rafal_u Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Czy ktoś wie gdzie jest filtr kabinowy w Nisanie Leaf 2 i jak go wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Troche z tematu , ale ile realnie masz zasiegu na leaf 2. Zrobie 200km w lato z kilima lub w zime przy -15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Filtr kabinowy jest za schowkiem trzeba go odkręcić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_u Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 19 minut temu, stuff1000 napisał: Filtr kabinowy jest za schowkiem trzeba go odkręcić... Dzięki za info, ale już sam się do niego dobrałem... Swoją drogą, to całkiem nieciekawa ta wymiana :-( Lubią utrudniać życie właścicielom. Muszę się przyznać do błędu... a błąd polegał na tym, że wybrałem tego Nissana zamiast np. Hyundai Kona. Może parę lat temu Nissan był ok, ale teraz, to już przestarzała technologia. Nikomu nie poleca, a wprost przeciwnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_u Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 5 godzin temu, Kazik_R52 napisał: Troche z tematu , ale ile realnie masz zasiegu na leaf 2. Zrobie 200km w lato z kilima lub w zime przy -15 Powiem Ci, że Nissan to porażka... Okłamują na zasięgu (zamiast 378 km zrobię max 290 i to przy bardzo oszczędnej jeździe), baterie się przegrzewają (brak aktywnego chłodzenia), przegub jest do wymiany po 15 000 km, zgarniacze szyb nie zgarniają wody, a serwis odpowiedział, że zgarniacze nie mają takiego zadania... poza tym reszta w miarę ujdzie ;-). Przed Nissanem jeździliśmy BMW i3 i oczywiście nie ma porównania, gdyż BMW to co najmniej autko o klasę wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biel Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Witam, wczoraj wieczorkiem dobrałem się do mojego liścia 2 uwaga jest taka , sugerowałem się wypowiedziami wyżej kolegi stuff1000 i odkręciłem schowek by dobrać się do filtra kabinowego co było błędem gdyż nie jest on pod schowkiem i nie ma potrzeby wykręcać tego schowka , wystarczy wyjąć z zatrzasków osłonę pod schowkiem i wymienić filtr który jest w nagrzewnicy środek auta dolna cześć pod małą zaślepką. Jak już wykręciłem ten schoweczek moim oczom ukazały się wszystkie moduły wiec czegoś się dowiedziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.