Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Drżenie auta na postoju po uruchomieniu


Izabella

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów. Od niedawna jestem właścicielką Micry – w sumie to moje pierwsze auto. Ale chyba nie za dobrze trafiłam. Od jakiegoś czasu auto dziwnie się zachowuje na biegu luzie, czuje dziwne drgania i czasami mam problemy z ruszaniem. Nie wiem czy to moja wina podczas ruszania czy może coś się dzieje z autem. Zaraz po kupnie tak nie było. Prośba o wskazówki z czym to się może wiązać, żeby mechanik mnie nie naraził na niepotrzebne koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedz, natomiast nie znam się za bardzo i pogoogolowałam chwilę i widzę, że to nie taka tania i prosta rzecz. Hmm, a czy jest możlieość naprawy czy trzeba wymieniać na nowe. I czy wystarczy tylko tą dwumasę czy może coś jeszcze? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu od razu "dwumasa". Prędzej nie pali na jednym z cylindrów. Proponuje sprawdzić świece i przewody wysokiego napięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.01.2020 o 11:25, Czech napisał:

Czemu od razu "dwumasa". Prędzej nie pali na jednym z cylindrów. Proponuje sprawdzić świece i przewody wysokiego napięcia.

Auto dzisiaj odstawiłam do mechanika, żeby jutro się z nim rozprawił. Potwierdził mi, że może to być problem ze świecami i może to być tańsza naprawa niż dwumasa. Dziękuję Wam za podpowiedzi, jak tylko uda się rozwiązać problem dam oczywiście znać :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...