnie jest duża polityka. Ogólnie Japońce raczej unikają nowinek ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.