BlackDevil Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 Czy ktoś robił adaptacje przepustnicy w z50 programem cvtz50? I mógłby napisać krok po kroku jak to zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 to proste, program cvtz50 (5$) + interfejs (5$) i masz tam wszystko , od adaptacji przepustnicy po monitorowanie CVT, błedy CVT i błędy silnika + i parę innych funkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackDevil Opublikowano 21 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 Mam ten program i interfejs też. Wszystko się łączy bez problemu.Wchodzę w opcje "air learn" tylko nie kumam co tam dalej robić. Podpowiesz tak mniej więcej krok po kroku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 kurde robiłem to dawno i szczerze nie pamiętam, może jutro to sprawdzę na swoim interfejsie, wiem, że tez chwile musiałem dochodzić co i jak po agresywnym czyszczeniu przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesolyyy Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Siema i jak wiesz co dalej robić ?tez jestem ciekawy i chce to u siebie zrobic ale nie wiem co i jak ,gdzie wejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesolyyy Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Widze ze na tym forum niczego sie nie dowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Oj dowiesz .... chłopaki mnie range podnieśli nie wypada nie odpowiedzieć, ha ha Masz tam przycisk IDLe RPM, IDLe AIR w tym głównym menu Jak go krótko wcisniesz to masz reczną korektę obrotów oraz kat zaplonu, standardowo ustawione na zero i tak powinno zostac Cię interesuje regulacja jałowych, więc dłuzej musisz przytrzymać przycisk IDLE RPM Pamiętaj , włączaj to tylko na rozgrzanym silniku, wszystkie odbiorniki, radia światła wylaczone. Ręczne ustawienia obrotów i kąta na 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesolyyy Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Wielkie dzięki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesolyyy Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Jakąś masakra nie mogę nic odczytać kupilem program miałem juz kabel obd|| ale nie może nic odczytać łączy się z programem ale nie może odczytać nic możesz mi powiedzieć jaki interfejs mam kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub.S83 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 41 minut temu, Wesolyyy napisał: Jakąś masakra nie mogę nic odczytać kupilem program miałem juz kabel obd|| ale nie może nic odczytać łączy się z programem ale nie może odczytać nic możesz mi powiedzieć jaki interfejs mam kupić? Na tej stronie masz wszystko opisane <klik> Łącznie z instrukcjami co i jak poustawiać i jak wykonać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesolyyy Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Przepustnica tez adoptowana ale spalanie wydaje mi się duże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesolyyy Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 A tam pod temp CVT jest odblokowanie sprzęgła i u mnie to się wł dopiero jak dojdzie do 36°normalne to jest czy cos nie tak żadnych błędów na skrzyni nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2020 Wygląda wszystko prawidłowo , widzę zresetowany zegar starzenia się płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesolyyy Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 (edytowane) Olej w skrzyni wimenialem,ma może z5 tys przejechanie.A jeszcze jedno pytanie lądowanie wydaje mi się za niskie 13.40 i więcej nie idzie a jak czytałem to często alternatora siadają? Edytowane 19 Stycznia 2020 przez Wesolyyy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 jest niskie, ale ładowanie sprawdzaj miernikiem, a nie programem. sprawdzić na zimny, gorącym, pod obciążeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesolyyy Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Sprawdzalem miernikiem i jest to samo co na programie zimny ciepły tak samo jak obciążenia to jeszcze mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 jakie napięcie masz na samym aku jest naładowany Ja mam taką zasadę , jak wszystko działa, aku nie szwankuje, nie ma żadnych negatywnych skutków tego, tylko miernik pokazuje że trochę za mało, to i tak nie kombinować tylko jeździć i od czasu do czasu monitorować sytuację. Dużo zależy od odcinków jakich robisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesolyyy Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Aku ma 11.40 zazwyczaj a dziennie tak kolo 20/30km robię,co ostatnie zauwarzylem ze zegary mrygaja nie mocno ale idzie to zuwarzyc jak stoję na światłach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 To ewidentnie nie doładowany , trzeba robić alternator , nawet mogą wystąpić problemy z innymi elementami przy niskim napięciu jak cvt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesolyyy Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Robić? a jak z zamienikami warto kupić?znalazłem cos takiego https://www.woospa.de/3197/lichtmaschine-12v-110a-nissan-maxima-qx-a32-murano-z50-2.0-3.0-3.5-neuteil?number=10441820&gclid=EAIaIQobChMIybuSkfqP5wIVUud3Ch3fuQUsEAYYASABEgJLhPD_BwE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackDevil Opublikowano 27 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 (edytowane) A jak myślisz u mnie jest wszystko ok? Kiedy'' Lock'' powinien gasnac Edytowane 27 Stycznia 2020 przez BlackDevil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesolyyy Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Też jestem ciekawy bo u mnie gasnie i zapala się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjex37 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2021 (edytowane) Witam. Odkopię nieco temat. Mam problem z kalibracją przepustnicy poprzez CVTz50 ( robię to w Infiniti QX60 z silnikiem VQ35DE) Otóż. Aplikacja pięknie mi się łączy z OBD2 poprzez WiFI Auto przegonione, silnik wygrzany ( auto stoi w ogrzewanym garażu) Auto chodzi na P Wszystkie odbiorniki wyłączone. Idle Rpm Adj / Idle Air Learn ustawiony na 0 Power Balance / Ign Timing (Nissan) ustawiony na 0 Wciskam i przytrzymuję Idle Rpm Adj / Idle Air Learn I tu zaczyna się problem Stem2 trwa i trwa. Auto pyrczało prawie 2H i nic się nie zmieniło. Gdy wyłączę zapłon przed wyłączeniem aplikacji , wyskakuje komunikat: Air learn Successful. Ale gdzie krok3? Edytowane 29 Grudnia 2021 przez mjex37 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesol Opublikowano 29 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2021 Auto powinno być rozgrzane 90° i robisz to na wył silniku z wł zapłonem i powinno pójść. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjex37 Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 Ok dzięki. Dziś podejmę taką próbę. Dam znać czy poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.