Gość pietia_pk Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Niedawno nabyłem Nissana Almerę 2.0 D o przebiegu 173 tys km (i ciągle się zwieksza wg książki serwisowej pasek rozrządu był wymieniany przy przebiegu 125 tys km ) Chciałbym się dowiedzieć czy do Almerki warto wsadzić Pasek zębaty Conti (rozrządu i napędu pompy wtryskowej)?? i rolki TWR albo SKF ?? Jakich firm (paski rolki) montują w serwisie ?? i ile kosztują tamte paski ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Niedawno nabyłem Nissana Almerę 2.0 D o przebiegu 173 tys km (i ciągle się zwieksza wg książki serwisowej pasek był wymieniany przy przebiegu 125 tys km ) Chciałbym się dowiedzieć czy do Almerki warto wsadzać Pasek zębaty Conti (rozrządu i napędu popy)?? i rolki TWR albo SKF ?? Jakich firm montują w serwisie ?? i ile kosztują tamte paski ?? rlki skf sa ok. paski to ja bym geatsa naciagnol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 Moim zdaniem: Conti-okey Gates-polskie zle, ale te produkowane poza Polska sa podobno dobre Ja bym polecal Mitsuboshi czy jakos tak. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 pasek mitsuboshi rolki GMB :wink: ,sprawdzone w mitsubishi i polecane przez użytkowników i fanów tej marki , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.