Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
thyskie

Start Stop system fault.

Recommended Posts

thyskie

Witam wszystkich
Mam problem z systemem start stop.
Błąd pojawił mi się jak nieuwaznie zdjąłem noge ze sprzęgła na postoju. Auto było na biegu, szarpnelo, przydusilo ale odruchowo wcisnalem sprzęgło i auto nie zgasło. Od razu po tym pojawił się błąd. Czy ktoś miał podobny przypadek? Zastanawiałem się czy nie odpiac akumulatora na parę minut i zobaczyć czy błąd się sam wykasuje.
Z góry dzięki za pomoc.
 
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrzej G

Akumulator masz naładowany ?
Poczytaj u nas - jest na ten temat wątek

Share this post


Link to post
Share on other sites
thyskie
Akumulator masz naładowany ?

Poczytaj u nas - jest na ten temat wątek

Nie mam jak sprawdzić. Szczerze mówiąc to może być problem Auto nie robi więcej niż 300km tygodniowo w Juke był wskaźnik w Qashqai tego nie ma.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrzej G
2 godziny temu, thyskie napisał:

Nie mam jak sprawdzić.

Większość (o ile nie wszystkie) przypadki jakie tutaj były opisywane w związku z pojawieniem się komunikatu o którym piszesz, brały się z padniętego / rozładowanego akumulatora i finalnie kończyły się po wymianie akumulatora. Jeżeli masz auto na gwarancji jedź do ASO by sprawdzili aku. Jeżeli już po gwarancji, to (przynajmniej w PL) aku przemierzą niemal w każdym punkcie sprzedaży akumulatorów.
Nie wspominając, że podstawowy miernik elektroniczny to wydatek kilkudziesięciu złotych.
Jeżeli masz prostownik, to po prostu podładuj aku przez noc i zobaczysz, czy komunikat zniknie
 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
thyskie
Większość (o ile nie wszystkie) przypadki jakie tutaj były opisywane w związku z pojawieniem się komunikatu o którym piszesz, brały się z padniętego / rozładowanego akumulatora i finalnie kończyły się po wymianie akumulatora. Jeżeli masz auto na gwarancji jedź do ASO by sprawdzili aku. Jeżeli już po gwarancji, to (przynajmniej w PL) aku przemierzą niemal w każdym punkcie sprzedaży akumulatorów.
Nie wspominając, że podstawowy miernik elektroniczny to wydatek kilkudziesięciu złotych.
Jeżeli masz prostownik, to po prostu podładuj aku przez noc i zobaczysz, czy komunikat zniknie
 
Andrzej, Dzięki za Sugestie. Dziś na noc podłącze i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
JACKO29
9 godzin temu, thyskie napisał:

Nie mam jak sprawdzić. Szczerze mówiąc to może być problem Auto nie robi więcej niż 300km tygodniowo w Juke był wskaźnik w Qashqai tego nie ma.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

 

Kup sobie to:de673f9072c811e9cac208e415b0dd2047243e2a

Pasuje idealnie w puste pola pod kierownicą.Ja to mam i jestem zadowolony.Widać jak aku jest albo nie jest ładowany i jakie ma spoczynkowe napięcie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
thyskie
Kup sobie to:de673f9072c811e9cac208e415b0dd2047243e2a_original.jpeg
Pasuje idealnie w puste pola pod kierownicą.Ja to mam i jestem zadowolony.Widać jak aku jest albo nie jest ładowany i jakie ma spoczynkowe napięcie
Napewno sprawdzę, dzięki!

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrzej G

Share this post


Link to post
Share on other sites
JACKO29

O! Dobre to jest...tylko czy połapie się na tym...ja...drobny mechanik??? :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrzej G
4 minuty temu, JACKO29 napisał:

tylko czy połapie się na tym...ja...drobny mechanik???

Ty, drobny mechanik ? Dla Ciebie to jest za słabe i za proste.
Dla Ciebie, to coś takiego Nissan - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Bluetooth

Tym zrobisz wszystko ... przynajmniej tak deklarują

zestaw-bt.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czech

Tylko, że dla Qashqaia jedynie do roku 2013. Wszystkie nowsze modele  nie są obsługiwane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrzej G
19 minut temu, Czech napisał:

Tylko, że dla Qashqaia jedynie do roku 2013. Wszystkie nowsze modele  nie są obsługiwane

O którym programie piszesz ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czech

MAXIECU

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrzej G

Rzeczywiście. Teraz wgryzłem się w szczegóły i nawet na stronie producenta widzę, że ich wykaz obsługiwanych QQ'łek kończy się na  Qashqai I rocznik 2013.
Pytałem, bo np. w przypadku  SDPROG nagminnie się zdarza, że handlarze mają na stronach nieaktualny wykaz obsługiwanych aut. Pulsara ma na wykazie tylko producent, a pozostali oferenci jak kiedyś "zbudowali" wykaz obsługiwanych aut, tak od lat nic nie uaktualnili.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brzyk
Kup sobie to:de673f9072c811e9cac208e415b0dd2047243e2a_original.jpeg
Pasuje idealnie w puste pola pod kierownicą.Ja to mam i jestem zadowolony.Widać jak aku jest albo nie jest ładowany i jakie ma spoczynkowe napięcie
A ja sobie tak myślę jaki J jest wysportowany:-P
W czasie jazdy wkłada głowę pod kierownicę i sprawdza ładowanie aku :-P
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Qashqai007

Można monitorować napięcie na wyświetlaczu radia poprzez uruchomienie funkcji diagnostycznej. Przytrzymujemy wcisniete przyciski enter i regulacja jasności, następnie pojawi się okno z przyciskami na ekranie, wybieramy kolejno system i voltage.

Wysłane z mojego CMR-AL09 przy użyciu Tapatalka
 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Karminadel

Nie znasz

6 minut temu, Qashqai007 napisał:

Można monitorować napięcie na wyświetlaczu radia poprzez uruchomienie funkcji diagnostycznej. Przytrzymujemy wcisniete przyciski enter i regulacja jasności, następnie pojawi się okno z przyciskami na ekranie, wybieramy kolejno system i voltage.

Wysłane z mojego CMR-AL09 przy użyciu Tapatalka
 

Nie znasz się! Tak jak piszesz robią lamery... Daj im poczuć sentymentalne czasy dużego fiata czy malucha. W bagażniku wożą nieśmiertelny klucz rozmiar 13, zapasową kopułkę i palec rozdzielcza... a żeby im szyba nie parowała - gąbkę z irchy ;-))))

Jakby nie wpatrywanie się w napięcie ładowania (zamiast w TV) i poziom oleum - to by można forum zamknąć hihihih 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brzyk

Hehe.
Uważaj bo niektórzy zapytają co to 126ka hehe.
Nie mówiąc o kopułce:-P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
JACKO29
9 godzin temu, Qashqai007 napisał:

Można monitorować napięcie na wyświetlaczu radia poprzez uruchomienie funkcji diagnostycznej. Przytrzymujemy wcisniete przyciski enter i regulacja jasności, następnie pojawi się okno z przyciskami na ekranie, wybieramy kolejno system i voltage.

Wysłane z mojego CMR-AL09 przy użyciu Tapatalka
 

Pod warunkiem,że takowe jest na wyposażeniu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Qashqai007
Pod warunkiem,że takowe jest na wyposażeniu
Jest w każdym j11

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
JACKO29

 Nie testowałem w zwykłych radiach ,a takie miałem,więc nie będę podnosił dyskusji.W NCIII jest na pewno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czech

A propos pomiaru napięcia, to w poprzednim jak miałem Acente i zwykłe radio to był pomiar. Natomiast teraz w NCIII nie znalazłem takiej opcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrzej G
17 minut temu, Czech napisał:

A propos pomiaru napięcia, to w poprzednim jak miałem Acente i zwykłe radio to był pomiar. Natomiast teraz w NCIII nie znalazłem takiej opcji.

Było tutaj opisywane wielokrotnie.
Trzymając wciśnięty SETUP, prawym pokrętłem 90 st w lewo, 180 st w prawo i 90 st w lewo ... i jesteś w menu serwisowym ... a dalej już znajdziesz :)

Z tym, że taki pomiar w kwestii napięcia aku nic Ci nie daje, bo już masz włączoną stacyjkę i część odbiorników pracuje. Ale napięcie ładowania po uruchomieniu silnika to już będziesz w stanie określić

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czech

Dzięki, ale jak wchodzi się do menu to wiem. Ale u siebie nie widzę pomiaru napięcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrzej G
18 minut temu, Czech napisał:

Dzięki, ale jak wchodzi się do menu to wiem. Ale u siebie nie widzę pomiaru napięcia.

Nie masz w tym menu serwisowym zbyt wielu działów, więc jak to mówią - szukajcie, a znajdziecie ... bo do garażu to mi się nie chce zasuwać tylko po to, by precyzyjnie podać ścieżkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×