bl8 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 witam wszystkich. model nissan note acenta 1.4 16v 2008. może ktoś mógłby pomóc, problem jak w tytule: auto jeździ dobrze aż do momentu kiedy silnik złapie temperature wtedy: - zaczyna szarpac, - nie równo pracuje - w zasadzie na każdym biegu nawet 120kmh na 5ce na autostradzie traci na pare chwil postawiona diagnoza - przepływomierz który został wymieniony na nowy co naprawiło problem szarpania ale wyświetla teraz kontrolkę błędu silnika. kolejny majster wymienił sensor lambda który tylko pogorszył sprawę bo po 2 dniach auto znowu szarpie + błąd nadal wyskakuje. czy ktoś wie jak to naprawic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintju Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Walnięta druga sonda za katalizatorem a pokazuje na pierwszą. U mnie było to samo. Przeczytaj ten wątek: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3338956.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_wlkp Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Podpinałeś Yanosik connect lub cis podobnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bl8 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 (edytowane) 5 hours ago, marcintju said: Walnięta druga sonda za katalizatorem a pokazuje na pierwszą. U mnie było to samo. Przeczytaj ten wątek: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3338956.html super, dzięki za info! niestety dopiero w czwartek mechanik, ale dam znac. 24 minutes ago, mati_wlkp said: Podpinałeś Yanosik connect lub cis podobnego? nie, właśnie szukam czegoś co będzie działac z notem. w pośpiechu kupiłem jak doradził znajomy Torque ELM 327 Bluetooth BT OBD2 OBDII i aplikacja torque okazuje się że nie działa z notem. jeśli yanosik kompatybilny to moze warto zainwestowac dzięki za pomoc Mouse over to zoom - Click to enlarge Edytowane 7 Grudnia 2019 przez bl8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_wlkp Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 W dniu 8.12.2019 o 00:14, bl8 napisał: super, dzięki za info! niestety dopiero w czwartek mechanik, ale dam znac. nie, właśnie szukam czegoś co będzie działac z notem. w pośpiechu kupiłem jak doradził znajomy Torque ELM 327 Bluetooth BT OBD2 OBDII i aplikacja torque okazuje się że nie działa z notem. jeśli yanosik kompatybilny to moze warto zainwestowac dzięki za pomoc Mouse over to zoom - Click to enlarge Ja myślałem o zakupie Yanosika connect i nie mam pojęcia czy zadziała. Dlatego pytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Nie zadziała.....nissan connect jedynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bl8 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 musze oddac auto do innego czlowieka bo ten nie kuma i znowu mi wymienil lambde przy silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bl8 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 czy ta tylnia lambda to dokladnie ten sam model sensora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 (edytowane) W moim notku było podobnie. Jeśli sobie przypominam gdzieś o tym już pisałem. Tracił obroty, nagle przyspieszał trzeba było mocniej deptać pedał gazu żeby jachał, itp. Nie bawiłem się w pomiary tylko oddałem autko do ASO. Sytuacja była taka że komputer pokazał po pomiarach pierwszą, później doszli do wniosku, że jednak druga. Pierwsza sonda jest regulacyjna, druga zaś diagnostyczna, to wprawni i znający się na rzeczy mechanicy zdecydowali na wymianę drugiej. Trafili, chociaż na początku wydawało mi się, że coś jeszcze jest nie tak. Prawdopodobnie jak zauważyli koledzy w postach wcześniejszych sonda uczyła się. Obecnie auto spisuje się dobrze. Każda z tych sond spełnia inne zadanie, ale również jest różnica w cenie. Ta przed (pierwsza) katalizatorem jest o wiele droższa. Tu w zeszłym roku było to opisane. Edytowane 12 Grudnia 2019 przez janio 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bl8 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2019 dzieki bardzo za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintju Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 (edytowane) U mnie wskazania pierwszej sondy stały w miejscu i ecu wyrzucało czek pierwszej, jak odłączyłem drugą to pierwsza zaczęła normalnie falować a ecu wyrzuciło błąd drugiej, naturalnie bo była odłączona. Kupiłem drugą sondę używkę na allegro, 16tys zrobione i na razie spokój. Edytowane 13 Grudnia 2019 przez marcintju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.