Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Qashqai J11 nierówna praca silnika, nierówne napięcie + w bonusie migający ręczny


Quadro26
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie wywaliłem gumę i jest cicho , za to z silnika głośno tak jest że nie powiem jak, ale słyszę świergot ale z kolumny mcpherson lewej . Coś chyba robili z tym tylko nie pamiętam co tam było górne mocowanie czy łożysko. Tylko taka ciekawostka że jak skręcę prawie do końca w lewo kierę to jest cisza pomysły ??????

Edytowane przez as1970
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, właśnie wróciłem z serwisu Łódź Brzezińska :)

Zostało wgrane nowe oprogramowanie sterujące silnikiem (?) dzięki czemu ma nie być już wahań obrotów na zimnym silniku przy mrozie + mają nie pulsować światła, dmuchawa itp.

Na moją prośbę sprawdzili również akumulator, wynik 25% więc wymienili na nowy.

Przelotka nasmarowana, jak problem się powtórzy to zgłosić się, podobno wymienią.

Moduł hamulca ręcznego do wymiany, jednak nie mieli na stanie, za 2 tygodnie zostawiam im znowu auto by to zrobili.

Jako zastępczy dali Qashqaia 2019 z przebiegiem, uwaga, 2km :D Czułem się normalnie jakbym zostawił 3 letniego i dostał nowego w ramach rekompensaty haha :D 1.3 Tce 160KM, lampy full led, szyberdach i inne bajery, bardzo przyjemny ^^ Ale co ciekawe - wolę swojego, bo w tym jakoś dziwnie sprzęgło łapało :D 

W załącznikach zdjęcie testu akumulatorów oraz zdjęcie nowego już pod domem.

Miłego wieczoru!

 

 

 

aku2.jpg

aku1.jpg

Edytowane przez Quadro26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przy 2 stopniach normalnie by światła pulsowały - teraz po naprawie jest okej.

Napięcie po odpaleniu 12,3V przez 5 sekund i potem trzyma 14 przez jakąś minutę, by potem wejść na 13,0V podczas jazdy i przy dojeżdżaniu do skrzyżowań na biegu dobijać do 14,3V. 

Podczas postoju 12,9V stałe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja z tym autem nie wytrzymam. Dzisiaj doszła kolejna ciekawostka, mianowicie skrzeczenie/tarcie w kierownicy podczas jej szybszego kręcenia. Dźwięk występuje i na postoju i podczas jazdy.
Czy zgłaszać się z tym do Assistance i niech dają zastępczego, czy doczekać do 10 stycznia? 
Z poprzednim 18 letnim autem nie było tyle problemów co z tym  
U mnie poskutkowalo nasmarowanie powierzchni styku pomiędzy gumowa osłona macpersona a metalowym kielichem. Guma jest na mrozie taka sztywna że aż skrzypi po metalu.

Wysłane z mojego CMR-AL09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przesmarowali jak pisałem przelotkę i na razie jest spokój. Jak się powtórzy to mam do nich jechać i podobno wymienią.

Edytowane przez Quadro26
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przy 2 stopniach normalnie by światła pulsowały - teraz po naprawie jest okej.

Napięcie po odpaleniu 12,3V przez 5 sekund i potem trzyma 14 przez jakąś minutę, by potem wejść na 13,0V podczas jazdy i przy dojeżdżaniu do skrzyżowań na biegu dobijać do 14,3V. 

Podczas postoju 12,9V stałe. 

Można wiedzieć w jakim mieście znajduje się taki ogarnięty serwis? Bo muszę też z tymi światłami uderzyć.

 

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

[Aktualizacja]

Wymieniony na gwarancji został moduł hamulca ręcznego. Przed naprawą co chwila migało czerwone światełko na przycisku, teraz spokój, obydwa koło równo łapią i puszczają podczas ruszania :D  Jeszcze im zgłosiłem piszczenie hamulców, ale podobno wszystko dobrze. Pewnie wystarczy dohamować mocniej kilka razy i przejdzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podczas umawiania trzeciego przeglądu zgłosiłem falowanie obrotów i przygasanie świateł na zimnym silniku.  Dziś był przegląd i muszę stwierdzić, że serwis był przygotowany ( 2 biuletyny ). W tamtym roku wgrany był nowy soft, mimo to dziś został jeszcze raz wgrany (wg opinii Pana z serwisu ostatni raz ). Ale co najważniejsze ograniczyli moc grzałki płynu chłodniczego z 600W na 300W. Jutro zobaczę efekty. Jestem dobrej myśli, ponieważ ze względu na pokonywanie krótkich dystansów akumulator mam cały czas niedoładowany i duże obciążenie grzałką podczas rozruchu może wywoływać te niekorzystne efekty świetlne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...