Izabella Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Witam forumowiczów. Od niedawna jestem właścicielką Micry – w sumie to moje pierwsze auto. Ale chyba nie za dobrze trafiłam. Od jakiegoś czasu auto dziwnie się zachowuje na biegu luzie, czuje dziwne drgania i czasami mam problemy z ruszaniem. Nie wiem czy to moja wina podczas ruszania czy może coś się dzieje z autem. Zaraz po kupnie tak nie było. Prośba o wskazówki z czym to się może wiązać, żeby mechanik mnie nie naraził na niepotrzebne koszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawnowerman Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Dwumasa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izabella Opublikowano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Dzięki za podpowiedz, natomiast nie znam się za bardzo i pogoogolowałam chwilę i widzę, że to nie taka tania i prosta rzecz. Hmm, a czy jest możlieość naprawy czy trzeba wymieniać na nowe. I czy wystarczy tylko tą dwumasę czy może coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Czemu od razu "dwumasa". Prędzej nie pali na jednym z cylindrów. Proponuje sprawdzić świece i przewody wysokiego napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...