Gość Crushpl Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 2 tygodnie temu na wlocie do Poznania od strony Jarocina dobiłem 150 . Chyba dałby radę jeszcze trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SantaClaus21 Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Nie możliwe, chyba że jakaś grzebana była (ale pomimo moich wysiłków nie znalazłem nigdzie jak można zwiekszyć w tym motorku moc). Katalogowy max to właśnie coś około 150. Moją udało mi się pojechac mniej więcej 155 licznikowo A jednak. Brata alma (zanim sprzedał) 2.0D była z '97 bez klimy i abs. Jechałem nią 170 a jego kumpel nawet zamknął budzik w Niemczech (200). Dlatego dziwi mnie, że moja alma '99 z klimą i absem, nie bardzo chce jechać 150. Jakby zupełnie inne auto. Jestem troszkę rozczarowany tym samochodem, być może dlatego, że poprzednie które miałem, dużo szybciej jeździło, przyspieszało i było tańsze (LPG). Plus dla almy - jak zawsze powtarzam, to bardzo dobre zawieszenie i hamulce. Tego w Daewoo nie było. Ani jednego z nich :mikolaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Santa Nie przekonasz mnie musiał bym to zobaczyć - to jest fizycznie nie możliwe zeby 75 konnym ropnmioakiem ważącym 1160kg pojechać z taką prędkością - więc albo miał tam silnik z turbiną może od primery przeszczepiony, albo robił jakiś tuning silnika (nie wiem za bardzo jaki) albo mu licznik głupoty wskazywał. Ewentualnie może miał 2.0 ale nie CD20E a SR20DE :diabel2: Pomyśl tylko przeciez to tak samo jak byś napisał ze jechał 170 polonezem 1.5 GLE mocowo prawie to samo tylko w masie niewielka różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SantaClaus21 Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Nie nie wersja CD20E. Dokładnie wyglądająca jak moja, nawet ten sam kolor. Może miała robioną przekładkę (?!) ale nikt nic o tym nie mówił. Auto było kupione w komisie. Tak czy owak, nikogo nie muszę przekonywać, sam cisnąłem 170 i osobiście to widziałem, a nie jechałem szybciej, bo byłem młodym kierowcą i właściciel auta szybciej nie pozwolił. Właśnie tamte wspomnienia, skłoniły mnie do kupna tego auta. A co do mocy, Daewoo Nexia którą wcześniej miałem miałem, miała tyle samo koników i bez większego wysiłku szła 160. Więcej nie jechałem bo za bardzo budą trzęsło. Dodam, że była zagazowana. Jechała szybciej i była mocniejsza od tej mojej almy.. Dobra, nie będę tu dłużej się rozwodził, bo rozmawiamy nie na temat posta trochę. Jednym zdaniem - cieniutko to autko ciągnie. Przez to więcej ani nissana ani diesla nie chcę widzieć. Pojeżdżę kilka lat (takie były założenia przy kupnie) i później sprawdzony fiacik albo jakiś niemiecki dupowóz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Tak czy owak, nikogo nie muszę przekonywać, sam cisnąłem 170 prędkość licznikowa, OK ale realna NIGDY :diabel2: ten silnik nie da rady tak się bujnąć, nie ma szans żebym uwierzył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serfer Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 moje nismo 1,4 87hp 88r 200 na autostradzie kat- krk na gazie tyle że lekko pod górke i zchodził do 160 a jak tankowałem gaz to troche z niedowierzaniem bo wyszło że 10 na 100 i dodam że na gazie wkręca mi się wyżej niż jest odninka na benz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 A co do mocy, Daewoo Nexia którą wcześniej miałem miałem, miała tyle samo koników i bez większego wysiłku szła 160. No ale pamiętaj ze nie można porównywać diesla do benzyny i traktować ich w tych samych kategoriach. Ten silnik możesz porównywać z 1.9 SDI grupy VW który przy CD20 czy CD20E wypada blado pod względem osiągów. Wiem bo spiąłem się kiedyś z polówka kumpla i polo zostało w kłębach czarnego dymu (kręciłem silnik do maximum). No i w to 170 nie wierze tak czy inaczej:D Ale niedługo do Poznania będę to się przekonam ze licznikowo max będzie niespełna 160:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SantaClaus21 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Wiem bo spiąłem się kiedyś z polówka kumpla i polo zostało w kłębach czarnego dymu (kręciłem silnik do maximum). Hmm... Jeśli honor jest dla Ciebie ważniejszy od uszczelki to żal mi Twojego auta ;] Uważam, że można czasami komuś uświadomić, że jest cienkim kierowcą, ale nigdy kosztem ciśnięcia silnika na maks.. Anyway, dziś kolega serwis którego postów tu dużo, odpiął mi EGRa i pokazał jakimi obrotami należy traktować ten silnik :kosci: i odkryłem całkiem nową almę Byłbym jeszcze szczęśliwszy gdyby mi nie uświadomił, że połowa silnika została wymieniona.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 no to podziel się informacjami Santa cóż takiego Ci Serwis doradził o moją uszczelkę się nie martw wszystko z nią ok. A przez kręcenie na maksa miałem na myśli jazdę max do 4k obrotów bo więcej w tym silniku nie ma sensu:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Displacement, cc 1973 Engine model CD20E Max.power (Net), kw(PS)/rpm 76 ps (55.90 kw) / 4800 rpm Max.torque(Net), N*m(kg*m)/rpm 13.5 kg*m (132.39 N*m) / 2800 rpm W sumie, to jeśli moment max jest dopiero przy 2800, to pewnie najsensowniej ten silnik trzymać w okolicach tych 2800 jeśli chce się przyspieszać, niestety brak turbo robi swoje :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Teres dokładnie tak jest. Połączenie ekonomi i dynamiki w tym silniku można uzyskac w granicach 1500(2000)-3000 no moze niewiele ponad 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SantaClaus21 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 no to podziel się informacjami Santa cóż takiego Ci Serwis doradził o moją uszczelkę się nie martw wszystko z nią ok. A przez kręcenie na maksa miałem na myśli jazdę max do 4k obrotów bo więcej w tym silniku nie ma sensu:P Doradził mi, żeby ciągnąć spokojnie między 3-4k obrotów. Żyłem w błędnym przekonaniu, że diesla nie powinno się kręcić powyżej 3k. Przy 3,5k nawet da się sprawnie wyprzedzać ciężarówki pod górę. Niestety wraz z obrotami wzrasta spalanie i przy takiej bardziej agresywnej jeździe na trasie wyszło mi ponad 7 l. Miałem wymienianą pompę w tym aucie przez poprzedniego właściciela o czym nie wiedzialem, więc auto może nie zachowywać się jak od nowości. Jeździ jakoś powyżej 3k obrotów. Dużo spala. Wolałem LPG, auto było mocniejsze i bardziej ekonomiczne. Almę jak zawsze pochwalam za zawieszenie i hamulce. Panowie, żyłować silniki do 4 tysięcy a auto zacznie jechać a nie czołgać się pod górkę. pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Kto naopowiadał, że diesla się nie ciągnie powyżej 3tys. ? U mnie alma (2.2Di) ciągnie nieźle do 4tys., a dokręca się do jakichś 4900 tak w ramach testu. Nie macie turbo, więc odpada Wam długie czekanie aż olej się rozgrzeje i będzie można depnąć :kosci: (wiadomo, że chwilę i tak trzeba poczekać, żeby nie na zimnym ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SantaClaus21 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Miałem na myśli diesle wolnossące bez turbiny. TD działa trochę inaczej, tam turbina się załącza przy ok. 3k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 tam turbina się załącza przy ok. 3k nie ma czegoś takiego jak załączanie turbo... pracuje cały czas, ale dopiero od pewnych obrotów i wciśnięcia pedału gazu, zaczyna wytwarzać porządne ciśnienie. U mnie jest to około 2100obr., a coś zaczyna się dziać od 1500obr., poniżej nie ma co myśleć o przyspieszaniu, poza tym to niezdrowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Panowie możne skończymy ten Offtop - temat jest o V-max. Jak już pisałem niecałe 160 licznikowo - w tym kraju i tak więcej nie potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SantaClaus21 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Wracając do tematu. Dziś udało mi się osiągnąć magiczną prędkość 140 na 5 biegu ;] Mam nadzieję, że na letnich pojedzie trochę szybciej. Mały odcinek autostrady miałem do pokonania. Może kiedyś uda się docisnąć do 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość enriq Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 heh.. mieszkam 30 km od Wrocka i w sumie kolo mojego miasteczka jest gdzie pojezdzic.. V-MAX jaki mi sie udalo to 190 km/h.. 150 jeszcze na 4 biegu i na 5 dobujala do 190. przyjdzie lato i nowe opony to jeszcze sie posprawdza czy nie pojdzie wiecej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ponczek Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Ja w ostatnie lato swoją N15 1.4 '99 na LPG pociągnałem 160 km/h. Fakt, początek lekko z górki, ale od 140 rozpędzała się już po płaskim. Pewnie poszłoby jeszcze trochę (jak trochę, nie wiem) gdyby nie konieczność zjechania z trasy. Może w tym roku sprawdzę Alme porządniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raworB Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 na początku vmax wynosil 170-175km/h;/ Po miesiecznym prostowaniu wydechu po miescie, (Obwodnica 3miasta) wyszło 180km/h i 190km/h z góry na oponach z wyższej półki DEBICA FRIGO 2:[( opon zdecydowanie nie polecam) Nadchodzi lato i wpadaja good year eagle F1;] Silnik 1.4, przebieg ~218kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Dzisiaj robiłem testa Na obwodnicy kieleckiej - troszkę mało miejsca ale za to lekki spadek na III - przy 7000 obr poszła 145 km/h na V - poszła maksymalnie 180 km/h mam wrażenie że poszła by dalej ale musiałem przychamować bo dogoniłem jakieś autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 na III - przy 7000 obr poszła 145 km/h To ciekawe - ja robiłem tyle moją 1,4 75 koni - ale to zasługa wielu czynników: - olej syntetyk - opony 185. 65 r14 michelin energy - niskie opory toczenia - stale używana na wysokich obrotach - niezamulona - a wręcz odwrotnie :diabel2: - napęd benzyna / nie LPG - stała kontrola czystości filtrów i wymiana co około 12 000 i świec co 25 000 - DOBRY EGZEMPLARZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 To ciekawe - ja robiłem tyle moją 1,4 75 koni - ale to zasługa wielu czynników:- olej syntetyk - opony 185. 65 r14 michelin energy - niskie opory toczenia - stale używana na wysokich obrotach - niezamulona - a wręcz odwrotnie :diabel2: - napęd benzyna / nie LPG - stała kontrola czystości filtrów i wymiana co około 12 000 i świec co 25 000 - DOBRY EGZEMPLARZ U mnie też olej Syntetyk Opony Dunlop Sport niestety nie jest stale na wysokich obrotach raczej staram sie 3k nie przekraczać napęd benzyna - nie LPG chyba też dobry egzemplarz - książkowo prędkość maksymalna 180 km/h mam odczucie że poszedłby jeszcze troszkę powyżej 180 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mapeciontko Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 a u mnie tak 1- 57 km 2- 95km 3- 1xxkm 4- 1xxkm 5- 190 km - w niemczech na autostradzie i wiecej nie da rady Silnik to niestety tylko 1.4 GA14De niestety ale jak czas pokaze moze bedzie DE Co do oleju itp to: - olej castrol 10w40 - opony continental 185/65/14" felgi stal - przebieg 130kkm (orginalny) - i oczywiscie filtr powietrza, paliwa czyste a swiece prawie jak nowe (0.85 mm odstemp elektrod) - ogolnie mowiac przedemna był serwisowany a u mnie dobrze zadbany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.