Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Mróz = zapach paliwa


MarcinJ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie - zauważyłem, że mróz powoduje pojawianie sie charakterystycznego zapachu benzyny w samochodzie. Jak jadę jest OK, bo pewnie pęd powietrza rozwiewa, ale jak już stoję na światłach albo odpalę po chwilowym postoju, to znów czuć z nawiewu charakterystyczny zapach. Nie dzieje się to w lato więc coś musi się sypać w momencie jak dostaje ujemnych temperatur.

Gdzie szukać przyczyn? Albo podjadę do mechanika i niech sam grzebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody paliwowe do sprawdzenia. Może któryś z wtryskiwaczy przelewa. Albo tłumik dziurawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 14 stycznia jestem umówiony do mechanika. W międzyczasie spróbuję sam coś poprzeglądać. Co ciekawe teraz, wracając do domu nic się nie działo, ale też inna temperatura na zewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Benzyna zdecydowanie. Pamiętam w zeszłą zimę, jak auto stało w garażu nawet to po czasie unosił się lekki zapach benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiło się zimno , przewody się skurczyły sprawdził bym połączenie z filtrem paliwa oraz połączenia od wlewu do baku.

Edytowane przez camello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, MarcinJ napisał:

Jak w temacie - zauważyłem, że mróz powoduje pojawianie sie charakterystycznego zapachu benzyny w samochodzie. Jak jadę jest OK, bo pewnie pęd powietrza rozwiewa, ale jak już stoję na światłach albo odpalę po chwilowym postoju, to znów czuć z nawiewu charakterystyczny zapach. Nie dzieje się to w lato więc coś musi się sypać w momencie jak dostaje ujemnych temperatur.

Gdzie szukać przyczyn? Albo podjadę do mechanika i niech sam grzebie.

Miałem dokładnie taki sam problem.

u mnie problemem była poluzowana obejma na przewodzie powrotu paliwa do baku.