zipero02 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Dzień dobry Stałem się posiadaczem rocznego Juka z silnikiem 1.2 DIG-T 115 KM i na razie go testuje. Ciekawią mnie Wasze opinie na temat jazdy na poszczególnych programach (Eco, Normal, Sport). Odnoszę wrażenie że ten program Eco jest praktycznie nie do jazdy (chyba ze u mnie jest coś nie tak). Przyśpieszanie nie idzie płynnie, czasami przy zmianie biegów można trafić na jakby "zamułę", wyczuwa się takie miękkie pooszarpywanie. Normal jest już prawie ok, ale najlepiej jest na Sport i nie chodzi mi o to że przyspiesza najszybciej ale najbardziej płynnie. Jakie są Wasze odczucia w tej kwestii ? Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Tryb ECO używa się tylko na autostradzie, ale i tak ciężko jest na nim jechać raczej to udręka jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipero02 Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Wszystko już jasne, przegryziona rura od turbiny, w ASO z wymianą prawie tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 A wymieniłeś w ASO, czy zamierzasz? To 5 minut roboty i ok. 300 zł z jakiegoś sklepu internetowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipero02 Opublikowano 6 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Zastanawia mnie jak jest z gwarancją jeżeli naprawy dokonam poza aso i część nie będzie OE ?? Widziałem na allegro rurę z jakiejś polskiej firmy za 375 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley777 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Witam... Z racji że przerabiałem podobny temat, nie radzę pchać się w ASO, bo stracisz jedynie hajs za praktycznie kawał gumy a różnicy nie odczujesz żadnej, nawet jakbyś miał założyć używkę, pisze to całkiem serio. Prosty przykład: Cena ASO jak wspomniałeś ok 1k Cena z Alledrogo i teraz uwaga wąż pod 1.2 DIG-T to kwota ok 400zł Cena z Alledrogo tego samego węża tylko że pod silnik 0.9TCE ok 225zł Używka identycznego węża w stanie idealnym od silnika 0.9TCE koszt ok 50zł PS: Jeśli chodzi o gwarancje to nic się nie martw, wg ich opinii węże ssące itp są częściami typowo eksploatacyjnymi i nic im do tego jaki i skąd ten wąż założysz, sam osobiście byłem w salonie i po rozmowie upewnieniu się a takżę po przedłużeniu gwarancji o kolejny rok, kolejnym krokiem była paczka z Alledrogo i montaż na który poświeciłem 5min swojego życia Po więcej informacji, polecam zaglądnąć to tematu: Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 (edytowane) To co kolega powyżej pisze. Ponadto to co można kupić na alledrogo to ta sama firma co robi dla nissana części oe (henn, firma z Austrii chyba) Edytowane 7 Listopada 2019 przez tomkek1912 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 4 godziny temu, tomkek1912 napisał: To co kolega powyżej pisze. W różnych ASO różnie bywa - akurat tam, gdzie ja jeżdżę, dadzą w sytuacji jw. kosztorys z numerami części, można sobie poszukać samemu. Mogą też samemu zamówić coś w jakichś sklepach internetowych, jeśli akurat są dostępne alternatywy cenowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek72 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 W dniu 26.10.2019 o 15:01, zipero02 napisał: Dzień dobry Stałem się posiadaczem rocznego Juka z silnikiem 1.2 DIG-T 115 KM i na razie go testuje. Ciekawią mnie Wasze opinie na temat jazdy na poszczególnych programach (Eco, Normal, Sport). Odnoszę wrażenie że ten program Eco jest praktycznie nie do jazdy (chyba ze u mnie jest coś nie tak). Przyśpieszanie nie idzie płynnie, czasami przy zmianie biegów można trafić na jakby "zamułę", wyczuwa się takie miękkie pooszarpywanie. Normal jest już prawie ok, ale najlepiej jest na Sport i nie chodzi mi o to że przyspiesza najszybciej ale najbardziej płynnie. Jakie są Wasze odczucia w tej kwestii ? Marcin Tak prawdę mówiąc to poruszam się w zasadzie na trybie NORMAL. Faktycznie tryb ECO jest trochę kontrowersyjny ale używam go na autostradach a włączam kiedy auto jest już rozpędzone. Daje radę tylko nie trzeba spoglądać na wyświetlacz pracy tego trybu. Niech tam pozostanie wyświetlanie klimatyzacji bo po co się stresować. Co do trybu SPORT to spoko już nie raz go używałem kiedy trzeba było szybko wyprzedzać inne pojazdy na ruchliwych trasach. Wszystkie tryby pracują płynnie bez szarpania ( auto ma przejechane 186000 km ) Ogólnie jestem zadowolony tym bardziej że wszystkie tryby załącza się elektronicznie bez zatrzymywania jedynie po zmianie trybu trzeba na chwilę puścić pedał gazu i ponownie go nacisnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 Jak sama nazwa wskazuje ECO tryb jest stosowany do bardzo spokojnej jazdy, ale gdy trzeba przycisnąć, należy wdepnąć pedał gazu na maxa by ominąć nastawę w trybie ECO. Auto powinno dostać kopa , by sprawniej dokonać manewru wyprzedzenia , czy innego zdarzenia związanego z większą wydajnością ( przyspieszenia) Ja osobiście w trybie ECO nie jeżdżę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 Odpaliłem eco na autostradzie ostatnio. Poczułem się jak wtedy gdy mi przepływomierz w almerze padł, bez wciśnięcia gazu w podłogę lub jazdy z góry przyśpieszenie nie istnieje. Poza tym wg mnie oszczędność żadna. No, ale to w trzech cylindrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley777 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 Panowie ? Jak czytam komentarze powyżej to odnoszę wrażenie jakbyście naprawdę wierzyli że te tryby pobudzają jakieś dodatkowe konie? O jakim przyspieszeniu wy mówicie, przecież to działa jedynie na zasadzie większej czułości na pedał gazu a co za tym idzie także na przepustnice, do tego dochodzi czulszy układ kierownicy, oraz praca skrzyni (ale to w przypadku Juków z bezstopniową skrzynią CVT, rodem z odkurzacza) Nie ma co koloryzować, na każdym trybie spali tyle, ile się wciśnie w podłogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.