Guest pietia_pk Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Niedawno nabyłem Nissana Almerę 2.0 D o przebiegu 173 tys km (i ciągle się zwieksza wg książki serwisowej pasek rozrządu był wymieniany przy przebiegu 125 tys km ) Chciałbym się dowiedzieć czy do Almerki warto wsadzić Pasek zębaty Conti (rozrządu i napędu pompy wtryskowej)?? i rolki TWR albo SKF ?? Jakich firm (paski rolki) montują w serwisie ?? i ile kosztują tamte paski ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vqsoft1 Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Niedawno nabyłem Nissana Almerę 2.0 D o przebiegu 173 tys km (i ciągle się zwieksza wg książki serwisowej pasek był wymieniany przy przebiegu 125 tys km ) Chciałbym się dowiedzieć czy do Almerki warto wsadzać Pasek zębaty Conti (rozrządu i napędu popy)?? i rolki TWR albo SKF ?? Jakich firm montują w serwisie ?? i ile kosztują tamte paski ?? rlki skf sa ok. paski to ja bym geatsa naciagnol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Moim zdaniem: Conti-okey Gates-polskie zle, ale te produkowane poza Polska sa podobno dobre Ja bym polecal Mitsuboshi czy jakos tak. POZDRAWIAM..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KeriSR Posted November 30, 2005 Share Posted November 30, 2005 pasek mitsuboshi rolki GMB :wink: ,sprawdzone w mitsubishi i polecane przez użytkowników i fanów tej marki , Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.