czakGr Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 (edytowane) Witam! Po przejażdżce w terenie, jednej przejażdżce przez stawek.. Patrol pali na strzał jak jest zimny... Lecz w początkowej fazie kilku sekundowej ma drgawki, jakby przebieral.. Ale po 10 lub 15 sek objaw ustępuje.. Następny problem to jak rozgrzeje się do temperatury roboczej i zgasze i poczekam 2min to musi 3 obroty rozrusznikien zrobić aby odpalić.. Jednak jak rozgrzanego lub nie zgasze i odpale to wystarczy pół obrotu i chodzi.. Gdzie szukać Przyczyny..? Wymieniony rozrząd filtr paliwa i co nie tylko... Edytowane 29 Października 2019 przez Thunder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 To może być pompa wtryskowa, o ile mnie pamięć nie myli to takie objawy powodują mikropęknięcia głowicy pompy. Oblej zimną wodą pompę - jeżeli odpali to masz winowajce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czakGr Opublikowano 1 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 Odpala teraz w mrozy po pół obrotu przekrecenia rozrusznikiem..a gdy gorący to potrzebuje z 3 obroty.. Pisałem do Pana z allegro co sprzedaje te głowiczki na szybszy rozruch ciepłego i przedstawiając całą sytuację to odp mi tylko że mam sprawdzić świece żarowe.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czakGr Opublikowano 9 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Teraz po po tym jak częściej jezdze to rano zauwazam że szybciej odpala ale nie chodzi przez 10 sek jakby rowno na wszystkie gary.I jest dość mocny siwy dym. Po tym jak go zgasze i odpala na strzał bez żadnych problemów i dolegliwości.. Świece winne? Chociaż mechanik twierdzi że są ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 W dniu 31.10.2019 o 10:56, saydack napisał: To może być pompa wtryskowa, o ile mnie pamięć nie myli to takie objawy powodują mikropęknięcia głowicy pompy. Oblej zimną wodą pompę - jeżeli odpali to masz winowajce. To już nie te czasy, żeby lać wodą po pompie, lepszy jest zamrażacz dla sportowców za parę złotych do kupienia w aptece Przy odpalani, po przekręceniu kluczyka, jak zgaśnie ABS poczekaj jeszcze 10 sekund i dopiero kręć rozrusznikiem, powinien odpalić równiej Ja bym się już rozglądał za pompą od Y60 Jakby co możesz dzwonić 509 481 789, będzie łatwiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czakGr Opublikowano 18 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 Problem powstał gdy nie miał Mnie kto wyciagnac i auto moczylo się 1.5 h. Nigdy prędzej nie było problemów.. Chyba że przed zakupem, ale wymieniłem filtr paliwa i dociaglem wezyki i było git. W sumie chłodzenie pompy woda dużych zmian nie daje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czakGr Opublikowano 18 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 Dziś rozebralem przekaźnik od świec.. Nie mogłem jednej z głównych wtyczek odpiac... Okazała się stopiona.. Jutro zabieram się za sprawdzenie swiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czakGr Opublikowano 19 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Świece sprawdzone.. 1 - 1,3 Ohm 2- 1,2 Ohm 3-1,1 Ohm 4 - 1,2 Ohm 5 1,1 Ohm 6 - 0,7 Ohm... Ostatnia świeca pobiera 14 A reszta 8A i wartość z czasem spada..wiem jeżeli. Opór mniejszy to prąd płynie większy... Tylko jak to ma się do świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czakGr Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Ktoś coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artbrt Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Kolego świece mogą grzać jak u mnie wszystkie. Sprawdzałem bez wykręcania. Jednak jest jeszcze jedna istotna sprawa czy grzeją w jednakowym czasie. U mnie po wykręceniu kilka było nadpalonych. Wymieniłem profilaktycznie bo też ciężko palił na zimnym. Teraz jest ok, ale jak się zagrzeje trzeba kręcić. Wtryski mają u mnie nowe końcówki i są wyregulowane. Wg mnie leży pompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czakGr Opublikowano 10 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 U mnie pół obrotu rozrusznikiem...i odpala ..nie równa praca przez 10 sekund..i duże dymienie na siwo przez ten czas co powyżej. W tym czasie brak reakcji gdy duszę pedałem hamulca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czakGr Opublikowano 13 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 A y61 nie ma czasem pompki w baku ?bo jak mam pół baku paliwa to równiej pracuje przy odpalaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czakGr Opublikowano 18 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 Dziś podłączając prostownik w trybie rozruch auto na strzał odpaliło i równo chodziło.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czakGr Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Po zakupie nissan consult zaobserwowałem w ecutalk że wartości przyspieszenia są na minusie .. -6 max na ciepłym..przekręcając ja na maksa do bloku wartości są w granicach -0.5 do -1..auto odrazu inaczej rano odpala ..nie przebiera parę sekund i nie dymi z tłumika...jakie powinny być optymalne wartości kąta zapłonu ?u mnie zakres się skończył..i na gorącym silniku po zgaszeniu go i odczekaniu paru dobrych chwil silnik ma te dwa więcej obrotów rozrusznikiem... drażnią te różnice w obrotach rudusznikem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remikp Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Poradziłeś sobie z problemem regulacji kąta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BorysP Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Witam Wszystkich. W sumie odmrażam temat, chodzi o zapalanie ciepły - zimny. Czy wymiana opisywanej głowiczki pompy coś daje ? Raczej niechętnie zmieniałbym pompę na mechaniczną. Może ktoś wie gdzie w okolicy Trójmiasta zajmuje się patrolami. Po 15 latach wracam w teren :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.