Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Adaptacja przepustnicy z50 jak to zrobić?


BlackDevil

Recommended Posts

Czy ktoś robił adaptacje przepustnicy w z50 programem cvtz50? I mógłby napisać krok po kroku jak to zrobić? 

Link to post
Share on other sites

to proste, program cvtz50 (5$) + interfejs (5$) i masz tam wszystko , od adaptacji przepustnicy po monitorowanie CVT, błedy CVT i błędy silnika + i parę innych funkcji. 

Link to post
Share on other sites

Mam ten program i  interfejs też.  Wszystko się łączy bez problemu.Wchodzę w opcje "air learn" tylko nie kumam co tam dalej robić. Podpowiesz tak mniej więcej krok po kroku? 

Link to post
Share on other sites

kurde robiłem to dawno i szczerze nie pamiętam, może jutro to sprawdzę na  swoim interfejsie, wiem, że tez chwile musiałem dochodzić co i jak po agresywnym  czyszczeniu przepustnicy 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Siema i jak wiesz co dalej robić ?tez jestem ciekawy i chce to u siebie zrobic ale nie wiem co i jak ,gdzie wejść 

 

Link to post
Share on other sites
Kazik_R52

Oj dowiesz .... chłopaki mnie range podnieśli nie wypada nie odpowiedzieć, ha ha 

Masz tam przycisk IDLe RPM, IDLe AIR w tym głównym menu

Jak go krótko wcisniesz to masz reczną korektę obrotów oraz kat zaplonu, standardowo ustawione na zero i tak powinno zostac

Cię interesuje regulacja jałowych, więc dłuzej musisz przytrzymać przycisk IDLE RPM 

Pamiętaj , włączaj to tylko na rozgrzanym silniku, wszystkie odbiorniki, radia światła wylaczone. Ręczne ustawienia obrotów i kąta na 0

Link to post
Share on other sites

Jakąś masakra nie mogę nic odczytać kupilem program miałem juz kabel obd|| ale nie może nic odczytać łączy się z programem ale nie może odczytać nic możesz mi powiedzieć jaki interfejs mam kupić?

 

Link to post
Share on other sites
Jakub.S83
41 minut temu, Wesolyyy napisał:

Jakąś masakra nie mogę nic odczytać kupilem program miałem juz kabel obd|| ale nie może nic odczytać łączy się z programem ale nie może odczytać nic możesz mi powiedzieć jaki interfejs mam kupić?

 

Na tej stronie masz wszystko opisane <klik>

Łącznie z instrukcjami co i jak poustawiać i jak wykonać. 

Link to post
Share on other sites

A tam pod temp CVT jest odblokowanie sprzęgła i u mnie to się wł dopiero jak dojdzie do 36°normalne to jest czy cos nie tak żadnych błędów na skrzyni nie mam 

Link to post
Share on other sites

Wygląda wszystko prawidłowo , widzę zresetowany zegar starzenia się płynu. 

Link to post
Share on other sites

 Olej w skrzyni wimenialem,ma może z5 tys przejechanie.A jeszcze jedno pytanie lądowanie wydaje mi się za niskie 13.40 i więcej nie idzie a jak czytałem to często alternatora siadają?

 

Edited by Wesolyyy
Link to post
Share on other sites

jest niskie, ale ładowanie sprawdzaj miernikiem, a nie programem.

sprawdzić na zimny, gorącym,  pod obciążeniem. 

 

Link to post
Share on other sites

Sprawdzalem miernikiem i jest to samo co na programie zimny ciepły tak samo jak obciążenia to jeszcze mniej 

Link to post
Share on other sites

jakie napięcie masz na samym aku jest naładowany

Ja mam taką zasadę , jak wszystko działa, aku nie szwankuje, nie ma żadnych negatywnych skutków tego,  tylko miernik pokazuje że trochę za mało, to i tak nie kombinować tylko jeździć i od czasu do czasu monitorować sytuację. Dużo zależy od odcinków jakich robisz.   

 

Link to post
Share on other sites

Aku ma 11.40 zazwyczaj a dziennie  tak kolo 20/30km robię,co ostatnie zauwarzylem ze zegary mrygaja nie mocno ale idzie to zuwarzyc jak stoję na światłach

Link to post
Share on other sites

To ewidentnie nie doładowany , trzeba robić alternator , nawet mogą wystąpić problemy z innymi elementami przy niskim napięciu jak cvt

Link to post
Share on other sites

A jak myślisz u mnie jest wszystko ok? Kiedy'' Lock'' powinien gasnac 

Screenshot_20200123_073923_com.cvtz50.cvtz50.jpg

Edited by BlackDevil
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Witam. Odkopię nieco temat. 

Mam problem z  kalibracją przepustnicy poprzez CVTz50 ( robię to w Infiniti QX60 z silnikiem VQ35DE)

Otóż. Aplikacja pięknie mi się łączy z OBD2 poprzez WiFI

Auto przegonione,  silnik wygrzany ( auto stoi w ogrzewanym garażu)

Auto chodzi na P

Wszystkie odbiorniki wyłączone.

Idle Rpm Adj / Idle Air Learn ustawiony na 0

Power Balance / Ign Timing (Nissan) ustawiony na 0

Wciskam i przytrzymuję  Idle Rpm Adj / Idle Air Learn  I tu zaczyna się problem  Stem2  trwa i trwa.  Auto pyrczało prawie 2H  i nic się nie zmieniło.

Gdy  wyłączę zapłon  przed wyłączeniem aplikacji ,   wyskakuje komunikat: Air learn  Successful.  

Ale gdzie krok3?

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by mjex37
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...