MarcinJ Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Jak w temacie - zauważyłem, że mróz powoduje pojawianie sie charakterystycznego zapachu benzyny w samochodzie. Jak jadę jest OK, bo pewnie pęd powietrza rozwiewa, ale jak już stoję na światłach albo odpalę po chwilowym postoju, to znów czuć z nawiewu charakterystyczny zapach. Nie dzieje się to w lato więc coś musi się sypać w momencie jak dostaje ujemnych temperatur. Gdzie szukać przyczyn? Albo podjadę do mechanika i niech sam grzebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Przewody paliwowe do sprawdzenia. Może któryś z wtryskiwaczy przelewa. Albo tłumik dziurawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 2 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Na 14 stycznia jestem umówiony do mechanika. W międzyczasie spróbuję sam coś poprzeglądać. Co ciekawe teraz, wracając do domu nic się nie działo, ale też inna temperatura na zewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Ale czujesz spaliny czy benzynę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 2 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Benzyna zdecydowanie. Pamiętam w zeszłą zimę, jak auto stało w garażu nawet to po czasie unosił się lekki zapach benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...