Smakor Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Czy ktoś się orientuje czy reflektory LED mają regulację pozycji "zerowej". U mnie świecą ciut za nisko. Oglądałem zdjęcia na przykładowej aukcji np tu: https://allegro.pl/oferta/lampa-przod-nissan-x-trail-t32-lift-full-led-8384401823 Ale ciężko wywnioskować, czy gdzieś jest ta regulacja. Co ciekawe światła po uruchomieniu kręca tylko lewo prawo a nie też góra dół jak np w VW. Chyba już co nieco wiem, pokazane jest to na tym filmie: Tylko kręcenie nie za wiele daje... w sensie światła stoją w miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Muszą mieć regulację. W instrukcji nie ma? Podjedź na stację badań technicznych to Ci wyregulują, w tamtym tygodniu była akcja za free (teraz będzie Cię kosztowało Góra 20zł) Ja nieświadomie 3 lata jeździłem z za nisko ustawionymi Ledami (Tucson) teraz bajka po pierwszym badaniu technicznym.Mam automatyczną regulację poziomu w zależności od obciążenia i myślałem, że to reguluje też poziom zerowy, a tu normalnie 2x po dwie śrubki regulacji. Żeby było ciekawiej, wszystko pięknie było opisane w instrukcji, tyle że nie czytałem tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 2 godziny temu, manix napisał: Żeby było ciekawiej, wszystko pięknie było opisane w instrukcji, tyle że nie czytałem tego Bo do instrukcji zaglądamy zazwyczaj dopiero w akcie desperacji, kiedy zawiodą wszystkie inne metody rozwiązania problemu Ja mam podobnie jak Ty samopoziomujące się reflektory, w zależności od obciążenia. Do ustawiania pozycji wyjściowej "pionu", mam po jednej śrubie przy każdym reflektorze. Fabrycznie też świeciły za krótko, ale ściana w odl. kilku metrów i śrubokręt załatwiły sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 U mnie pion też reguluje jedna, druga służy do regulacji w poziomie. Doświetlanie zakrętów w moim aucie rozwiązano dokładając diody do reflektorów i działają przy skręcie kierownicy w całym zakresie prędkości (w tańszych modelach z żarówkami dodatkowe żarówki H7) i jest to świetne rozwiązanie o wiele skuteczniejsze od doświetlania przeciwmgłowymi. Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 X ma regulację chyba tylko pionową, przynajmniej wg instrukcji serwisowej do Rogue'a. I wygląda tak jak na filmie a nie tak jak na fotce reflektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 3 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Światła ustawione "na oko" a raczej na 2 jazdy testowe po drodze. Wydają się ok. Długie trochę dziwnie świecą ale one chyba nie mają żadnej regulacji. Generują wielką białą plamę w środku kadru, mogłyby bardziej rozświetlać wszystko. No i potwierdzam, że poprzednia moja Corolla z Full LED miała mocniejsze światła mijania, świeciło jaśniej, co największą różnice robi np podczas deszczu. te parę lumenów więcej robiło różnicę. No ale wolę Xa... za całokształt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.