pazdziochhh Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 Witam, zabrałem sie za rozbieranie silnika aby sprawdzic przyczyne nadmiernego zużycia oleju. Mam pytanie odnośnie uszczelki kolektora ssącego, ale nie tej co jest przy głowicy, tylko tej drugiej , zaznaczone na zdjęciu strzałkamihttps://ibb.co/xG0phqrGdzie ją szukac/kupic ? nie moge znalezc, a juz mam ten element rozpołowiony więc będe musiał wymienic.Jakiemi momentami w jakiej kolenosci dokrecac później śruby głowicy, oraz czy rozrząd oraz wałki sie jakos blokuje, czy tylko trzeba ustawic na znaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 to metalowa uszczelka jak nei znajdziesz w sklepach to albo odpowiedni silikon albo serwis, momenty głowicy będziesz miał podane razem z uszczelką od głowicy, wałki ustawiasz na znaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pazdziochhh Opublikowano 23 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2019 (edytowane) Dziękuje za szybką odpowiedz, na znaki te ktróre są na kołach zębatych rozrządu? które mają sie pokrywać z tymi zółtymi ogniwami na łańcuchu oraz dolnym oznaczeniem na wale? Edytowane 23 Października 2019 przez pazdziochhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 tak, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pazdziochhh Opublikowano 24 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Mam jeszce pytanie odnośnie planowania głowicy i nowych śrub, czy konieczne są te zabiegi ? czy wystarczy tylko sprawdzic głowice na szczelnosci samemu ją wyczyścić? Wiem że dla wiekszosci to partyzantka,ale poprostu chce sie dowiedziec jakie są wasze oponie na ten temat i czy ktoś tak praktykował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 a jaki był powód zdjecia czapki?? zazwyczaj daje sie do sprawdzenia przy okazji docierając zawory i zmieniając uszczelniacze, taka oszczędność lubi się zemścić i wtedy koszty są podwójne, nowe śruby tez mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pazdziochhh Opublikowano 24 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Powodem zdjęcia jest zbyt duży pobór oleju, ponad litr na 1000km. Najprawdopodobniej będą to pierścienie, jest to wada tych silników.Moj plan jest taki przy najlepszych założeniach. Zdjąć głowice, dać do sprawdzenia ewentualnie splanowania,nowe uszczelki, uszczelniacze zaworów plus docieranie, pierścienie i wymiana panewek.Wysłane z mojego ZTE A2017G przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 no i to dobry plan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pazdziochhh Opublikowano 24 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Ciężka walkahttps://drive.google.com/folderview?id=169eHMYxTnIqI_3woR7PbPKFBCRJekyp1 Czy ta boczna osłonę rozrządu powinienem zdjąć, wraz z pompą wody aby widział dolne koło na którym jestem łańcuch? Tam chyba też jest jakaś uszczelka? Jak ona fachowo się nazywa Wysłane z mojego ZTE A2017G przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 wyjmij silnik będzie Ci łatwiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pazdziochhh Opublikowano 24 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Niestety nie mam jak, a musze wyjmienic uszczelniacz wału, ale to on powinien zejść po sciagnieciu koła ? Mam pytanie odnośnie dwóch uszczelek, jedna jest po zdjęciu pokrywy, taka mała nad wałkami - foto https://photos.app.goo.gl/A7BvPKRWapZ8bi8e6 A druga to po odkręcniu termostatu od głowicy , foto uszczelki https://photos.app.goo.gl/W2pSwA4q3oveJbeK9 jak obydwie fachowo sie nazywają bo nigdzie tego nie moge znaleźć Oraz czy tą osłone rozrządu na silikon czy uszczelka ? https://photos.app.goo.gl/uZ4Yjay3PxkRvu9p7 teraz był silikon. Jeżeli silikon to ten sam co do miski olejowej moze byc ? Co do diagnozy piersćienie zgarniajace , można powiedziec ze brak, jedynie na pierwszymn cylindrze w miare ok, ten cylinder wyglądał najlepiej nawet patrząc na fotki samej głowicy, był suchy. Jutro zawiozę głowice do warsztatu aby sprawdzili co i jak. Gładzie cylindrów są dobre Fotki z demontażu https://photos.app.goo.gl/8zLY5j6d1isF97gm9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Godzinę temu, pazdziochhh napisał: Niestety nie mam jak, a musze wyjmienic uszczelniacz wału, ale to on powinien zejść po sciagnieciu koła ? Mam pytanie odnośnie dwóch uszczelek, jedna jest po zdjęciu pokrywy, taka mała nad wałkami - foto https://photos.app.goo.gl/A7BvPKRWapZ8bi8e6 A druga to po odkręcniu termostatu od głowicy , foto uszczelki https://photos.app.goo.gl/W2pSwA4q3oveJbeK9 jak obydwie fachowo sie nazywają bo nigdzie tego nie moge znaleźć raczej tylko serwis i zainwestuj w nowe Godzinę temu, pazdziochhh napisał: Oraz czy tą osłone rozrządu na silikon czy uszczelka ? https://photos.app.goo.gl/uZ4Yjay3PxkRvu9p7 teraz był silikon. Jeżeli silikon to ten sam co do miski olejowej moze byc ? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pazdziochhh Opublikowano 24 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 (edytowane) Znalazłem w necie numery OEM tych 2 uszczelek, oraz od dolotu rozpołowionego na pół pod pokrywą https://europart.ru/en/parts/NISSAN/13533AU000 dolot - https://stars-auto.com/catalog/i_12344 obudowa termostatu - https://partsouq.com/en/search/all?q=110724M501 Jeszcze mam pytanie odnośnie rozrządu, generalanie mam zamiar go nie wymieniac, ponieważ emerytowany mechanik który mnie dopatruje, mówi ze jest wszystko dobrze, może tylko napinacz ? ceny całęgo dobrego rozrządu to spory koszt, a samochodem będe jeździł maksymalnie rok. Edytowane 24 Października 2019 przez pazdziochhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 nie o numer chodzi a o dostępność poza serwisem to nie wymieniać, jak nie było problemów z rozruchem i praca silnika bo w tych silnikach właśnie łańcuch się wyciągał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pazdziochhh Opublikowano 24 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 (edytowane) Problemy z rozruchem masz na myśli długie kręcenie , czy jakie objawy? generalnie z zapalaniem nie miałem żadnego problemu Ciekawe czy w serwisie dostane mocowanie tego katalizotra , czesc numer 1 Edytowane 26 Października 2019 przez pazdziochhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.