Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Adaptacja przepustnicy z50 jak to zrobić?


BlackDevil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś robił adaptacje przepustnicy w z50 programem cvtz50? I mógłby napisać krok po kroku jak to zrobić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to proste, program cvtz50 (5$) + interfejs (5$) i masz tam wszystko , od adaptacji przepustnicy po monitorowanie CVT, błedy CVT i błędy silnika + i parę innych funkcji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten program i  interfejs też.  Wszystko się łączy bez problemu.Wchodzę w opcje "air learn" tylko nie kumam co tam dalej robić. Podpowiesz tak mniej więcej krok po kroku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde robiłem to dawno i szczerze nie pamiętam, może jutro to sprawdzę na  swoim interfejsie, wiem, że tez chwile musiałem dochodzić co i jak po agresywnym  czyszczeniu przepustnicy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Oj dowiesz .... chłopaki mnie range podnieśli nie wypada nie odpowiedzieć, ha ha 

Masz tam przycisk IDLe RPM, IDLe AIR w tym głównym menu

Jak go krótko wcisniesz to masz reczną korektę obrotów oraz kat zaplonu, standardowo ustawione na zero i tak powinno zostac

Cię interesuje regulacja jałowych, więc dłuzej musisz przytrzymać przycisk IDLE RPM 

Pamiętaj , włączaj to tylko na rozgrzanym silniku, wszystkie odbiorniki, radia światła wylaczone. Ręczne ustawienia obrotów i kąta na 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakąś masakra nie mogę nic odczytać kupilem program miałem juz kabel obd|| ale nie może nic odczytać łączy się z programem ale nie może odczytać nic możesz mi powiedzieć jaki interfejs mam kupić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Wesolyyy napisał:

Jakąś masakra nie mogę nic odczytać kupilem program miałem juz kabel obd|| ale nie może nic odczytać łączy się z programem ale nie może odczytać nic możesz mi powiedzieć jaki interfejs mam kupić?

 

Na tej stronie masz wszystko opisane <klik>

Łącznie z instrukcjami co i jak poustawiać i jak wykonać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tam pod temp CVT jest odblokowanie sprzęgła i u mnie to się wł dopiero jak dojdzie do 36°normalne to jest czy cos nie tak żadnych błędów na skrzyni nie mam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Olej w skrzyni wimenialem,ma może z5 tys przejechanie.A jeszcze jedno pytanie lądowanie wydaje mi się za niskie 13.40 i więcej nie idzie a jak czytałem to często alternatora siadają?

 

Edytowane przez Wesolyyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest niskie, ale ładowanie sprawdzaj miernikiem, a nie programem.

sprawdzić na zimny, gorącym,  pod obciążeniem. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie napięcie masz na samym aku jest naładowany

Ja mam taką zasadę , jak wszystko działa, aku nie szwankuje, nie ma żadnych negatywnych skutków tego,  tylko miernik pokazuje że trochę za mało, to i tak nie kombinować tylko jeździć i od czasu do czasu monitorować sytuację. Dużo zależy od odcinków jakich robisz.   

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku ma 11.40 zazwyczaj a dziennie  tak kolo 20/30km robię,co ostatnie zauwarzylem ze zegary mrygaja nie mocno ale idzie to zuwarzyc jak stoję na światłach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ewidentnie nie doładowany , trzeba robić alternator , nawet mogą wystąpić problemy z innymi elementami przy niskim napięciu jak cvt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak myślisz u mnie jest wszystko ok? Kiedy'' Lock'' powinien gasnac 

Screenshot_20200123_073923_com.cvtz50.cvtz50.jpg

Edytowane przez BlackDevil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam. Odkopię nieco temat. 

Mam problem z  kalibracją przepustnicy poprzez CVTz50 ( robię to w Infiniti QX60 z silnikiem VQ35DE)

Otóż. Aplikacja pięknie mi się łączy z OBD2 poprzez WiFI

Auto przegonione,  silnik wygrzany ( auto stoi w ogrzewanym garażu)

Auto chodzi na P

Wszystkie odbiorniki wyłączone.

Idle Rpm Adj / Idle Air Learn ustawiony na 0

Power Balance / Ign Timing (Nissan) ustawiony na 0

Wciskam i przytrzymuję  Idle Rpm Adj / Idle Air Learn  I tu zaczyna się problem  Stem2  trwa i trwa.  Auto pyrczało prawie 2H  i nic się nie zmieniło.

Gdy  wyłączę zapłon  przed wyłączeniem aplikacji ,   wyskakuje komunikat: Air learn  Successful.  

Ale gdzie krok3?

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez mjex37
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...